Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Binnenlandse vluchten
Binnenlandse vluchten
Ik ga in mei naar Amerika. Ik ben van plan 2 of 3 binnenlandse vluchten te nemen, maar op de een of andere manier staat me dat toch een beetje tegen. Zijn er hier mensen met ervaringen van binnenlandes vluchten?
EDIT (ik zie net dat ik deze in de verkeerde rubriek geplaatst heb, sorry!)
EDIT (ik zie net dat ik deze in de verkeerde rubriek geplaatst heb, sorry!)
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Re: Binnenlandse vluchten
Kun je aangeven wat er tegenstaat?
Daar ben ik ook benieuwd naar.
Ik vind binnenlandse vluchten juist fijn. Je hebt ruime keuze uit vertrek en aankomsttijden en bij aankomst kan je gelijk doorlopen.
Ik vind binnenlandse vluchten juist fijn. Je hebt ruime keuze uit vertrek en aankomsttijden en bij aankomst kan je gelijk doorlopen.
Nooit problemen gehad met binnenlandse vluchten.. ik snap de afkeer dus ook niet helemaal
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
- RiverCola
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Ik heb afgelopen zomer een binnelandse vlucht genomen van NY naar Denver. De vlucht boekte ik los via Connections.be en het was een vlucht van American Airlines.
Reken erop dat je op de meeste binnenlandse vluchten moet betalen voor het inchecken van je koffers (ik meen $15 per koffer). Verder niets mis mee, zie het als een vlucht van Amsterdam naar Berlijn of Madrid, daar is toch ook niets geks aan?
Reken erop dat je op de meeste binnenlandse vluchten moet betalen voor het inchecken van je koffers (ik meen $15 per koffer). Verder niets mis mee, zie het als een vlucht van Amsterdam naar Berlijn of Madrid, daar is toch ook niets geks aan?

$25 al weer bij de grote airlines. Tweede koffer tussen de $25 en $50.RiverCola schreef:I
(ik meen $15 per koffer)
Southwest Airlines is nog steeds gratis voor de eerste 2.
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
- Bandido
- Amerika-expert
Er is juist weinig gemakkelijker dan binnenlandse vluchten nemen, ik doe niets anders. Wat staat je precies tegen als ik vragen mag?
"Keep Georgia On Your Mind"
Nog even ter info: deze prijs om koffers in te checken op binnenlandse vluchten, komt deze bovenop de prijs van je vlucht. Ik heb tickets via connections geboekt - moet je dan ter plaatse nog geld opleggen?
Ja ik weet het niet. Ik heb nog nooit gevlogen, dus ik denk dat dat het is
maar als jullie 't allemaal gewoon zonder problemen hebben gedaan, ga ik morgen gewoon mijn vluchten boeken.
Thanks!

Thanks!
@ Nora: ja.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
- CherokeeWarrior
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 50
Inderdaad, binnenandse vluchten zijn zeker aan te raden. Wat ik wel zou doen is goed kijken naar de extra kosten die je hebt (koffers etc.). Dus gewoon even de site van de betreffende Airline bekijken en de kleinere lettertjes lezen. Ook meer dan normaal de vertrektijden en terminals in de gaten houden, Amerikaanse maatschappijen willen deze nog wel eens wijzigen. Ga dus niet blind uit van je reserverings informatie die je van je reisbureau hebt gekregen. maar check een paar dagen/uur voor vertrek of de informatie nog klopt.
Have fun!
Have fun!
sinds 1995 in totaal 62 keer naar de USA gevlogen and more to go...)
Last: Texas (Oct. 2018)
Next: Florida (Feb 2019)
Next: Utah (April 2019)
Love to drive off-road 4x4, Fly in a Piper Cherokee, Ride in a Jeep Cherokee and enjoy the desert..
Last: Texas (Oct. 2018)
Next: Florida (Feb 2019)
Next: Utah (April 2019)
Love to drive off-road 4x4, Fly in a Piper Cherokee, Ride in a Jeep Cherokee and enjoy the desert..
Ik log meestal in op de site van mijn airline om al mijn gegevens aan te vullen en een e-mail reminder aan te zetten, waarbij je dus gewoon van alle wijzigingen op de hoogte wordt gehouden. Maar zelfs dat is niet 100% waterdicht. Van mijn uur vertraging afgelopen februari kreeg ik geen e-mail 

Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Voor mijn laatste trip voor het werk was ik (meer dan) ruim op tijd op het vliegveld. Bagage afgegeven, door security gegaan met een enorme rij, naar de gate gelopen, en daar mijn telefoon uit mijn tas gehaald. Blijkt dat ik een sms heb gekregen van Southwest terwijl ik door security ging met de mededeling dat mijn vlucht anderhalf uur vertraagd was. Als ze dat nu iets eerder hadden gestuurd, had ik nog anderhalf uur langer thuis kunnen blijven...
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 19 Reacties
- 1429 Weergaves
-
Laatste bericht door BahamaOne