Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

travel-clever.de

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
tukkertje
Amerikafan

travel-clever.de

Bericht door tukkertje »

Op een ander forum las ik van iemand de top om een auto te huren bij travel-clever.de
De eigenaresse is een nederlandse vrouw, woonachtig in Duitsland.
Ik heb haar gemaild voor een offerte (en meteen de dag erna antwoord, dat kan ik van eautohuur niet zeggen..) en ze zijn mijn goedkoopste optie!
Maar.. is er iemand bekend met travel-clever.de?
tukkertje
Amerikafan

Re: travel-clever.de

Bericht door tukkertje »

hmm.. nou zie ik ook nog dat degene die die tip gaf de man is van de eigenaresse.. Tenminste dat lijkt er op, want ik zie twee keer dezelfde naam. De site ziet er verder echter wel goed uit, dus ik hoop dat er iemand goede ervaringen met deze organisatie heeft (en de slechte wil ik natuurlijk ook horen).
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Ik heb net eens vergeleken met usareisen.de voor de periode dat mijn ouders via de laatste hebben gereserveerd, en dan kom ik zo'n € 40,- duurder uit bij travel-clever.de...
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
tukkertje
Amerikafan

Bericht door tukkertje »

Was dat bij ons ook maar zo, dan had ik daar geboekt. maar doordat wij een one-way doen en ik bij usareisen hiervoor moet betalen ben ik daar best veel duurder uit. Bij travel-clever.de hoef je nikt te betalen tussen Calgary en Vancouver. 2 jaar geleden waren we bij eautohuur.nl het goedkoopst uit, maar die reageren niet op mijn mails. Ik zou eens kunnen bellen natuurlijk, maar vind het wel gewoon slecht dat ik niks hoor.

Niemand ervaring met travel-clever.de?
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Inderdaad apart dat je bij usareisen.de wel een one way moet betalen tussen Calgary en Vancouver ($199), maar niet tussen Vancouver en Calgary...
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

In 2002 toen wij een auto huurden in Canada deden wij dit ook van Calgary naar Vancouver omdat daar geen dropoff kosten voor hoefden te worden betaald. Omgekeerd echter wel. M.a.w. dit verschijnsel schijnt dus al langer te bestaan en dus niet zo vreemd als nu wordt verondersteld. Wij kregen zelfs een flinke upgrade in Calgary voor een spotprijsje. De reden zou kunnen zijn dat er vaker een auto wordt gehuurd in Vancouver die in Calgary wordt ingeleverd. Door geen dropoffkosten te reken voor het omgekeerde traject krijgt men op die manier sneller de auto's weer terug en voorkomt men een tekort aan auto's in Vancouver.

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Ik snap de gedachtegang erachter wel, alleen niet waarom de ene aanbieder het wel heeft, en de ander niet... je zou dan immers verwachten het overal zo aan te treffen, want bij de een wel en de ander niet is dan niet echt logisch - zo realiseer je je doelstelling mogelijk nog niet (al zal het wel weer, zoals zo vaak, met prijsafspraken te maken hebben).

Onze website | Mijn blog
freddytex
Amerika-newbie

Bericht door freddytex »

Volgens mij heeft dit niets te maken met de aanbieder/brooker maar alles met de aanbieder verhuurder ( alamo,hertz,avis,dollar )want zij maken de verschillen.Wanneer je een auto boekt bij een brooker weet je niet altijd bijvoorbaat wie de verhuurder is.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer