Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Is dit een redelijke, goede prijs voor ticket naar Houston?
Is dit een redelijke, goede prijs voor ticket naar Houston?
Wij gaan in oktober wederom naar Texas en vliegen dus weer op Houston en vertrekken ook daar vandaan.
Ik heb nu een ticket gevonden voor 579,00 euro incl. alle taxes.
Vorig jaar heb ik meer betaald, maar ik wil gewoon weten of deze tickets wel eens voor nog minder eruit gaan.
Dus mijn vraag is: Is dit een goede prijs, of kan het nog goedkoper?
Dank alvast voor de reacties.
Ik heb nu een ticket gevonden voor 579,00 euro incl. alle taxes.
Vorig jaar heb ik meer betaald, maar ik wil gewoon weten of deze tickets wel eens voor nog minder eruit gaan.
Dus mijn vraag is: Is dit een goede prijs, of kan het nog goedkoper?
Dank alvast voor de reacties.
16x USA / 30 staten
Re: Is dit een redelijke, goede prijs voor ticket naar Houston?
Is volgens mij wel een nette prijs.Wij vliegen in mei naar houston en zijn iets meer kwijt,omdat we met continental willen vliegen.US Airways was toen we boekte ongeveer 550 euro

Wij gaan ook met Continental, heeft ook mijn voorkeur.
Vorig jaar met KLM voor 650 p.p. all in.
Mag ik vragen wat je nu betaald hebt bij Continental?
Je hoeft het niet te zeggen als je het niet wilt, hoor, ik ben gewoon erg benieuwd.
Vorig jaar met KLM voor 650 p.p. all in.
Mag ik vragen wat je nu betaald hebt bij Continental?
Je hoeft het niet te zeggen als je het niet wilt, hoor, ik ben gewoon erg benieuwd.
16x USA / 30 staten
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Het zit op het randje vind ik. Het is geen gekke prijs maar ook weer een prijs wat ik er net niet voor zou willen betalen. Voor mij ligt de grens op € 500 - € 550 (buiten het hoogseizoen). Kan ik een ticket voor die prijs vinden dan ben ik tevreden.
Roland
Roland
Nu heb ik na even zoeken vanavond nog een prijs van 485,71 euro gevonden bij Vliegtickets.nl
Maar ik lees ook heel slechte dingen over vliegtickets, zeer slechte beoordelingen op diverse vergelijkingssites.
Iemand al eens geboekt bij deze club?
De prijs van 579 is bij Continental zelf, op de een of andere manier vertrouw ik dat meer dan vliegtickets.nl.
Is dat terecht??
Maar ik lees ook heel slechte dingen over vliegtickets, zeer slechte beoordelingen op diverse vergelijkingssites.
Iemand al eens geboekt bij deze club?
De prijs van 579 is bij Continental zelf, op de een of andere manier vertrouw ik dat meer dan vliegtickets.nl.
Is dat terecht??
16x USA / 30 staten
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 18 Reacties
- 13772 Weergaves
-
Laatste bericht door Jan & Silvia