Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

eautohuur.nl

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
pbuyse1
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 35

eautohuur.nl

Bericht door pbuyse1 »

Normaal boek ik mijn huurauto bij Dollar UK, maar tot nu toe staan de rates voor Mei nog niet op hun site.
Dus dacht ik aan eAutohuur.nl of .be en wou graag weten of iedereen tevreden is met hun service en er meestal geen probleme zijn bij aankomst in de US.
Bedankt
bigfish
Amerika-ontdekker

Re: eautohuur.nl

Bericht door bigfish »

Wij hebben voor komende zomer ook voor het eerst een wagen geboekt met eautohuur. Heb wat opzoekingen gedaan en wat rondgevraagd en echt negatieve ervaringen vond ik niet echt terug. Voor ons waren ze absoluut de goedkoopste, en ook wat de verzekeringen betreft lijkt alles me ok te zijn. Nadat ik een 'prijsopgave' via hun site gevraagd had en wat inlichtingen via mail vroeg waarop ik altijd snel een antwoord kreeg, heb ik dan ook geboekt... Afwachten maar ik denk wel dat ze ok zijn.
pbuyse1
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 35

Bericht door pbuyse1 »

Wat ik tot nu toe zeer positief vind is dat ze me vandaag gebeld hebben, wat toch een goed voorbeeld van customer service is.
ronaldstark
Amerikafan

Bericht door ronaldstark »

ook wij kiezen dit jaar voor hun, vorige keer via AutoEurope. Had via de site van eautohuur een prijsopgave gevraagd en gemaild gekregen. Een paar uur later belden ze om te horen of er nog vragen waren en daarbij kon ik nog een prijspakket goedkoper kiezen die niet op de site stond (hadden in eerste instantie een tarief incl extra bestuurder en tank benzine, nu zonder die laatste 2 maar wel natuurlijk met alle noodzakelijke verzekeringen). Verder mocht ze nog een korting aanbieden als ik gelijk zou boeken. Een dag later afgesproken dat ze me mocht terugbellen en we kregen nog iets korting.

Keuze viel op eautohuur omdat er toch al veel positieve verhalen op het internet te vinden waren, daarnaast een scherpe prijs (ik had tickets geboekt bij Exit Reizen, maar hun tarief voor de huurauto (standaard SUV) kwam 400 euro duurder uit voor 3 weken Alaska!!!) en goede service aan de telefoon.

Ronald
ruud1968
Amerika-ontdekker

Bericht door ruud1968 »

Vorig jaar een auto bij hun gehuurd en dat is prima bevallen.
Vorige week bij hun een SUV geregeld voor in mei.Ik had nog wat vragen gemaild en een paar minuten later werd ik al gebeld om het wat beter te kunnen toelichten.Dus wat mij betreft hebben ze een prima service.
Afbeelding
Knabbeltje
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 23

Bericht door Knabbeltje »

Ik heb afgelopen december een wagen opgehaald ,die ik bij hen had geboekt (eautohuur.be).Alles is toen prima verlopen .
Maar op 4 januari neem ik telefonisch contact met hen op of zij mij een betere prijs kunnen geven dan die van usareisen.de over de equinox.Ik zou 's anderensdaag opgebeld worden ...maar na een paar dagen hen nog steeds niet gehoord te hebben ,bel ik hen terug op en verwijs naar mijn vorige gesprek met hen .De vraag staat bij hen nog open en ze dient hem terug en krijg wederom de melding dat ik snel antwoord zal krijgen .
Wat er mis is gelopen in hun communicatie ,weet ik niet maar tot op heden heb ik nog steeds geen antwoord erop gekregen.Omdat ik geen derde keer wilde bellen (je zou toch zo denken als zij niet lager dan die prijs willen gaan ,je ook bericht mag ontvangen van hun besluit),heb ik vorige week via usareisen de equinox geboekt .
toetjero
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door toetjero »

Ik vind het jammer dat ze niet vermelden hoeveel bagage/koffers je per type auto mee kunt nemen.
Ze noemen wel het aantal personen, maar het andere dus niet.
Dus je moet wat meer zoeken op sites dit dit wel vermelden.
Marjol
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Marjol »

Wij hebben vorig jaar augustus 3 dagen een auto bij hen gehuurd en dat verliep allemaal prima (via Alamo)
merluza
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 12
Contacteer:

Bericht door merluza »

Ik heb gisteren de prijs gesimuleerd voor 9 dagen autohuur in Newark. Ze zijn inderdaad goedkoper voor de fullsize auto, de midsize is hetzelfde als bij Usareisen. De simulatie heb ik laten doormailen, ik ben eens benieuwd of er ook nog wat van af kan. Vorig jaar waren ze voor ons beduidend duurder dan Usareisen, dit jaar is het omgekeerd. Het grote voordeel bij eautohuur vind ik alvast dat je geen annuleringskosten betaalt...

Zeggen ze pas na je boeking bij wie je je auto kan ophalen?
Knabbeltje
Amerikakenner

Neen ,je kan hen via telefoon contacteren en vragen bij welke verhuurder de wagen opgehaald moet worden .
Let wel op !Je hoeft geen annuleringskosten te betalen als je het bedrag ineens voldoet.Betaal je met een voorschot en annuleert later de boel ,dan heb je wel kosten .Zo herinner ik het me toch van vorig jaar .

Groetjes,
merluza
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door merluza »

Oh, dan zoek ik dat nog even op, bedankt!
Knabbeltje
Amerikakenner

Op hun site zie je achteraan ''geen annuleringskosten '' een * staan .
Iets onderaan vind je dan uitleg

** Alleen van toepassing op volledig vooraf betaalde reserveringen. De volledige voorwaarden met betrekking tot de annulering en wijziging worden getoond tijdens het boekingsproces.

Groetjes,
Skydriver
Amerikafan

Bericht door Skydriver »

Wij hebben vorig jaar bij Eautohuur gehuurd, en er was geen énkel probleem!
merluza
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door merluza »

Hoe ik daar zo kan over kijken... Ik blijf het voordeliger vinden, bij Usareisen ging het bedrag ook onmiddellijk van mijn credit card, en daar is annuleren niet kosteloos.
Knabbeltje
Amerikakenner

Afgelopen jaar was eautohuur ook stukken voordeliger voor mij dan usareisen .
Ik waarschuw je maar ,als je boekt en toch nog aandenkt om te annuleren ,dat je best ineens betaald in plaats van een voorschot .
Nu voor komende zomer kwam usareisen voor mij voordeliger uit en heb daar geboekt .
Nu wil het daar ook wel eens wisselen hoe de betaling volgt.Nu is alles direct gevorderd van mijn kredietkaart maar heb enkele jaren terug toen het bedrag over de € 1000 kwam maar pas moeten betalen 1 maand voor afreis .Dus soms vorderen zij ook pas later het geld op .

Groetjes,
Katja
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Katja »

Ik heb gisteren contact gehad met eautohuur maar hun prijs viel me erg tegen, ze kwamen hoger uit dan usareisen en dan moest ik nog ter plaatse $125 betalen terwijl dat bij usareisen er al bij zat.
merluza
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door merluza »

Weet je waarvoor je precies die 125$ zou moeten bijbetalen?
Katja
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Katja »

Airport fee oid voor Orlando airport.
Ruud2004
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Ruud2004 »

Vreemd, maar dan huur je toch in de stad ? Taxiritje kan nooit veel kosten.
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA

Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
knaapje
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 30

Bericht door knaapje »

merluza schreef:Weet je waarvoor je precies die 125$ zou moeten bijbetalen?
Volgens mij staat de komma verkeerd. Het is $ 12,50 plus tax.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer