Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
retourvlucht Pittsburgh eind december 2009
retourvlucht Pittsburgh eind december 2009
Wij (2 volwassenen en 2 kids, 16 en 18 jaar) zijn van plan om op donderdag 17 december 2009 te vertrekken naar Pittsburgh, PA en op zaterdag 2 januari 2010 terug te keren in Nederland.
De goedkoopste tickets voor deze vlucht zijn volgens mij (na het nodige zoeken en vergelijken) te boeken via cheaptickets.nl; op dit moment € 625,75. Vanaf Dusseldorf via Parijs naar Pittsburgh. Vorige week of 2 weken geleden was dat nog € 550,00! En diezelfde vlucht was en is via vliegwinkel.nl of connection.be nog weer duurder ...
Enig idee of er nog een kans is dat die tickets nog weer goedkoper worden? En heeft iemand nog tips voor andere (dus goedkopere) vluchten?
Annette
De goedkoopste tickets voor deze vlucht zijn volgens mij (na het nodige zoeken en vergelijken) te boeken via cheaptickets.nl; op dit moment € 625,75. Vanaf Dusseldorf via Parijs naar Pittsburgh. Vorige week of 2 weken geleden was dat nog € 550,00! En diezelfde vlucht was en is via vliegwinkel.nl of connection.be nog weer duurder ...
Enig idee of er nog een kans is dat die tickets nog weer goedkoper worden? En heeft iemand nog tips voor andere (dus goedkopere) vluchten?
Annette

- RNA
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Re: retourvlucht Pittsburgh eind december 2009
Is niet te zeggen, de prijs kan volgende week weer 100 euro duurder zijn, of misschien wel goedkoper.
Mijn eerste ingeving is dat de tickets alleen maar duurder zullen worden, de goedkoopste tickets worden immers eerst verkocht.
Maar er is ook een kans dat ze goedkoper worden (vlucht niet uitverkocht, laatste plekken moeten verkocht worden, misschien wel een aanbieding?)... kortom er is geen peil op te trekken.
Je kan het nog eventjes afwachten, spreek voor jezelf een 'maximum aanvaardbare prijs' af, en boek ze gewoon wanneer jouw gevoel het toestaat
Zoek ook eens rond op het forum, er zijn heel veel topics die vergelijkbaar zijn met die van jou
Mijn eerste ingeving is dat de tickets alleen maar duurder zullen worden, de goedkoopste tickets worden immers eerst verkocht.
Maar er is ook een kans dat ze goedkoper worden (vlucht niet uitverkocht, laatste plekken moeten verkocht worden, misschien wel een aanbieding?)... kortom er is geen peil op te trekken.
Je kan het nog eventjes afwachten, spreek voor jezelf een 'maximum aanvaardbare prijs' af, en boek ze gewoon wanneer jouw gevoel het toestaat
Zoek ook eens rond op het forum, er zijn heel veel topics die vergelijkbaar zijn met die van jou

Om het nog verwarrender te maken: niet alle goedkope tickets worden tegelijk naar buiten gebracht.RNA schreef: Mijn eerste ingeving is dat de tickets alleen maar duurder zullen worden, de goedkoopste tickets worden immers eerst verkocht.
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
- RNA
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Bedankt Clint
Tja.. denk dat er verder weinig over te zeggen valt, ze kunnen stijgen en dalen.....
Misschien dat er wat meer ervaringsdeskundigen zijn die hier wat over kunnen zeggen
Tja.. denk dat er verder weinig over te zeggen valt, ze kunnen stijgen en dalen.....
Misschien dat er wat meer ervaringsdeskundigen zijn die hier wat over kunnen zeggen

We hebben de tickets afgelopen weekend geboekt bij http://www.orbitz.com; 560 euro per stuk (retourvlucht Dusseldorf-Parijs-Pittsburgh met Delta/Air France). Ik had mij aangemeld voor een 'flight-alert' via http://www.kayak.com en kreeg elke dag een mailtje met het bericht of de prijs was gestegen of gedaald bij 3 aanbieders. Orbitz (engelstalig en prijs in dollars) was goedkoper dan cheaptickets en op een gegeven moment toch maar de knoop doorgehakt, en nu kijk ik niet meer of de tickets nog goedkoper worden! Mij dus ook afgemeld voor die flight-alert.
Orbitz heeft een leuke service: als iemand anders dezelfde vlucht bij hen boekt voor een lagere prijs, dan krijgen wij het verschil tussen die prijs en wat wij hebben betaald automatisch uitbetaald. Dus als iemand nog naar Pittsburgh wil vliegen vanaf Dusseldorf ....
Annette
Orbitz heeft een leuke service: als iemand anders dezelfde vlucht bij hen boekt voor een lagere prijs, dan krijgen wij het verschil tussen die prijs en wat wij hebben betaald automatisch uitbetaald. Dus als iemand nog naar Pittsburgh wil vliegen vanaf Dusseldorf ....
Annette

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 1106 Weergaves
-
Laatste bericht door Malou97
-