Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
delta airlines
Re: delta airlines
Zou ook wel erg zijn als je helemaal vanuit Georga nog Nederlanders zou irriteren, haha 
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
Hallo, ik heb ook even een vraagje met betrekking tot Delta.
Wij vertrekken binnekort van BRU naar JFK. Nu geraak ik er niet helemaal aan uit of wij nu eten aan boord krijgen of niet?
Kan er mij iemand hierbij helpen?
Alvast bedankt!
Groetjes,
Eef!
Wij vertrekken binnekort van BRU naar JFK. Nu geraak ik er niet helemaal aan uit of wij nu eten aan boord krijgen of niet?
Alvast bedankt!
Groetjes,
Eef!
Je krijgt eten aanboord, meestal is dat op deze vlucht een lunch (dus een warme maaltijd).
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
Bedankt! Als ik het goed heb hebben we ook een persoonlijk tv-schermpje?
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Met welk vliegtuig vlieg je? Kun je zien op bij je itinerary en/of e-ticket. Vervolgens kun je op www.seatguru.com precies zien wat voor faciliteiten een vliegtuig heeft. Ook kun je zo bepalen of je wel op een goede plek zit.
Roland
Roland
We vliegen met een 757-200 en hebben exit row seats (rij 36 B/C).
Is het omdat we exit row seats hebben dat we niet online kunnen inchecken?
Vertrekken morgen, dus qua timing zitten we goed...
Groetjes,
Eef
Is het omdat we exit row seats hebben dat we niet online kunnen inchecken?
Vertrekken morgen, dus qua timing zitten we goed...
Groetjes,
Eef
- headhunterke
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 25
Ik heb dezelfde vlucht genomen een maand geleden, en wij kregen toen eerst het middagmaal.Eefje schreef:Hallo, ik heb ook even een vraagje met betrekking tot Delta.
Alvast bedankt!
Groetjes,
Eef!
En rond 4 uur (tijd in brussel) een snack, in ons geval een pizzaatje.
Tijdens de vlucht krijg je ook enkele keren frisdrank, of iets anders, en water is altijd ter beschikking
Je zal dus geen honger hebben tijdens die vlucht...
"Being great is not how many people know your name. Being great is how many people can stand on your shoulders."
-
Bralo20
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Yep:Eefje schreef:Bedankt! Als ik het goed heb hebben we ook een persoonlijk tv-schermpje?
Wel geen stroomvoorziening op je plaatsen.Every seat is equipped with AVOD (Audio Video On Demand), and power ports are installed in Business Elite and the first ten rows of the coach cabin.
- RNA
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
wel geen stroomvoorziening...
is dat nou wel of niet?
is dat nou wel of niet?

- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
-
Bralo20
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Awel ja, wel geen héRNA schreef:wel geen stroomvoorziening...
is dat nou wel of niet?
In het correct AN: Er zijn helaas geen voorzieningen voor stroom op de door jou gekozen zitplaatsen.
Zo beter?
- Arlette
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Hoi, iedereen spreekt hier meestal van de vlucht heen (wij ook wel hoor hier thuis, kunnen bijna niet wachten om te vertrekken) maar hoe gebeurt nu de terugvlucht eigenlijk? Kunnen we dan ook gewoon in NY proberen online in te checken? En als dit niet lukt, hebben we daar een afgeprint papier voor nodig indien we op JFK zelf inchecken? Of moeten we gewoon naar de Deltakiosk gaan op JFK ... en is onze boekingscode genoeg? Of is het systeem hetzelfde als hier en dus ook gewoon valiezen afgeven en door de douane ...? Hoe pakken we dit aan?
Als je toegang hebt tot internet kan je online inchecken. Als je geen mogelijkheid hebt om de boarding passes af te drukken kan je dit ook later doen bij een kiosk. Als je online bent ingecheckt lever je gewoon op JFK je bagage in en ga je door security 
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Wij hebben de laatste twee keer gewoon via de eigen laptop online ingecheckt en kregen de boardingtickets bij het inleveren van de bagage, dat was geen enkel probleem en je bent in ieder geval (redelijk)zeker van een stoel.
- Arlette
- Amerikafan
Het is bijna zover. Jippie, en maar hopen dat de wolk is overgevlogen tegen dan
Maar een vraagje over JFK en de security ...; moet je daar ook nog koffers los laten voor douane en/of security? Of mogen we die met een simpel slotje vast doen en is het systeem alleen maar van toepassing op de heenvlucht en de TSA? Heen laten we de valiezen maar gewoon los.
Want we gaan onze valiezen nog een tijdje stallen in het hotel vooraleer naar JFK te vertrekken en dan gaan we daar een slotje aanhangen zodat ze toch enigzins veilig zijn. Niet dat ik verwacht dat er mee gesold wordt maar je weet maar nooit. Maar moeten de slotjes er voor de vlucht dan terug af?
Maar een vraagje over JFK en de security ...; moet je daar ook nog koffers los laten voor douane en/of security? Of mogen we die met een simpel slotje vast doen en is het systeem alleen maar van toepassing op de heenvlucht en de TSA? Heen laten we de valiezen maar gewoon los.
Want we gaan onze valiezen nog een tijdje stallen in het hotel vooraleer naar JFK te vertrekken en dan gaan we daar een slotje aanhangen zodat ze toch enigzins veilig zijn. Niet dat ik verwacht dat er mee gesold wordt maar je weet maar nooit. Maar moeten de slotjes er voor de vlucht dan terug af?
Ik heb gehad dat op de terugweg mijn bagage door de Amerikaanse douane is bekeken. Dus ook op de terugweg moet het toegankelijk zijn.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Wij hebben dezelfde ervaring als Clint, zou ze dus open laten of je moet TSA goed gekeurde slotjes hebben die kunnen ze open maken.
- Arlette
- Amerikafan
Ok, bedankt voor het antwoord. Alweer een 'probleempje'
opgelost, alhoewel er ergere dingen zijn hé dan een opengebroken slotje enzo vooral nu met die gaswolk. Nu maar hopen dat we ons niet gaan overshoppen en dat de valiezen goed dichtblijven
en dan nog even op Zaventem doen alsof onze neus bloed en niks aan te geven hebben en we zijn gelukkig.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 19 Reacties
- 3819 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-
- 5 Reacties