Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
advies gevraagd autohuur
-
marjonrolink
- Amerika-ontdekker
advies gevraagd autohuur
hallo even een vraagje:
wij (mijn vriend en ik) komen 14 okt aan in LA we hebben daar her Raddisson hotel geboekt.we komen aan rond 15.20
wat zouden jullie doen?
-14 okt autohuren (zodat we gelijk naar o.a walmarkt kunnen en dan ergens parkeren)
-15 okt 's ochtend huren voordat we naar joshua tree gaan. -hier het voordeel is dat we 1dag minder autohuur hebben.
-nadeel is dat we later wegkunnen.
graag jullie reactie,
gr marjon
wij (mijn vriend en ik) komen 14 okt aan in LA we hebben daar her Raddisson hotel geboekt.we komen aan rond 15.20
wat zouden jullie doen?
-14 okt autohuren (zodat we gelijk naar o.a walmarkt kunnen en dan ergens parkeren)
-15 okt 's ochtend huren voordat we naar joshua tree gaan. -hier het voordeel is dat we 1dag minder autohuur hebben.
-nadeel is dat we later wegkunnen.
graag jullie reactie,
gr marjon

-
RoyBergen
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Re: advies gevraagd autohuur
gelijk meenemen die auto. Dan kun je de volgende dag vroeg op pad, want geloof me, jullie zijn vroeg wakker. De eerste dag ben ik altijd zo rond 4 of 5 uur s'ochtends klaarwakker, en dan is het fijn als je een auto hebt om de dag aan te vangen. Ik denk ook dat vroeg weg aan te bevelen is, door de verkeerssituatie in LA.
groeten en goede reis !
groeten en goede reis !
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 2141 Weergaves
-
Laatste bericht door Trom