Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
1 uur en 50 minuten op london heathrow
-
RoyBergen
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
1 uur en 50 minuten op london heathrow
Hoi Hoi,
ik zit vluchten te bekijken voor zomer 2010. En ik heb een goede gevonden voor een redelijke prijs.
ams -lhr
lhr sfo met een overstaptijd van 1 uur en 50 minuten, is dat voldoende ? ik heb al eerder over heathrow, terminal 5 gevlogen, en toen had ik de indruk dat t heel efficient was. Maar toen had ik 3 uur de tijd........
Ik weet niet of ik het aandurf om de 1 uur en 50 minuten te nemen. Beide vluchten zijn met britisch airways, en ik heb dan dacht ik geen bagage gedoe meer in london als ik daar aankom .
groeten Roy
ik zit vluchten te bekijken voor zomer 2010. En ik heb een goede gevonden voor een redelijke prijs.
ams -lhr
lhr sfo met een overstaptijd van 1 uur en 50 minuten, is dat voldoende ? ik heb al eerder over heathrow, terminal 5 gevlogen, en toen had ik de indruk dat t heel efficient was. Maar toen had ik 3 uur de tijd........
Ik weet niet of ik het aandurf om de 1 uur en 50 minuten te nemen. Beide vluchten zijn met britisch airways, en ik heb dan dacht ik geen bagage gedoe meer in london als ik daar aankom .
groeten Roy
Re: 1 uur en 50 minuten op london heathrow
Waarom bel je BA niet gewoon even? Uiteindelijk kunnen zij jouw altijd het beste advies geven.
Wij hebben weleens een overstap gehad van 3uur of zo en dan nog was Air France diverse bagagestukken kwijt van passagiers.
Maar ik heb twee jaar geleden met AA gevlogen via Chicago en toen had ik ook maar een iets van 1½uur voor het overstappen en is
het helemaal prima gegaan.
Maar al dit soort ervaringen helpen jouw niet omdat ze allemaal van afhankelijkheden ter plaatsen aan elkaar hangen.
Vraag het gewoon BA dus.
VrGr,
Mark
Wij hebben weleens een overstap gehad van 3uur of zo en dan nog was Air France diverse bagagestukken kwijt van passagiers.
Maar ik heb twee jaar geleden met AA gevlogen via Chicago en toen had ik ook maar een iets van 1½uur voor het overstappen en is
het helemaal prima gegaan.
Maar al dit soort ervaringen helpen jouw niet omdat ze allemaal van afhankelijkheden ter plaatsen aan elkaar hangen.
Vraag het gewoon BA dus.
VrGr,
Mark
Voor een T5-T5 connectie (BA naar BA) staat een gemiddelde connectie tijd van 60 min. BA zal dan ook gewoon zeggen dat het een haalbare connectie is, en dat is het ook. Bagage wordt idd door gecheckt. Bij de security check moet je gewoon goed luisteren, veel mensen gaan gelijk in de rij staan, terwijl het personeel roept: 'walk all the way to the end'. doe dat ook, scheelt heel veel tijd. Ik heb van de zomer zo tussen de 30 en 45 min gedaan over mijn connectie, waarna ik nog een uur moest wachten tot LHR bepaald had naar welke gate ik moest 
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
Pas met BA van Amsterdam naar Seattle gevlogen via Heathrow, wij waren ruim binnen de door BA als norm gestelde 60 min (voor connecties T5 naar T5) door alle controles heen. Daarna moet je nog in de centrale hal wachten tot je gate bekend gemaakt wordt. Wij moesten daarna nog met een ondergronds treintje naar het andere deel van terminal 5.
Jouw overstap moet dus ruim genoeg zijn.
gr
Stefan
Jouw overstap moet dus ruim genoeg zijn.
gr
Stefan
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Vrienden van ons hadden pas ook een krap uur op LHR en hebben zelfs nog gewinkeld!
Wij hebben zelf in februari 2 uur en moeten van Terminal 5 naar Terminal 3 (BA naar AA). Zal best goed komen.
Wij hebben zelf in februari 2 uur en moeten van Terminal 5 naar Terminal 3 (BA naar AA). Zal best goed komen.
-
RoyBergen
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
dankjulliewel allen.
Nu ben ik toch iets geruster en ga ik ze dit weekend maar boekne denk ik.
:beerchug:
Nu ben ik toch iets geruster en ga ik ze dit weekend maar boekne denk ik.
:beerchug:
Kijk zo is dat...gewoon lekker relaxed op vakantie... :dance:
VrGr,
Mark
VrGr,
Mark
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht