Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Auto gehuurd? Welke kreeg jij mee ? Deel 1 reviews t/m 2009
-
- Amerika-ontdekker
Re: Auto gehuurd? Welke kreeg jij mee ?
Ik heb hier van t forum gehaald welke auto's iedereen meekreeg die een Fullsize SUV had gehuurd. Zo wist ik welke auto we konden verwachten. En ik wist dat t pas Fullsize was als er een derde rij stoelen in zit.
Oktober 2007: Miami
November 2008: Washington, Atlantic City, Amish, Boston en New York
Augustus 2009: Zuidwesten USA & Hawaii
November 2008: Washington, Atlantic City, Amish, Boston en New York
Augustus 2009: Zuidwesten USA & Hawaii
Bedankt
heb ook een lijstje ... wordt steeds langer en ondoorzichtiger met wat je kan meekrijgen
maar 3 rijen - 7 zitter is een soort vaste referentie .. 1 rij plat levert dan voldoende kofferruimte op
was de hoofdreden om full size te nemen versus standaard suv - deze laatste hebben soms maar een kleine koffer
heb ook een lijstje ... wordt steeds langer en ondoorzichtiger met wat je kan meekrijgen
maar 3 rijen - 7 zitter is een soort vaste referentie .. 1 rij plat levert dan voldoende kofferruimte op
was de hoofdreden om full size te nemen versus standaard suv - deze laatste hebben soms maar een kleine koffer
via : auto-reisen.de
verhuurder : Alamo
afgehaald op : LAX (Los Angeles airport) (22/08)
terug op : LAX (los Angeles airport) (06/09)
type : mid-size suv
Er stond een rijtje met een 4-tal wagens. Weet niet precies meer welke.
We gingen al meteen richting de Toyota Rav4. Zag er leuk uit, vrij nieuw, en mijn vriendin vond de achterklep leuk
Tot nu toe relax gereden, zitten nu in Tusayan.
Plaats zat voor 2 personen met 2 grote koffers, 1 trolley, grote fototas en koelbox.
Voor 16 dgn een goede deal lijkt me. 440 euro (incl volle tank en meerdere chauffeurs).

We gingen al meteen richting de Toyota Rav4. Zag er leuk uit, vrij nieuw, en mijn vriendin vond de achterklep leuk

Plaats zat voor 2 personen met 2 grote koffers, 1 trolley, grote fototas en koelbox.
Voor 16 dgn een goede deal lijkt me. 440 euro (incl volle tank en meerdere chauffeurs).

Type gehuurd: fullsize suv
Verhuurder: alamo
Gereserveerd bij: sunnycars
Opgehaald in:lax
Afgeleverd in:lax
Meegekregen: buick enclave (crossover met awd en 7 zitplaatsen0
Wanneer:augustus 2009
Eerst wAs een FULSIZE SUv NIET groot genoeg voor 2 volwassen en 2 kinderen en had ik een upgrade nodig. Hier niet op in gegaan, buiten wilde men mij een standaard suv meeggeven. Men had geen fullsize SUV. De Duranga die er stond , kon ik niet krijgen, deze behoorde tot de premiumklasse. Uiteindelijk terug naar binnengtegaan en de manager erbij gehaald, deze ging buiten zoeken en kwam na een tijdje met een buick enclave uit de wasstraat. Geen SUv maar een mooie ruime 7 persoonswagen, met alle ruimte en comfort voor 4 personen en bagage voor een rondreis.
Na 2 DAGEN GAF DE BOORDCOMPUTER AAN DAT ER EEN OLIEVERVERVERSING NODIG WAS. Na wat toestanden en gebel is er uiteindelijk de olie ververst bij Alamo in PAlm Spings. Bij dit soort zaken is Alamo niet erg behulpzaam in de eerste ronde , pas na aanhouden pakt men de zaak op.
Frank
Gereserveerd bij: sunnycars
Opgehaald in:lax
Afgeleverd in:lax
Meegekregen: buick enclave (crossover met awd en 7 zitplaatsen0
Wanneer:augustus 2009
Eerst wAs een FULSIZE SUv NIET groot genoeg voor 2 volwassen en 2 kinderen en had ik een upgrade nodig. Hier niet op in gegaan, buiten wilde men mij een standaard suv meeggeven. Men had geen fullsize SUV. De Duranga die er stond , kon ik niet krijgen, deze behoorde tot de premiumklasse. Uiteindelijk terug naar binnengtegaan en de manager erbij gehaald, deze ging buiten zoeken en kwam na een tijdje met een buick enclave uit de wasstraat. Geen SUv maar een mooie ruime 7 persoonswagen, met alle ruimte en comfort voor 4 personen en bagage voor een rondreis.
Na 2 DAGEN GAF DE BOORDCOMPUTER AAN DAT ER EEN OLIEVERVERVERSING NODIG WAS. Na wat toestanden en gebel is er uiteindelijk de olie ververst bij Alamo in PAlm Spings. Bij dit soort zaken is Alamo niet erg behulpzaam in de eerste ronde , pas na aanhouden pakt men de zaak op.
Frank
Type gehuurd: Full Size SUV
Verhuurder: Enterprise
Gereserveerd bij: Enterprise
Opgehaald in: Enterprise Agoura Hills Hyatt/Westlake
Afgeleverd in: Enterprise LAX
Meegekregen: Ford E-150
Wanneer: maandag 24 augustus 2009 t/m dinsdag 25 augustus 2009
Het liefst hadden we een Full Size SUV gehuurd en volgens degene die ik aan de telefoon had kon dat ook.. alleen op een gegeven moment bericht op voicemail dat het toch niet kon... toen maar twee grote vans gekregen.... uiteindelijk goede oplossing.
Verhuurder: Enterprise
Gereserveerd bij: Enterprise
Opgehaald in: Enterprise Agoura Hills Hyatt/Westlake
Afgeleverd in: Enterprise LAX
Meegekregen: Ford E-150
Wanneer: maandag 24 augustus 2009 t/m dinsdag 25 augustus 2009
Het liefst hadden we een Full Size SUV gehuurd en volgens degene die ik aan de telefoon had kon dat ook.. alleen op een gegeven moment bericht op voicemail dat het toch niet kon... toen maar twee grote vans gekregen.... uiteindelijk goede oplossing.
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
- sanook
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Type gehuurd: Standard SUV (Chevrolet Trailblazer SFAR)
Verhuurder: Alamo
Gereserveerd bij: ebookers.nl
Opgehaald in: Las Vegas Airport
Afgeleverd in: Las Vegas airport
Meegekregen: Ford Edge (Fullsize Crossover FGAR)
Wanneer: dinsdag 25 augustus 2009 t/m zaterdag 29 augustus 2009
In de rij met wachtenden in de Rental Terminal kwam de Alamo man kijken wat voor categorie wij hadden. Er stond handgeschreven SUV op onze bon en even later komen er 2 SUV's aanrijden, een Equinox waarvan ik wist dat dit geen Standard SUV was maar klasse lager, en een Ford Edge waarvan ik helemaal niks wist. Ik twijfelde of het wel een Standard SUV was maar de Alamo man beweerde van wel. Auto leek mij wat kleiner dan een Standard SUV maar was verder prima. Uitrusting van de auto vond ik niet top, er was uiteraard wel airco maar geen climate control en dat soort dingen. Bij terugkomst staat op de bon dat ik een klasse FGAR gereden heb en dat staat voor Fullsize Crossover en is een klasse hoger dan de Standard SUV dus wat dat betreft ook geen probleem.
Wat ik wel omslachtig vond is het gedoe met de Rental Terminal, bij aankomst in LV stond er een gigantische rij wachtenden voor de Shuttle bus naar de Rental Terminal. Kost je bij elkaar wel een uur om weg te kunnen rijden met je auto. Teruggave ging wel snel maar kwam ook door het vreselijke tijdstip (05:30u). Ook opvallend was dat er bij afgifte en teruggave helemaal niks aan de auto gecontroleerd is door Alamo. Bij teruggave werd auto gescand en kreeg ik een bonnetje en we konden gaan. Volgende keer zou ik weer via Ebookers een Alamo auto boeken, is prima bevallen.
Gereserveerd bij: ebookers.nl
Opgehaald in: Las Vegas Airport
Afgeleverd in: Las Vegas airport
Meegekregen: Ford Edge (Fullsize Crossover FGAR)
Wanneer: dinsdag 25 augustus 2009 t/m zaterdag 29 augustus 2009
In de rij met wachtenden in de Rental Terminal kwam de Alamo man kijken wat voor categorie wij hadden. Er stond handgeschreven SUV op onze bon en even later komen er 2 SUV's aanrijden, een Equinox waarvan ik wist dat dit geen Standard SUV was maar klasse lager, en een Ford Edge waarvan ik helemaal niks wist. Ik twijfelde of het wel een Standard SUV was maar de Alamo man beweerde van wel. Auto leek mij wat kleiner dan een Standard SUV maar was verder prima. Uitrusting van de auto vond ik niet top, er was uiteraard wel airco maar geen climate control en dat soort dingen. Bij terugkomst staat op de bon dat ik een klasse FGAR gereden heb en dat staat voor Fullsize Crossover en is een klasse hoger dan de Standard SUV dus wat dat betreft ook geen probleem.
Wat ik wel omslachtig vond is het gedoe met de Rental Terminal, bij aankomst in LV stond er een gigantische rij wachtenden voor de Shuttle bus naar de Rental Terminal. Kost je bij elkaar wel een uur om weg te kunnen rijden met je auto. Teruggave ging wel snel maar kwam ook door het vreselijke tijdstip (05:30u). Ook opvallend was dat er bij afgifte en teruggave helemaal niks aan de auto gecontroleerd is door Alamo. Bij teruggave werd auto gescand en kreeg ik een bonnetje en we konden gaan. Volgende keer zou ik weer via Ebookers een Alamo auto boeken, is prima bevallen.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Type gehuurd: Equinox
Gereserveerd bij: autoreisen.de
Opgehaald in:sfo
Afgeleverd in:las
Meegekregen: Ford Edge
Wanneer: 22-8 t/m 28-8
Fijne auto, € 169,= betaald voor full options, meerdere chauffeurs en volle tank benzine.
Alamo medewerker deed geen poging er nog iets bij te verkopen, zij dat we een Toyota RAV konden meenemen, volgens hem een kleine auto. Heb maar de Edge meegenomen, vond ik toch mooier en je kon uit van alles kiezen op een zaterdagochtend, net voor de bubs reizigers weer aankwam.....
Gereserveerd bij: autoreisen.de
Opgehaald in:sfo
Afgeleverd in:las
Meegekregen: Ford Edge
Wanneer: 22-8 t/m 28-8
Fijne auto, € 169,= betaald voor full options, meerdere chauffeurs en volle tank benzine.
Alamo medewerker deed geen poging er nog iets bij te verkopen, zij dat we een Toyota RAV konden meenemen, volgens hem een kleine auto. Heb maar de Edge meegenomen, vond ik toch mooier en je kon uit van alles kiezen op een zaterdagochtend, net voor de bubs reizigers weer aankwam.....
- Bertorelli
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 14
Type gehuurd: mid-size SUV (Equinox klasse)
Gereserveerd bij: USA Reisen
Opgehaald in:Sacramento
Afgeleverd in:Sacramento (over 3 weken)
Meegekregen: Ford Escape
Wanneer:29 augustus 2009
We konden niet kiezen en werden naar een bepaald vak verwezen met daarin onze auto.
We zijn met ons tweetjes en alles past er ruimschoots in.
Hij rijdt ook als een zonnetje.
Na 1 dag wilde de binnenverlichting niet meer uit, zelfs niet met de sleutels uit het slot.
Toen hebben we de lampjes er maar uit gehaald, want om de auto nou hiervoor te gaan omwisselen...
Have Fun
Bert Hilda
Gereserveerd bij: USA Reisen
Opgehaald in:Sacramento
Afgeleverd in:Sacramento (over 3 weken)
Meegekregen: Ford Escape
Wanneer:29 augustus 2009
We konden niet kiezen en werden naar een bepaald vak verwezen met daarin onze auto.
We zijn met ons tweetjes en alles past er ruimschoots in.
Hij rijdt ook als een zonnetje.
Na 1 dag wilde de binnenverlichting niet meer uit, zelfs niet met de sleutels uit het slot.
Toen hebben we de lampjes er maar uit gehaald, want om de auto nou hiervoor te gaan omwisselen...
Have Fun
Bert Hilda
1995 TX/LO/MS/AL/AR
2003 NV/AZ/UT/CA
2007 AZ/NV/UT/CO
2008 FL/GE/SC/TN
2009 CA/NV/ID/WY/UT/AZ
2011 FL/GE/AL/MS/LO/TN/SC
2012 FL
2013 AZ/NV/UT/WY/MN
2015 WA/OR/ID/MN
2016 NY/VT/NH/ME/MA/RI/CT/NJ/MD/VA/WV/OH/IN/MI
2017 CA/OR/NV
2018
2019
2022
2003 NV/AZ/UT/CA
2007 AZ/NV/UT/CO
2008 FL/GE/SC/TN
2009 CA/NV/ID/WY/UT/AZ
2012 FL
2013 AZ/NV/UT/WY/MN
2015 WA/OR/ID/MN
2017 CA/OR/NV
2018
2019
2022
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Heb je nog gekeken of het hele lampje zelf niet toevallig ook een knop was? Dat bleek bij 'onze' Nissan Pathfinder zo te zijn. Zat er een knopje tussen de verschillende lampen in waarmee je alles kon doen maar was een druk op de lamp zelf ook goed om hem aan en uit te zetten. Hadden we pas na een tijdje door.Bertorelli schreef: Na 1 dag wilde de binnenverlichting niet meer uit, zelfs niet met de sleutels uit het slot.
'Niemand zegt aan het eind van zijn leven: Had ik maar wat meer gewerkt.'
Zometeen maar even zeuren bij Alamo LAX, een Escape en RAV4 waren volgens de beste man upgrades en geen Midsize. Ze stonden ook in het Standard SUV vak... Gelukkig ging die gare Nissan Rogue stuk :beerchug:
De binnenverlichting van de Escape blijft aan als je de dashboardverlichting-draaiknop te ver draait. Na een half uur zoeken kwamen we hier achter... stond ook niet in de handleiding vermeld.
- José
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Wij konden de hele handleiding van onze Escape niet eens vinden.. Niet in het dashboardkastje, niet bij het reservewiel, nergens!Paul1983 schreef:De binnenverlichting van de Escape blijft aan als je de dashboardverlichting-draaiknop te ver draait. Na een half uur zoeken kwamen we hier achter... stond ook niet in de handleiding vermeld.
Reisverslag juni 2009:
http://mark-jose-usa09.reismee.nl
Reisverslag mei 2008:
http://mark-jose.reismee.nl
http://mark-jose-usa09.reismee.nl
Reisverslag mei 2008:
http://mark-jose.reismee.nl
Verhuurder: National
Gereserveerd bij: E-autohuur
Opgehaald in: Las Vegas
Afgeleverd in: Las Vegas op 23 september.
Meegekregen: Dodge Nitro
Wanneer:3 september 2009
We konden niet zelf kiezen en kregen deze aangewezen. Ik weet niet onder welke klasse deze auto valt maar ik vind het een monsterlijk groot uiterlijk hebben. De binnenkant daarentegen valt redelijk mee. Vorig jaar hadden we een Ford Fusion en daar was de binnenkant ruimer. Een nadeel vind ik dat dit ding erg zuipt. We kunnen uit 1 tank (70l) net 300 mijl halen. Ik weet dat dat normaal is bij dit soort auto's maar ben er best van geschrokken. Verder vind ik dat de auto erg irritant remt. Hortend en stotend. Ik vind het niet prettig en voel me niet veilig op de bergafwaarts stukken. Tevens is er geen cruise control aanwezig wat behoorlijk nadelig is op deze wegen.
Verder ben ik wel tevreden over de afhandeling bij National. Niet echt heel vriendelijk maar ook niet bot.
Verhuurder: National
Gereserveerd bij: E-autohuur
Opgehaald in: Las Vegas
Afgeleverd in: Las Vegas op 23 september.
Meegekregen: Dodge Nitro
Wanneer:3 september 2009
We konden niet zelf kiezen en kregen deze aangewezen. Ik weet niet onder welke klasse deze auto valt maar ik vind het een monsterlijk groot uiterlijk hebben. De binnenkant daarentegen valt redelijk mee. Vorig jaar hadden we een Ford Fusion en daar was de binnenkant ruimer. Een nadeel vind ik dat dit ding erg zuipt. We kunnen uit 1 tank (70l) net 300 mijl halen. Ik weet dat dat normaal is bij dit soort auto's maar ben er best van geschrokken. Verder vind ik dat de auto erg irritant remt. Hortend en stotend. Ik vind het niet prettig en voel me niet veilig op de bergafwaarts stukken. Tevens is er geen cruise control aanwezig wat behoorlijk nadelig is op deze wegen.
Verder ben ik wel tevreden over de afhandeling bij National. Niet echt heel vriendelijk maar ook niet bot.
- Loek
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik heb nog nooit een huurauto gekregen zonder cruise control, zelfs niet toen ik een last minute mini conpact huurauto meekreeg; een Chevy Aveo met airconditioning en cruise control. Ik vermoed dat die Nitro het ook had, maar dat de bediening niet op een opvallende plek zat. Ik heb hier ook een keer bezoekers gehad die al weken aan het rondtoeren waren en klaagden dat er geen cruise control op hun Buick zat. Ik keek er even in en het bleek er wel in te zitten. De bediening ervoor zat aan de achterkant en uiteinde van de ruitenwisser schakelaar aan het stuur...
Schokkende remmen duiden meestal op kromgetrokken remschijven, een direct gevolg van oververhitte remmen. Veel mensen gebruiken de rem om af te remmen in de bergen, in plaats van de versnellingen en dan raakt het remsysteem oververhit en trekken de schijven krom. Zo'n huurauto moet je per ommegaand weer teruggeven want afgezien van het oncomfortable remgedrag, kan er dan van alles mis zijn met de remmen.
Schokkende remmen duiden meestal op kromgetrokken remschijven, een direct gevolg van oververhitte remmen. Veel mensen gebruiken de rem om af te remmen in de bergen, in plaats van de versnellingen en dan raakt het remsysteem oververhit en trekken de schijven krom. Zo'n huurauto moet je per ommegaand weer teruggeven want afgezien van het oncomfortable remgedrag, kan er dan van alles mis zijn met de remmen.
Op dit moment is mijn vriend de auto ook aan het terugbrengen. We hebben er nu twee dagen in gereden en voelen ons er niet veilig in. Het horten en stoten wordt steeds erger en met maken van bochten van 90graden komt hij bijna niet vooruit. We stonden vandaag in Los Angeles op een heuveltje omhoog en moesten daar een bochtje maken. Dit deed hij bijna niet. Het komt met veel lawaai vooruit. Tevens wijkt hij erg af op de langere stukken.. Misschien dat het hoort maar we voelen er ons echt niet prettig in.
We hebben het nagevraagd bij national over de cruise control en die zit er echt niet op. De nitro is sowieso niet gemaakt om zijn geweldige specificaties. Na 2 dagen rijden hebben we ook beiden enorme last van onze rug en benen. De stoelen zijn haast niet verstelbaar. Hij kan naar voor en achter en de leuning kan dit ook, maar verder kan er niks mee. Ook het stuur kan niet versteld worden. Nu ben ik in principe niet zo van de luxe ed. Maar na 2 uur rijden last van de rug gaat me te ver. Vandaag werden we beiden wakker met spierpijn terwijl we niet eens echt wat gedaan hebben.
Dus ik ben nu aan het afwachten of we een nieuwe gaan krijgen.
We hebben het nagevraagd bij national over de cruise control en die zit er echt niet op. De nitro is sowieso niet gemaakt om zijn geweldige specificaties. Na 2 dagen rijden hebben we ook beiden enorme last van onze rug en benen. De stoelen zijn haast niet verstelbaar. Hij kan naar voor en achter en de leuning kan dit ook, maar verder kan er niks mee. Ook het stuur kan niet versteld worden. Nu ben ik in principe niet zo van de luxe ed. Maar na 2 uur rijden last van de rug gaat me te ver. Vandaag werden we beiden wakker met spierpijn terwijl we niet eens echt wat gedaan hebben.
Dus ik ben nu aan het afwachten of we een nieuwe gaan krijgen.

-
- Amerikafan
Ik heb in Las Vegas ook twee dagen in een Dodge Nitro gereden. Dat hij niet wegrijd vanuit stilstand met erg veel geluid komt doordat het een handmatig geswitchte 4x4 is. Als je de schakelaar omzet naar 2-wheel drive rijd hij wel normaal weg. beetje basic maarja het werkt wel..
Ik vond het voor de rest ook een zomaar wat auto
gelukkig had ik hem maar 2 dagen.
Ik vond het voor de rest ook een zomaar wat auto

Laatst gewijzigd door markro op 08 sep 2009, 00:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Het is overbodig om het volledige bovenstaande bericht te quoten -> Quote verwijderd.
Reden: Het is overbodig om het volledige bovenstaande bericht te quoten -> Quote verwijderd.
- Bertorelli
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 14
Die ga ik nog even proberen.Paul1983 schreef:De binnenverlichting van de Escape blijft aan als je de dashboardverlichting-draaiknop te ver draait. Na een half uur zoeken kwamen we hier achter... stond ook niet in de handleiding vermeld.
Ik had aan wat knopjes zitten prutsen en wist niet meer waardoor het kwam.
Het is verder een heerlijke auto.
Mijn vrouw zou zo willen ruilen (maar die heeft een daihatsu cuore)

We zitten nu in Salt Lake City, helemaal top hier!
Have Fun
Bert & Hilda
UPDATE: Hij doet het weer... thanks!
1995 TX/LO/MS/AL/AR
2003 NV/AZ/UT/CA
2007 AZ/NV/UT/CO
2008 FL/GE/SC/TN
2009 CA/NV/ID/WY/UT/AZ
2012 FL
2013 AZ/NV/UT/WY/MN
2015 WA/OR/ID/MN
2017 CA/OR/NV
2018
2019
2022
2003 NV/AZ/UT/CA
2007 AZ/NV/UT/CO
2008 FL/GE/SC/TN
2009 CA/NV/ID/WY/UT/AZ
2012 FL
2013 AZ/NV/UT/WY/MN
2015 WA/OR/ID/MN
2017 CA/OR/NV
2018
2019
2022
Gereserveerd bij: Tioga tours
Opgehaald in:Salt lake City
Afgeleverd in: Seattle (over 2 weken)
Meegekregen: Chevrolet Suburban
Wanneer:7 september 2009
Ondanks negatieve berichten over Alamo op dit forum zijn wij tot op heden (even afkloppen) zeer tevreden. Meneer van Alamo wist dat we kwamen (" oh ja, jullie zijn van die drop-off in Seattle!") en probeerde ons geen extra verzekeringen aan te smeren. De auto die ze aanvankelijk voor ons in geregeld hadden bleek een olielekkage te hebben, de enige andere wagen die in aanmerking kwam was de Suburban... nou ja, dat vonden wij niet erg!! Hij is erg ruim, comfortabel, de motor is erg stil en de leren stoelen zitten super! Aux aansluiting voor de ipod ook fijn.
Overigens hebben we geboekt bij Alamo, maar de meneer van Alamo overlegde alles met een mevrouw van National 1 luikje verder en aan onze sleutel zit een hanger van Enterprise dus uiteindelijk is het allemaal een pot nat denk ik dan
Gereserveerd bij: Tioga tours
Opgehaald in:Salt lake City
Afgeleverd in: Seattle (over 2 weken)
Meegekregen: Chevrolet Suburban
Wanneer:7 september 2009
Ondanks negatieve berichten over Alamo op dit forum zijn wij tot op heden (even afkloppen) zeer tevreden. Meneer van Alamo wist dat we kwamen (" oh ja, jullie zijn van die drop-off in Seattle!") en probeerde ons geen extra verzekeringen aan te smeren. De auto die ze aanvankelijk voor ons in geregeld hadden bleek een olielekkage te hebben, de enige andere wagen die in aanmerking kwam was de Suburban... nou ja, dat vonden wij niet erg!! Hij is erg ruim, comfortabel, de motor is erg stil en de leren stoelen zitten super! Aux aansluiting voor de ipod ook fijn.
Overigens hebben we geboekt bij Alamo, maar de meneer van Alamo overlegde alles met een mevrouw van National 1 luikje verder en aan onze sleutel zit een hanger van Enterprise dus uiteindelijk is het allemaal een pot nat denk ik dan

Klouwer, wij dachten idd eerst ook dat het daaraan lag maar wij hadden het knopje al een paar keer omgeschakeld en in beiden standen bleef het ding een kabaal maken.
Inmiddels rijden we in een Chevrolet Tahoe rond. Vandaag begon het lampje van de bandenspanning te branden. Banden opgepompt en het lichtje is weg.
Ik ben overigens ook nog wel tevreden over de afhandeling bij national en alamo. Bij het omruilen van de auto deden ze niet moeilijk. Vorig jaar heb ik 2 maanden rondgereden en geen enkel probleem gehad. Geen updates aangeboden gekregen en de auto was perfect. Dat de auto's deze keren wat kuren vertonen maakt de vakantie of het verhuurbedrijf niet minder oke wat mij betreft.
Inmiddels rijden we in een Chevrolet Tahoe rond. Vandaag begon het lampje van de bandenspanning te branden. Banden opgepompt en het lichtje is weg.
Ik ben overigens ook nog wel tevreden over de afhandeling bij national en alamo. Bij het omruilen van de auto deden ze niet moeilijk. Vorig jaar heb ik 2 maanden rondgereden en geen enkel probleem gehad. Geen updates aangeboden gekregen en de auto was perfect. Dat de auto's deze keren wat kuren vertonen maakt de vakantie of het verhuurbedrijf niet minder oke wat mij betreft.
fwout schreef:via : auto-reisen.de
We gingen al meteen richting de Toyota Rav4. Zag er leuk uit, vrij nieuw, en mijn vriendin vond de achterklep leuk![]()
nou, gisterenavond deze auto ingeleverd

ik had geregeld dat ik opgepikt werd bij Alamo.
medewerker van Alamo vroeg netjes aan me of hij een taxi moest bellen voor me of dat ik met de bus meeging of dat hij soms nog wat anders moest regelen.
dus voor mij de volgende keer absoluut weer Alamo (via usareisen.de).
vakantie was overigens GEWELDIG!!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 12820 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-