Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
welke maatschappij kan je makkelijkst annuleren
welke maatschappij kan je makkelijkst annuleren
Hallo iedereen
ik ben hier een reis aan het boeken voor mijn baas naar New York , (jammer genoeg niet voor mezelf )
De tarieven zijn nu zeer gunstig, vandaar dat hij nu wil gaan
bij connections kan je nu goedkoop boeken, MAAR, hij moet tot een paar dagen op voorhand kunnen annuleren als hij dat wil
bij connections kan dat niet( dan moet je het hele bedrag betalen)
bij welke maatschappij kan je eenvoudig heel het ticket annuleren tot 1 of 2 dagen voor vertrek
(hij wil daar wel eventueel een extra vergoeding voor betalen)
erg bedankt!!
groetjes
christel
ik ben hier een reis aan het boeken voor mijn baas naar New York , (jammer genoeg niet voor mezelf )
De tarieven zijn nu zeer gunstig, vandaar dat hij nu wil gaan
bij connections kan je nu goedkoop boeken, MAAR, hij moet tot een paar dagen op voorhand kunnen annuleren als hij dat wil
bij connections kan dat niet( dan moet je het hele bedrag betalen)
bij welke maatschappij kan je eenvoudig heel het ticket annuleren tot 1 of 2 dagen voor vertrek
(hij wil daar wel eventueel een extra vergoeding voor betalen)
erg bedankt!!
groetjes
christel
Re: welke maatschappij kan je makkelijkst annuleren
ik heb net gebeld naar connections en blijkbaar kan je die goedkope tickets wél annuleren
mits het nemen van een annulatieverzekering
toch bedankt!
groetjes
christel
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Maar een annuleringsverzekering betaalt alleen uit in bepaalde gevallen zoals bijvoorbeeld ziekte of overlijden.
Niet als je baas ineens besluit niet meer op reis te gaan.
De meeste tickets kun je niet annuleren. Alleen de hele dure tickets zijn zonder kosten te annuleren.
Marjon
Niet als je baas ineens besluit niet meer op reis te gaan.
De meeste tickets kun je niet annuleren. Alleen de hele dure tickets zijn zonder kosten te annuleren.
Marjon
Goedkope klasse tickets kan je inderdaad vrijwel niet annuleren. Het zijn de full-fare tickets die vaak te wijzigen/annuleren zijn (ook onder voorwaarden).
In economy zijn dat de Y en B fares;
In business zijn het de C en J fares; en
in First is dat de F fare.
De rest van de fares zijn over het algemeen restricted fares. Meer info hierover op Wikipedia.
In economy zijn dat de Y en B fares;
In business zijn het de C en J fares; en
in First is dat de F fare.
De rest van de fares zijn over het algemeen restricted fares. Meer info hierover op Wikipedia.
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
Even voor de volledigheid: als het ticket deel uitmaakt van een pakketreis (ticket, hotel en evtl. autohuur), dan kan alles geannuleerd worden, dus ook het ticket.vana schreef:De meeste tickets kun je niet annuleren. Alleen de hele dure tickets zijn zonder kosten te annuleren.Marjon
16x USA / 30 staten
Ik heb een KLM ticket geboekt voor oktober en ik wil ook de mogelijkheid hebben om een paar dagen van te voren te kunnen annuleren dus ik heb een ticket genomen van €60 duurder en kan €100 dan annuleren.
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Ja maar dan betaal je waarschijnlijk wel heel veel kosten.Liz schreef:Even voor de volledigheid: als het ticket deel uitmaakt van een pakketreis (ticket, hotel en evtl. autohuur), dan kan alles geannuleerd worden, dus ook het ticket.vana schreef:De meeste tickets kun je niet annuleren. Alleen de hele dure tickets zijn zonder kosten te annuleren.Marjon
De baas van Christel wil tot een paar dagen van tevoren kunnen annuleren. Volgens mij betaal je dan bij een pakketreis ook bijna de volledige prijs, zeker voor het ticket.
Marjon
- Ruud2004
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Klopt Marjon, ook dan heb je je te houden aan de annuleringsvoorwaarden en als je deze dan niet hebt afgedekt met een annuleringsverzekering,(waar de reden van annuleren in wordt genoemd) wordt dit een dure grap.
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
2005 Chicago/Florida