Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Winteraanbiedingen connections.be

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Iris_1982
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Re: Winteraanbiedingen connections.be

Bericht door Iris_1982 »

Woohoo wij hebben ook geboekt :D

27 april naar New York en 2 mei weer terug, voor 275 euro per persoon, rechtstreekse vlucht!
En de tijden zijn ook al zo gunstig..we komen heen om 13:30 in NY aan en op de terugweg gaan we pas om 19:30!

T zou leuk zijn als Zaventem nu ook nog met een leuke parkeer-aanbieding kwam :)
1250
Amerika-expert

Bericht door 1250 »

Oh.. oh... er is zo'n mooie aanbieding voor de voorjaarsvakantie (20/2 heen 27/2 terug) BRU - Orlando voor €397... maar ik kan nog niet boeken omdat nog niet iedereen weet of ze vrijhebben :evil: :evil:
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
Carlala
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Carlala »

ooo niet teveel plaatsen hoor...ik wil ook :lol:
http://usahawaii2009.web-log.nl/marcencarla/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://marcencarla.web-log.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
GJ
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door GJ »

Ik zie in de algemene voorwaarden die je bij de factuur krijgt dat je de terugvlucht moet herbevestigen. Dit komt op mij nogal ouderwets over; ik neem aan dat dat niet meer nodig is?
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Nee hoor, heb ik ook niet hoeven doen.
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
snellejan
Amerikafan

Bericht door snellejan »

GJ schreef:Ik zie in de algemene voorwaarden die je bij de factuur krijgt dat je de terugvlucht moet herbevestigen. Dit komt op mij nogal ouderwets over; ik neem aan dat dat niet meer nodig is?
hebben wij ook niet gedaan.. is al lang niet meer nodig volgens mij. Het is wel handig om even voor vertrek op internet te kijken of de tijden niet zijn veranderd.

Jan
Bralo20
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Bericht door Bralo20 »

RNA schreef:Wat baal ik zeg, mn vlucht naar fort lauderdale scheelt via connections.be 350 euro!!!!!! (voor 2 personen) op wat ik nu betaald heb, en ik kan em niet annuleren dan ben ik het hele bedrag kwijt :(
Ik heb toendertijd nog gebeld naar Connections of ze me iets konden vertellen over vluchtprijzen en of er nog een actie kwam, en dat zat er volgens de persoon aan de telefoon niet in, dus maar via Amsterdam geboekt.. balen balen balen zeg :(
Tja... That's life... Ik heb voor het najaar 11 tickets geboekt naar Houston en diezelfde tickets zijn nu bijna 200 EUR per stuk goedkoper... Sometimes you win, sometimes you lose...

Al zou ik natuurlijk ook graag 2.200 EUR terugkrijgen :D
pbaas
Amerika-ontdekker

Bericht door pbaas »

Een collega van me heeft geboekt Brussel-NY voor 198 Euro retour. Wel vertrek op 25december
Arlette
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Arlette »

Wow, die aanbiedingen van connections; ik heb al zitten kijken en tellen en nog eens tellen en ben tot de conclusie gekomen dat het eigenlijk nu dé moment is om te boeken voor volgend jaar. Maar dat wisten jullie al wel natuurlijk. :)
:dance: Maar wat nog beter is : ik heb mijn man al bijna over de 'streep' getrokken om volgend jaar te gaan en niet in 2012 of 2013 zoals eerst gepland. Verlof is geen probleem (althans niet voor mij), de zoon slaat ook een paar daagjes over van zijn hogeschool :? en mijn man denkt ook van verlof te kunnen pakken. Dus ik geef hem nog enkele dagen om aan het idee te wennen en dan zet ik hem voor het blok: of hij gaat mee of ik ga met de zoon alleen :twisted:
Ook het feit dat ik alleen maar een 6 dagen New York wil doen (maar ik tel ook DC er nog bij uit hoor :evil: en ga dan 10 dagen ...) lijkt al iets meer te doen voor mijn man.
Dus op hoop van zegen dat ik binnen enkele dagen kan juichen en kan melden dat we toch vertrekken volgend jaar.
vana
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door vana »

Gelijk heb je Arlette, haal je man maar over.
Houd wel in de gaten dat de meeste aanbieding nog maar een paar dagen te boeken zijn. (New York tot 14-09 geloof ik)

Balen dat de Phoenix aanbieding geldt voor vertrek tot 30 juni , wij willen vanaf 12 juli.

Marjon
Bralo20
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Bralo20 »

Ik ben eigenlijk aan het wachten op goede businessclass tarieven... Hopelijk komen er daar ook nog eens wat acties, vooral op de nieuwe AC BRU-YUL route zou dit aangenaam zijn.
Arlette
Amerikafan

Bericht door Arlette »

:dance: :dance:
Ik heb fijn nieuws ... Mijn man heeft toegestemd en we vliegen met drie naar New York volgend jaar. Om niet meer terug te kunnen :lol: heb ik vlug via connections geboekt voor 274.39 € per persoon. We vliegen nu zelfs met drie voor de zelfde prijs voor 1 persoon als ik bv later vlieg ...
Ik voel me als een kind in een speelgoedwinkel ; nu begint het echt. Nu kan ik kijken naar de volgende stappen die we moeten doen voor we kunnen vertrekken (reis en ann verz, hotel, reispassen, ...) Maar op dit forum vind en vond ik het wel. Nog wel één vraagje : ik heb dus de bevestigingsmails gekregen van connections (en opgeslagen) maar wat moet ik er verder mee doen; krijgen we tegen de vertrektijd nog iets anders van papieren of zijn het deze papieren die we mee moeten nemen naar de luchthaven?
MattRob
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Lekker hoor ! En een mooie prijs natuurlijk :mrgreen: ! Waar vlieg je mee ? Delta ?
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Arlette
Amerikafan

Bericht door Arlette »

Ja inderdaad, we vliegen met Delta. Ik hoop dat dat een beetje een goede maatschappij is want we kennen er verder niks van. Maar we vliegen H/T non stop dus dat is ook dik in orde. Zijn er speciale dingen die we dan moeten weten of doen voor het vliegtuig want het enige dat ik weet is dat er DL 140 en 141 staat op het ticket maar ik weet totaal niet welk toestel dit is om zo eventueel toch nog stoelen te kiezen. Maar eigenlijk maakt dat op zich misschien verder voor ons niet zo veel uit hoor, ik ben al blij dat ik weg mag :lol:
MattRob
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Arlette schreef:Maar eigenlijk maakt dat op zich misschien verder voor ons niet zo veel uit hoor, ik ben al blij dat ik weg mag :lol:
Houd die er vooral in :wink: ! Delta is op zich een prima maatschappij, ze zetten alleen vaak de wat oudere (en kleinere) 757 vliegtuigen in op deze route. Dus geen eigen schermpjes en uitgebreid entertainment. Maar voor deze prijs zou ik inderdaad niet zeuren.

Via de boekingscode van connections kan je via viewtrip.com de Delta boekingscode opvragen. Daarmee kan je op delta.com je stoelen vastleggen. Kijk bijvoorbeeld op seatguru.com wat de beste plekken zijn. Ik zou gewoon lekker voorin naast elkaar iets kiezen. De echt goede plekken kan je toch niet kiezen. Succes :wink:
Bralo20
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Bralo20 »

Delta zet op lijn 140/141 (BRU-JFK) de Boeing 757-200ER in. De Boeing 757 is een single aisle medium tot long range jet. Het is een leuk "cosy" toestelletje om te vliegen ;)

Beste zitjes in economy:

18DE
19ABCF
36ABCDEF

That's it ;)
Arlette
Amerikafan

Bericht door Arlette »

Dank je voor deze info; ik ben gaan kijken via die view trip en nadien naar de seatguru. Daar stonden wel meer 757 's op maar we hebben de zitjes 40 A-B-C en dat is goed genoeg voor ons hoor in gelijk welke 757. Ik ga er verder niet teveel moeite voor doen om andere zitjes te zoeken. En nu nog op tijd en stond iets voor de innerlijke mens en we zijn gelukkig als een vogeltje :wink:
kiamzo
Amerikakenner

Bericht door kiamzo »

Hallo ook wij hebben geboekt bij connections voor New York .Wij vliegen op 11/06/2010 en terug op 25/06/2010 .Het enige wat we nu weten is 5 nachten N.Y.
Voor de rest weten wij het nog niet dus alle goede tips zijn welkom
PGT
Amerika-ontdekker

Bericht door PGT »

Ik kan wel zeggen dat ik ERG blij ben dat ik onlangs Connections.be leerde kennen via dit forum. Zo heb ik gisteren op de valreep nog tickets kunnen boeken voor mei 2010.

Heen: Brussel - Washington Ronald Reagan Airport (via Atlanta) (13/05/10)
Terug: New York JFK - Brussel (30/05/10)

En dat voor... 275 euro per ticket. :shock:

Goedkoper heb ik dergelijke tickets eigenlijk nooit gezien, dus die kon ik niet laten liggen.

Geen idee wat we allemaal gaan doen, dat kunnen we nu eens rustig gaan bekijken. Maar de tickets liggen in ieder geval vast!
dimple
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door dimple »

Ik word echt helemaal wild van die aanbiedingen.

Voor 274 naar NY!! Wellicht dat vriendlief en ik maar een weekendje boeken ergens voorjaar 2010. Beide kids naar opa en oma........... :lol:
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer