1250 schreef:Waarom heb je road side assistance nodig als je pech hebt.... volgens mij wordt je echt niet beter geholpen als je het wel doet....
pech >> lees: tank-leeg, sleutels-in-auto-met-de-deur-op-slot, te-dom-om-zelf-een-lekke-band-te-wisselen, etc.
Tank leeg is volgens mij illegaal in Amerika (je mag niet zonder benzine langs de kant van de weg komen te staan).
Sleutels in de auto met de deur op slot wordt door Alamo verholpen voor ongeveer $50 (zoiets staan mij bij van Jerbia's geval)
Een lekke band mag je toch door een garage laten verwisselen en later de kosten bij Alamo verhalen?
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
1250 schreef:Een lekke band mag je toch door een garage laten verwisselen en later de kosten bij Alamo verhalen?
Toen wij hadden, (ok, 6 jaar geleden, misschien inmiddels anders) Toen kregen wij een adres van Alamo om de band te laten repareren. Hoefden niets te betalen want eea werd onderling geregeld.
Bij inleveren van de auto werd nog wel even moeilijk gekeken, maar men accepteerde mijn verhaal over de afhandeling. Nooit meer iets van gehoord.
okee bedankt voor jullie reacties op mijn vragen.
Credit card gaat zeker mee, dus zal geen probleem zijn voor de borg.
En voor de zekerheid mss toch maar een road side assistance verzekering erbij nemen, het zal je maar net overkomen dat iets gebeurd onderweg of je laat de sleutels in de kofferbak achter e.d.
Maak je er geen gebruik van is het idd zonde van het geld, maar je weet maar nooit wat onderweg gebeurd
Iemand ervaring met een auto huren vanuit FLL ? Heeft Alamo een shuttle service oid?
Is er trouwens nog een website behalve usareisen.de die kant en klare U25 paketten aanbied?
WA, NY, NJ, PA, MD, VA, FL, TX, MN, HI + Puerto Rico - nog 40 te gaan
Excuses alvast, maar nog een onzeker type hier m.b.t. de duitse taal;
3 korte (simpele) vraagjes;
1. wat betekent: "Gebühren für Einwegmiete vor Ort zahlbar ". Staat op het eerste boekingsscherm.
2. Er worden volgens mij bij Hertz geen drop-off kosten berekend als je van LA naar LV rijdt? Klopt dat?
3. Als je het "standaard" rondje in 3 weken doet in het Z.W. USA is dan een "standaard" klasse auto als de Pontiac Grand Am voldoende, aangezien ik iedereen hier over SUV's zie praten?
1. "Gebühren für Einwegmiete vor Ort zahlbar " betekent: Toeslagen voor 'one way rental' dienen ter plaatste betaald te worden.
2. Normaal gesproken betaal je inderdaag geen drop off kosten tussen Los Angeles en Las Vegas. Echter, op de site van usareisen.de bij Hertz staat dat niet. Zoals ik het nu lees betaal je daar wel drop off kosten.
3. Een 'standaard' zou voldoende moeten zijn maar bedenk wel dat je flinke afstanden gaat afleggen en dat een grotere auto (bijv. SUV) dan wel plezierig is. Bovendien is het prijsverschil vaak zo minimaal dat je voor vrijwel hetzelfde geld in een grotere en luxere auto zit.
Hallo, ik heb een dik uur geleden een auto & een hotel bij USAreisen.de geboekt maar nog geen enkele voucher gekregen. Werken die misschien niet meer zaterdagnamiddag daar? Ik dacht dat het een automatisch systeem zou betreffen?
Iemand ervaring hiermee? Met deze "lange" tijd, want ik maak mij een beetje ongerust?
Het ligt eraan voor wanneer je hebt geboekt. Is dat ver in de toekomst en is het bedrag (geloof ik) boven de € 1.000,- dan halen ze het een maand voor vertrek eraf. Het voucher komt dan via de mail(zo was het bij ons in ieder geval).
Ze werken inderdaad niet op zaterdagmiddag, uiterlijk maandag heb je alle spullen in huis, en nee het is geen automatisch systeem, maar gewoon een reisbureau.
oké tx voor de feedback. Want over een kleine 2 weken ben ik in de VS. En het was zeer moeilijk om een hotel te vinden voor SF in het weekend van 9/10. Blijkbaar heeft Oracle een zeer grote conventie dan. Op priceline geen enkele hit gehad, ik ben tot 150$ per nacht gegaan voor een 3* hotel. Nu hopen dat Usareisen het wel gedaan krijgt.
Als je geboekt heb met de speciale korting kan het zijn, dat je pas dinsdag of woensdag je voucher krijgt.
Ik heb een paar weken geleden geboekt en kreeg toen eerst een mailtje, dat door Alamo de korting alleen op woensdag werd verleend en ik dus pas dan mijn voucher toegemaild kreeg. Klopte exact.
Knaapje
Wanneer ik mijn wensen invul, kom ik uit op: "Sie zahlen: 1.675,56 Euro"
Met daaronder de regel: "Gebühren für Einwegmiete vor Ort zahlbar USD 500 (vorbehaltlich Änderung)"
Nu kan ik er niet helemaal uit opmaken of die 500 dollar nu bij bovenstaand bedrag is inbegrepen.
Zo ja, prima natuurlijk. Maar wanneer dat niet zo is, betaal je die 500 dollar dan achteraf?
2009: New York + Coast-to-Coast (Miami - Los Angeles)
2010: New York + Southwest
2010: Las Vegas
2011: San Francisco - Las Vegas
2014: Seattle - Seattle (o.a. 101, Yosemite, Las Vegas)
Die 500 usd zit er niet bij in want dat andere bedrag is in euro's, en dit in dollars. Wil je het zeker weten, vul dan dezelfde gegevens in, met als eindpunt dezelfde locatie als het startpunt, dan zul je waarschijnlijk hetzelfde bedrag krijgen.
Die drop off kosten betaal je ter plaatse, ik geloof aan het eind van de periode, maar dat weet ik niet meer zeker.
Wanneer komen de huurauto's voor de periode vanaf april 2010 eigenlijk op usareisen.de te staan? Kan niet wachten om alvast iets vast te leggen met een dikke vroegboekkorrting.
Dat had ik een tijdje geleden ook al bij ze nagevraagd, dit is de reactie:
Leider liegen uns für Ihren Reisetermin/Saison noch keine Preise vor. Die Veröffentlichung der Programme für die Sommersaison 2010 erfolgt erfahrungsgemäß im November 09.
Hallo heb een vraagje als we een auto huren bij usareisen zie ik dat bij alamo geen ophaal is op jfk luchthaven. Enkel in manhatten zelf maar hebben ze daar ook alle modelen in voorraad daar .In San Francisco hadden we in de stad zelf geen keuse van auto
kiamzo schreef:Hallo heb een vraagje als we een auto huren bij usareisen zie ik dat bij alamo geen ophaal is op jfk luchthaven. Enkel in manhatten zelf maar hebben ze daar ook alle modelen in voorraad daar .In San Francisco hadden we in de stad zelf geen keuse van auto
In Manhattan hebben ze niet alle modellen op voorraad. Ligt een beetje aan wat je geboekt hebt. Wij hadden een midsize SUV en dat ging prima. Een midsize of Full-size moet niet zo moeilijk zijn. Anders kun je de auto misschien bij een andere (grotere) vestiging omruilen voor het type wat je hebt gehuurd.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.