Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Transfer Washington naar San Francisco
-
arnoutvans
- Amerika-newbie
Transfer Washington naar San Francisco
Ik vlieg in September naar San Francisco met een overstap in Washington. Ik heb een overstap van ongeveer 1:15. Is dit haalbaar?? Heeft iemand hier ervaring mee?
Alvast bedankt voor reacties
Alvast bedankt voor reacties
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Re: Transfer Washington naar San Francisco
Persoonlijk houd ik minimaal 2 uur aan als overstaptijd. Ook op Washington Dulles Int. Airport.
De 1.15 uur is te krap.
De 1.15 uur is te krap.
-
arnoutvans
- Amerika-newbie
Ik vind het ook krap. Maar volgens United Airlines is het haalbaar!
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Maar dat wil nog niet zeggen dat je het ook haalt.
Je vliegtuig vanuit Amsterdam/Brussel hoeft maar wat vertraging te hebben en je mist je aansluiting. Als alles meezit moet het te halen zijn, maar krap wordt het zeker. Ik heb het ooit in 45 min. op Washington Dulles Int'l Airport gehaald, mijn toestel kwam toen met een vertraging van een uur aan in Washington en ik had oorspronkelijk 1 u. 50 min. overstap.
Roland
Je vliegtuig vanuit Amsterdam/Brussel hoeft maar wat vertraging te hebben en je mist je aansluiting. Als alles meezit moet het te halen zijn, maar krap wordt het zeker. Ik heb het ooit in 45 min. op Washington Dulles Int'l Airport gehaald, mijn toestel kwam toen met een vertraging van een uur aan in Washington en ik had oorspronkelijk 1 u. 50 min. overstap.
Roland
Toen we nog in San Francisco woonden, was Brussel - Washington - San Francisco onze vaste reisroute, en geen enkele keer hebben we de tweede vlucht gehaald!
Toch bleef United ons op die 2 vluchten boeken. Een keer zijn ze er zelfs in geslaagd ons om te boeken naar een latere vlucht naar SF omdat we de eerste gemist hadden, en toen bleek dat die eerste vlucht na ons in SF ging aankomen. 
Living the American Dream? Volg onze avonturen in San Francisco.
- Bandido
- Amerika-expert
Het kan, maar ik vind het ook aan de krappe kant. Het hangt ook een beetje af van de luchthaven: op CVG vind ik het alweer makkelijker te doen dan bv JFK. Maar ik zou ook zo'n 1,5 a 2 uur aanhouden als richtlijn. Het land uit is minder tijd een minder groot probleem omdat je dan niet meer door immigration hoeft.
"Keep Georgia On Your Mind"
vorig jaar stonden we na een half uurtje al aan de gate voor onze volgende vlucht in Washington.
hangt er dus vanaf hoe druk het daar is. ik probeer toch altijd een vlucht te boeken waar een overstaptijd is van 2 tot 3 uur voor alle zekerheid.
hangt er dus vanaf hoe druk het daar is. ik probeer toch altijd een vlucht te boeken waar een overstaptijd is van 2 tot 3 uur voor alle zekerheid.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 11 Reacties
- 2868 Weergaves
-
Laatste bericht door Intothewild67
-
- 2 Reacties