Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Zelf inchecken Delta Denver
-
- Amerika-ontdekker
Zelf inchecken Delta Denver
Op maandag 17 augustus vlogen wij terug vanaf Denver. Drie uur voor vertrektijd stonden wij klaar voor het inchecken.
Dit bleek heel anders te gaan dan bij ons vertrek in Brussel: je moest zelf inchecken via computers/terminals. Dit lukt ons niet met het 6 (cijfer/letter) referentienummer dat wij van ons reisbureau hadden gekregen en dat wel steeds goed werkte bij de website vieuwtrip.com. Wij vroegen hulp aan een dame van Delta en gelukkig hielp zij ons allemaal in te checken en aan boardingpassen. De paspoorten moesten o.a. een voor een op een speciale manier door de computer gehaald worden. We waren heel blij dat deze dame ons wilde helpen.
Komt dit bekend voor? Hadden wij het toch zelf kunnen doen? Wat deden we fout?
Dit bleek heel anders te gaan dan bij ons vertrek in Brussel: je moest zelf inchecken via computers/terminals. Dit lukt ons niet met het 6 (cijfer/letter) referentienummer dat wij van ons reisbureau hadden gekregen en dat wel steeds goed werkte bij de website vieuwtrip.com. Wij vroegen hulp aan een dame van Delta en gelukkig hielp zij ons allemaal in te checken en aan boardingpassen. De paspoorten moesten o.a. een voor een op een speciale manier door de computer gehaald worden. We waren heel blij dat deze dame ons wilde helpen.
Komt dit bekend voor? Hadden wij het toch zelf kunnen doen? Wat deden we fout?
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Re: Zelf inchecken Delta Denver
Dit komt mij bekend voor (procedure van inchecken) maar dan bij United op Washington Dulles Int'l Airport. Van United heb ik een Mileage Plus kaart van en nadat die ingelezen was verschenen alle gegevens op het scherm, vervolgens de paspoorten inscannen en klaar was Kees. Labels werden door een baliemederwerker aan de koffers bevestigd.
Wat jij fout hebt gedaan kan ik zo niet zeggen. Misschien had je toch een ander referentienr. moeten invoeren? Of wellicht je naam? Ken de incheckprocedure van Delta niet.
Roland
Wat jij fout hebt gedaan kan ik zo niet zeggen. Misschien had je toch een ander referentienr. moeten invoeren? Of wellicht je naam? Ken de incheckprocedure van Delta niet.
Roland
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Wij hadden twee dagen later op hetzelfde vliegveld en dezelfde airline hier geen enkel probleem mee. Wij gebruikten het ticketnummer.
(Prachtig systeem overigens, wat scheelt dat een hoop tijd.)
(Prachtig systeem overigens, wat scheelt dat een hoop tijd.)
'Niemand zegt aan het eind van zijn leven: Had ik maar wat meer gewerkt.'
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Sylvia en Emiel schreef:Wat deden we fout?
Jullie gebruikten het nummer van het reisbureau i.p.v. het nummer van Delta, dat reisbureaunummer is bij Delta niet bekent.
-
- Amerika-ontdekker
Harry, heb het nagekeken en je hebt gelijk! Met het referencenummer konden we vooraf onze vluchtgegevens checken, maar voor het inchecken staat er een ander nummer (reserveringsnummer luchtvaartmaatschappij) dat we over het hoofd hebben gezien.
Gelukkig kwam het allemaal goed, maar je wordt dan toch wel even warm,pfff.
Gelukkig snap ik nu waar het aan heeft gelegen, zodat ik dat de volgende keer wel zelf kan doen.
Bedankt voor jullie reakties!

Gelukkig snap ik nu waar het aan heeft gelegen, zodat ik dat de volgende keer wel zelf kan doen.
Bedankt voor jullie reakties!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 685 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-