Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
vlucht duurt steeds langer?
vlucht duurt steeds langer?
op 7 september vliegen wij met Delta van Amsterdam naar Salt Lake City via Atlanta.
Toen we in juni onze tickets kochten duurde de vlucht van AMS-ATL 8 uur en hadden we 3.45 overstaptijd.
Inmiddels is er iedere paar weken stiekum wat tijd van onze overstaptijd gesnoept!
Inmiddels duurt de vlucht 9.30 uur en hebben we nog maar 2.15 overstaptijd, terwijl we op hetzelfde tijdstip vertrekken!
Hoe kan het nu dat de vlucht langer gaat duren? Vliegen ze langzamer om brandstof te besparen? Moeten ze een langere route vliegen om de een of andere reden?
Toen we in juni onze tickets kochten duurde de vlucht van AMS-ATL 8 uur en hadden we 3.45 overstaptijd.
Inmiddels is er iedere paar weken stiekum wat tijd van onze overstaptijd gesnoept!
Inmiddels duurt de vlucht 9.30 uur en hebben we nog maar 2.15 overstaptijd, terwijl we op hetzelfde tijdstip vertrekken!
Hoe kan het nu dat de vlucht langer gaat duren? Vliegen ze langzamer om brandstof te besparen? Moeten ze een langere route vliegen om de een of andere reden?
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Re: vlucht duurt steeds langer?
De vliegtijd non-stop van Amsterdam naar Atlanta is ongeveer 9 uur, afhankelijk van de wind, de KLM deed er afgelopen week tussen de 8:57 en 9:09 uur over.
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Negen uur vliegen klopt wel, overstaptijd is nog steeds genoeg lijkt me.
Wel balen, hoe minder je hoeft te vliegen hoe beter.
Wel balen, hoe minder je hoeft te vliegen hoe beter.
- manja
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Onze dochter vertrekt morgenochtend om 10.20 uur vanaf Schiphol, de aankomsttijd op Atlanta staat gepland voor 1.55 pm.
Groetjes, Anja
http://onslevenrondomwashingtondc.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://onslevenrondomwashingtondc.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
- RNA
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Klopt wel ongeveer toch?
10:20 + 9 uur vliegen is 19:20 uur. Min de 6 uur tijdsverschil is 1:20 pm.
Half uurtje uitlooptijd
10:20 + 9 uur vliegen is 19:20 uur. Min de 6 uur tijdsverschil is 1:20 pm.
Half uurtje uitlooptijd

-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Het scheelt ook of je in de zomer of in de winter vliegt. Het schijnt dat de luchtstroming per seizoen verandert, waardoor de tail- & nosewind toenemen. Daardoor wodt de vlucht NL-US in de winter langer wordt en US-NL korter.
Ik snap ook niet exact hoe het werkt, maar dat heeft een Delta piloot mij eens uitgelegd...
Ik snap ook niet exact hoe het werkt, maar dat heeft een Delta piloot mij eens uitgelegd...

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 971 Weergaves
-
Laatste bericht door Countrygirl332
-
- 8 Reacties