Ik zie het niet echt zitten om van die gigantische reiskoffers te zeulen..
Maar het was me vooral te doen om de veiligheid in de luchthavens.Dag 1: Vertrek naar NY: Aankomstuur onbekend, gevolg: rustige jetlag dag.
Dag 2: Dagje NYC (motel of hostel) vervoer: taxi/metro
Dag 3: Dagje NYC (motel of hostel) vervoer: taxi/metro
Dag 4: Dagje NYC (motel of hostel) vervoer: taxi/metro
Dag 5: Dagje NYC (motel of hostel) vervoer: taxi/metro
Dag 6: Half dagje NYC en vertrek naar SF + aankomst in SF (motel)
Dag 7: Dagje SFC (motel) vervoer: Huurwagen
Dag 8: Dagje SFC (motel) vervoer: Huurwagen
Dag 9: Dagje SFC (motel) vervoer: Huurwagen
Dag 10: Dagje SFC (motel) vervoer: Huurwagen
Dag 11: Vroeg vertrek naar Yosemite (+ 5uur in de ochtend)+ aankomst (Hopelijk camping) vervoer: Huurwagen
Dag 12: Dagje Yosemite (camping) vervoer: Huurwagen
Dag 13: Dagje Yosemite (camping) vervoer: Huurwagen
Dag 14: Half dagje Yosemite + vertrek death valley + nacht doorbrengen in Death Valley (motel) vervoer: Huurwagen
Dag 15: Aankomst Las Vegas + Dagje LV (motel) vervoer: Huurwagen
Dag 16: Dagje LV (motel) vervoer: Huurwagen
Dag 17: Vroeg vertrek (+ 5uur in de ochtend) naar de Grand Canyon via Hooverdam, aankomst + overnachting vervoer: Huurwagen
Dag 18: Dagje GC vervoer: Huurwagen
Dag 19: Vroeg vertrek (+ 6uur in de ochtend) Los Angeles + aankomst
Dag 20: Dagje LA vervoer: Huurwagen
Dag 21: Dagje LA vervoer: Huurwagen
Dag 22: Dagje LA vervoer: Huurwagen
Dag 23: Dagje Santa Monica Beach vervoer: Huurwagen
Dag 24: Bufferdag vervoer: Huurwagen
Dag 25: Vertrek naar huis (Amsterdam of Zaventem)
Dit is echt niet waar, al hangt het er wel van af welk merk je hebt. De duurdere (heel vaak de betereZulke rugzakken zijn niet echt super stevig en je kan ze zo open maken en alles overhoop/eruithalen...
Je kunt dan ook denken aan zoiets:Jostravels schreef:Ik heb altijd typisch de spullen nodig die onder zitten, en heb nogal de neiging er dingen in te gaan proppen ipv netjes gevouwd.
Sealen mag idd niet voor de USA. Een hoes om je rugzak, eventueel voorzien van een TSA goedgekeurd slotje lijkt me een betere oplossing.Lezolas schreef:In de luchthaven kan je je spullen toch laten in folieën, en dan zijn je spullen ook nog verzekerd.
Dat heb ik gedaan voor mijn reis naar Ljubljana, gaat dat ook niet voor de USA?
Ik las hier ergens dat je koffers/tassen niet afgesloten/op slot mogen?[
Wij reizen eigenlijk altijd met een huurauto en vaak ook een flinke. Maar toch vind ik de rugzak net wat fijner. Koffers zijn ook altijd zo zwaar...José schreef:Voor rondreizen zonder een huurauto is dat ideaal..
Maar als je de luxe van een redelijk formaat auto hebt, zie ik er niet heel veel meer voordelen aan.