Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
ervaringen autohuur via ebookers gezocht (Zuidwesten)
ervaringen autohuur via ebookers gezocht (Zuidwesten)
Hallo,
Wij (2 personen) willen een auto huren om een rondje van drieenhalve week California, Arizona, Utah en Nevada te maken vanuit San Francisco.
Heb gehoord dat boeken via ebookers.nl een van de goedkoopste opties is. Maar heb nog een heleboel vragen na het kijken op de site.
Na invoer van de data komen we terecht bij Alamo, Budget, Hertz of Avis. Alamo is de goedkoopste, Avis de duurste. De vraag is nu welke te kiezen.
Wie heeft ervaring met deze bedrijven?
Kwaliteit auto? Bijkomende kosten (extra bestuurder)? Klantvriendelijkheid? Werkwijze bij mankementen aan de auto onderweg?
En dan het boeken bij ebookers. Bij alle vier de maatschappijen staat dat extra bestuurder exclusief is.
Maar als ik doorklik door de verschillende schermpjes om te reserveren kan ik nergens invullen dat we een tweede bestuurder willen.
Waarschijnlijk kan dat ter plekke altijd wel met bijbetaling, maar het moet toch ook van te voren te boeken zijn?
Verder staat er autohuur 'inclusief belastingen en kosten' maar zijn er nog een heleboel extra verzekeringen af te sluiten.
Zitten daar nog noodzakelijke of aan te bevelen verzekeringen bij?
Wij (2 personen) willen een auto huren om een rondje van drieenhalve week California, Arizona, Utah en Nevada te maken vanuit San Francisco.
Heb gehoord dat boeken via ebookers.nl een van de goedkoopste opties is. Maar heb nog een heleboel vragen na het kijken op de site.
Na invoer van de data komen we terecht bij Alamo, Budget, Hertz of Avis. Alamo is de goedkoopste, Avis de duurste. De vraag is nu welke te kiezen.
Wie heeft ervaring met deze bedrijven?
Kwaliteit auto? Bijkomende kosten (extra bestuurder)? Klantvriendelijkheid? Werkwijze bij mankementen aan de auto onderweg?
En dan het boeken bij ebookers. Bij alle vier de maatschappijen staat dat extra bestuurder exclusief is.
Maar als ik doorklik door de verschillende schermpjes om te reserveren kan ik nergens invullen dat we een tweede bestuurder willen.
Waarschijnlijk kan dat ter plekke altijd wel met bijbetaling, maar het moet toch ook van te voren te boeken zijn?
Verder staat er autohuur 'inclusief belastingen en kosten' maar zijn er nog een heleboel extra verzekeringen af te sluiten.
Zitten daar nog noodzakelijke of aan te bevelen verzekeringen bij?
Laatst gewijzigd door annet2009 op 16 mei 2009, 00:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik wens geen deel uit te maken van een forum waar tips hoe voorwaarden en regels te omzeilen en de boel te belazeren blijkbaar gewoon toegestaan zijn, dus mij zien jullie hier niet meer.
-
trucker jack
- Amerika-ontdekker
Re: ervaringen autohuur Zuidwesten (via ebookers) gezocht
voor een wagen te huren wend u zich naar usareisen.de daar zijn ze het goedkoopst,geen verdere kosten voor verzekeringen
als de all in neemt,voor de tweede bestuurder weet ik niet of via het net kunt aanvragen,maar ga zeker eens kijken,dat deden wij ook,het is ook met alamo
en voor een suv 3weken onbeperkte km en alle verzekeringen betalen wij 520 EURO
groetjes trucker jack
als de all in neemt,voor de tweede bestuurder weet ik niet of via het net kunt aanvragen,maar ga zeker eens kijken,dat deden wij ook,het is ook met alamo
en voor een suv 3weken onbeperkte km en alle verzekeringen betalen wij 520 EURO
groetjes trucker jack
-
trucker jack
- Amerika-ontdekker
heb daarnet nog eens gekeken en het is ongeveer 620 euro nu voor een suv in ster aanbieding 3 weken all in

Ik vind het niet zo geslaagd om vanuit Nederland in Duitsland een auto te boeken voor Amerika.
En ik wil voorwaarden kunnen lezen in het Engels of in het Nederlands.
Niemand hier ervaring met ebookers?
eautohuur ben ik wel al ergens tegengekomen, daar kan je opwaarderen waardoor je in ieder geval wel een extra bestuurder hebt.
Al vind ik daar ook de site niet heel duidelijk: je kunt een premium pakket boeken, waarmee je extra bestuurders en een tank benzine hebt, maar dan staat er op dezelfde blz ook nog een wel of niet aan te kruisen hokje 'extra bestuurder' waar bij staat dat ze hun best doen maar het niet kunnen garaderen.
En een groot nadeel daar vind ik dat je niet ziet bij welke maatschappij je de auto nou eigenlijk boekt.
En ik wil voorwaarden kunnen lezen in het Engels of in het Nederlands.
Niemand hier ervaring met ebookers?
eautohuur ben ik wel al ergens tegengekomen, daar kan je opwaarderen waardoor je in ieder geval wel een extra bestuurder hebt.
Al vind ik daar ook de site niet heel duidelijk: je kunt een premium pakket boeken, waarmee je extra bestuurders en een tank benzine hebt, maar dan staat er op dezelfde blz ook nog een wel of niet aan te kruisen hokje 'extra bestuurder' waar bij staat dat ze hun best doen maar het niet kunnen garaderen.
En een groot nadeel daar vind ik dat je niet ziet bij welke maatschappij je de auto nou eigenlijk boekt.
Ik wens geen deel uit te maken van een forum waar tips hoe voorwaarden en regels te omzeilen en de boel te belazeren blijkbaar gewoon toegestaan zijn, dus mij zien jullie hier niet meer.
Je moet natuurlijk doen waar jij je goed bij voelt, maar als je je een beetje inleest hier op het forum zul je zien dan het gros bij http://www.usareisen.de huurt. En voor zover ik weer naar volle tevredenheid. Ik heb zelf hier ook meerdere keren gereserveerd en dat is steeds prima bevallen.
Als je bij hen het Super-Inklusiv-Plus pakket afsluit is dit incl. alle verzekeringen + een extra chauffeur (boven de 25jr)
Als je bij hen het Super-Inklusiv-Plus pakket afsluit is dit incl. alle verzekeringen + een extra chauffeur (boven de 25jr)
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Als je in Californië huurt hoef je niet te betalen voor een extra bestuurder.
Marianne
Marianne
Maar hoeven we het dan ook niet door te geven van tevoren?Martin & Marianne schreef:Als je in Californië huurt hoef je niet te betalen voor een extra bestuurder.
Marianne
Bij boeken moet je namelijk wel de gegevens van de bestuurder opgeven.
Re: ervaringen autohuur via ebookers gezocht (Zuidwesten)
Nee hoor, dat hoeft niet. Dat doe je bij de balie als je de auto ophaalt.
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Als je data, type auto en ophaal- en inleverlocatie opgeeft kunnen we misschien eens 'meekijken' op ebookers.nl. Kunnen we gelijk een vergelijking doen met usareisen.de.
Roland
Roland
USAreisen.de is een tussenpersoon, je huurt eigenlijk direct bij Alamo.
Veel mensen (waaronder ik) huren een Chevrolet Equinox omdat die nauwelijks leverbaar is, daarom krijg je heel vaak een upgrade.
De prijs van een Equinox is per dag ongeveer de helft van een grotere SUV terwijl je vaak die grotere SUV meekrijgt.
Veel succes met kiezen!
P.S Ik heb zelf hele hele goed ervaringen met USAReisen.de, fantastisch bedrijf!
Veel mensen (waaronder ik) huren een Chevrolet Equinox omdat die nauwelijks leverbaar is, daarom krijg je heel vaak een upgrade.
De prijs van een Equinox is per dag ongeveer de helft van een grotere SUV terwijl je vaak die grotere SUV meekrijgt.
Veel succes met kiezen!
P.S Ik heb zelf hele hele goed ervaringen met USAReisen.de, fantastisch bedrijf!
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
eautohuur of carhire3000.com zijn vaak ook erg goedkoop,en bevallen mij prima,nu in 2008 in LV en 2009 in Phoenix een auto bij gehuurd,telkens bij Dollar, en daar kwamen geen rare kosten bij, anders dan ze je nog aan proberen te praten aan de balie.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 0 Reacties
- 1581 Weergaves
-
Laatste bericht door theovg
-
- 23 Reacties