Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vliegen met United Airlines

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
sachasenne
Amerika-expert
Partner van: syce
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Re: Vliegen met United Airlines

Bericht door sachasenne »

De secretaresse van plopsaland die belt gewoon naar connections en laat daar een vlucht vastleggen, aankomst juist voor de beurs en vertrek juist erna. Laat dat nu juist de duurste vluchten zijn.(900 euro) Maar omdat ik de mijne zelf moet betalen hebben we gevraagd om zelf te mogen boeken, zodat ik de goedkoopste kan uitkiezen en ook wat schuiven met de data. Bij united begint het vanaf 622 euro met niet al te goeie vluchttijden. Bij Joker zie ik 427 euro met maar 1 overstap. Toch een verschil van 200 euro voor mij. Maar dan wel met US. Hebben we nog nooit mee gevlogen trouwens.
Groetjes,
Carine
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Zou nog even wachten met boeken, Connections.be kennende komen die eind april, begin mei vast weer met een schitterende moederdag aanbieding :D
sachasenne
Amerika-expert
Partner van: syce
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door sachasenne »

Ja, ik ben aan het twijfelen. Ik vlieg toch liever met united owv de schermpjes.
En op 1 ticket maakt het nu niet zo veel uit. Tenzij ze toch meer dan 600 euro blijven.

Het is en blijft een gok!

Carine
Groetjes,
Carine
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

sachasenne schreef:Voor alle zekerheid : ik kan dus bij het reserveren mijn mileage plusnummer van united gebruiken,
Carine,

Ik heb zelfs vorige maand mijn vlucht naar München met Lufthansa bij kunnen laten schrijven op mijn Mileage Plus card van United.

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Peter & Paula
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Peter & Paula »

hallo
Wij vliegen in mei voor het eerst met United naar Chicago en daarna door naar Des Moines.
Hoe is het geregeld ivm. de consumpties aan boord. Je hoort allerlei tegenstrijdige berichten. Zijn de drankjes nou wel of niet gratis, of alleen de alcohol-vrije gratis.
Als je moet betalen, hoe wordt dit aan boord geregeld.

groetjes
Paula
2025- Seattle - Denver
2023 - Chicago - San Francisco
2022 - San Francisco - Las Vegas
2021 - San Francisco - Las Vegas
2013 - Vancouver - Vancouver
2012 - Vancouver via Amerika naar Toronto
2009 - Chicago - Salt Lake City
2008 - San Fransisco - San Fransisco
onze website
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

De non-alcohol is gratis voor alcohol houdende dranken moet je betalen in economie.
Op de binnenlandse vlucht komen ze niet zo vaak langs maar dat is voor jullie ook maak een kort vluchtje denk ik.
Peter & Paula
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Peter & Paula »

Rob schreef:De non-alcohol is gratis voor alcohol houdende dranken moet je betalen in economie.
Op de binnenlandse vlucht komen ze niet zo vaak langs maar dat is voor jullie ook maak een kort vluchtje denk ik.
Rob,
Ik neem aan, dat je niet hoeft te betalen voor een biertje of een glaasje wijn bij het eten.
Hoe gaat het met betalen van een "duur"drankje, cash (dollars) neem ik aan.

Peter
2025- Seattle - Denver
2023 - Chicago - San Francisco
2022 - San Francisco - Las Vegas
2021 - San Francisco - Las Vegas
2013 - Vancouver - Vancouver
2012 - Vancouver via Amerika naar Toronto
2009 - Chicago - Salt Lake City
2008 - San Fransisco - San Fransisco
onze website
Staceybeesie
Amerika-expert

Bericht door Staceybeesie »

Bier en wijn moet je wel voor betalen.
En ja gewoon met cash betalen.
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Je kunt tegenwoordig gewoon met je credit of debitcard betalen in het vliegtuig bij United, geen gezeur meer met wisselgeld dus.
Ineke
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Ineke »

Zoals ik al eerder schreef, hebben wij een korte overstaptijd op Washington Dulles (doorvlucht naar Denver). Omdat we vrij achteraan zitten, zal snel het vliegtuig uit zien te komen, denk ik, niet makkelijk zijn.
Ik heb United zelf gebeld om te vragen of we stoelen wat meer naar voren kunnen krijgen, wist eigenlijk al dat dat niet zou lukken want alles zit al vol, als advies gaven zij om bij het inchecken te proberen stoelen wat meer vooraan te krijgen.

Wat is wijsheid?

Zelf thuis inchecken en boarding pass printen of inchecken op Schiphol en proberen een (gratis :D ) upgrade te krijgen naar economy plus?
Kun je eigenlijk nog van plaats veranderen als je boarding pass al thuis geprint is?

gr, Ineke
http://www.ine1149.web-log.nl
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Een gratis upgrade naar economy plus zal moeilijk worden, je zult er waarschijnlijk gewoon voor moeten betalen. Ik zou me niet al te druk maken, als je de aansluiting mist door de korte overstaptijd gaat er waarschijnlijk heel snel daarna weer een ander vliegtuig. Gewoon flink de pas erin zetten als je het vliegtuig uit bent, en zo proberen zo snel mogelijk door de immigratie te komen. De lange wachttijd bij de immigratie is vooral een probleem als er meerdere vliegtuigen tegelijk aankomen, en dan maakt het niet meer uit of je vooraan of achteraan in het vliegtuig zit.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Luc1
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 90

Bericht door Luc1 »

Jasmino schreef: Ik zou me niet al te druk maken, als je de aansluiting mist door de korte overstaptijd gaat er waarschijnlijk heel snel daarna weer een ander vliegtuig.
Er zijn veel vluchten tussen Dulles en Denver : beiden zijn hubs van United.

Luc
sinds 1989 : +/- 50 businesstrips naar Phoenix, +/- 25 businesstrips naar Houston, 1 rondreis Canadese Rockies, 4 rondreizen SouthWest, 1 rondreis US Rockies, 1 verblijf Orlando, plus nog enkele businesstrips (Washington, Minneapolis, LA, New Orleans)
Ineke
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Ineke »

Daar heb ik al naar gekeken, ná onze vlucht gaan er die dag nog 2 vluchten naar Denver, de vlucht ná onze vlucht zit overigens al bijna vol, alleen in de first class is nog wat plaats, dus wie weet, vliegen we dan lekker luxe naar Denver.

gr, Ineke
http://www.ine1149.web-log.nl
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Ook die kans is heel klein, Ineke, ik zou er niet op rekenen. Als niet-frequent-flyer maak je niet echt veel kans op die seats. Als er inderdaad alleen nog first class plaatsen vrij zijn, is de kans groot dat een andere frequent flyer wordt opgewaardeerd en dan krijg jij zijn of haar economy seats.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Hoe laat komen jullie aan op Dulles, Ineke? Er zijn zeker spitsuren met internationale vluchten en het feit, dat jullie een korte overstaptijd hebben, doet me denken, dat jullie niet in zo'n spitsuur aankomen. De luchtvaartmaatschappijen zetten die overstaptijden zelf en meestal haalbaar, omdat ze er anders verantwoordelijk voor zijn je over te boeken en/of eten/logies te verstrekken.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Ineke
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Ineke »

@ Petra, we komen aan op donderdag 4 juni om 14.47, vertrek naar Denver UA903 om 16.05. Geen idee of het rond 15.00 spitsuur is.

@Jasmino, maakt me niet uit, als ze nog maar een plaats voor ons hebben in dat vliegtuig. 't Zou natuurlijk leuk zijn om eens first class te vliegen, maar met economy ben ik dan ook al blij.

gr, Ineke
www.ine1149.web-log.nl
Elektrocute
Amerikafan

Bericht door Elektrocute »

@Ineke

Ik kwam 4 weken geleden ook om dat uur aan, en wij waren het enige vliegtuig daar. Ik zat in het midden van het vliegtuig en was er op 10 minuutjes doorheen. Maar juni is natuurlijk anders dan eind maart... dus dit is een vrij nutteloze post, haha. Vorig jaar kostte het me anderhalf uur, en dat was op 1 juli.

Margot
States visited: MO, KS, MN, IA, OK, TX, NM, AZ, CO, NY, NJ, IL, KY, TN, NC, MS, AL, RI, MA, CT
Ineke
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Ineke »

Ben bang dat er nu wel heel wat meer vliegtuigen om die tijd landen. Heb op de vliegveldsite gekeken en je wilt niet weten hoeveel (internationale) vliegtuigen er rond die tijd arriveren.... stuk of 10 !

Ik probeer er maar niet meer aan te denken en ga er maar vanuit dat we het niet halen, dan kan het alleen nog maar meevallen :D , toch?

gr, Ineke
http://www.ine1149.weblog.nl
Knabbeltje
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 23

Bericht door Knabbeltje »

Is er iemand die al geboekt heeft voor late najaar of winter bij United ?
Vliegt men nog steeds met de 777 of is het terug de 767 ? Ik wil morgen gaan boeken en anders kan ik nu al kijken welke plaatsen ik best kan reserveren :wink:

Thanks ,
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Wij vliegen 23 november met United naar Washington (en door naar Las Vegas) vanaf Brussel. Heen en terug is nog steeds 777.
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer