Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Super autohuur deal!
-
- Amerika-ontdekker
Super autohuur deal!
Hallo allemaal,
Wij zijn al een aantal maanden bezig met het rondkijken naar een goedgeprijsde auto voor onze al geboekte vakantie in april/mei langs de bekende parken.
Wij hebben al eerder een huurauto geboekt via Holiday Cars, heel goed bevallen, en dus ging ook hier onze voorkeur naar uit.
We hebben echt overal een prijs opgevraagd, ook bij usareisen, Alamo, Hertz, Thrifty, D-reizen enz.
Maar omdat wij al eerder gehuurd hadden kregen wij plots van Holiday cars een mail, met een kortingskode die ons 30/35 % zou schelen.
En dat was ook zo!!!
Voor 3 weken een fullsize auto, met alles er op en er aan qua verzekeringen, behalve een GPS want die hebben we zelf, maar wel bijvoorbeeld een extra bestuurder, volle tank enz, betalen we 550 euro!!!
Dat is echt super goedkoop. Ik heb dan ook direct D-reizen gebeld, die de lagste prijsgarantie geven en waar ook onze vlucht is geboekt, maar deze hebben met wat heen er weer gemail en gebel, toch toegegeven dat ze niet mee konden voor die prijs. Die was voor hun niet boekbaar, en dat terwijl ze ook alle autohuurder onderbrengen bij Holiday Cars. Wat een stunt. Viel me toch wel vies tegen van D-reizen.
Ik moest ook alle mailtjes met kortingskode doorsturen naar D-reizen, ze wilde alles checken, maar ze kwamen zelf met een prijs van 800 euro....
Dus als er liefhebbers zijn voor deze kortingsactie, die nu weer even over is, maar zo om de 2 weken weer een weekend actief is, dan hoor ik het graag, misschien kan ik jullie blij maken.
Doei
Danielle
Wij zijn al een aantal maanden bezig met het rondkijken naar een goedgeprijsde auto voor onze al geboekte vakantie in april/mei langs de bekende parken.
Wij hebben al eerder een huurauto geboekt via Holiday Cars, heel goed bevallen, en dus ging ook hier onze voorkeur naar uit.
We hebben echt overal een prijs opgevraagd, ook bij usareisen, Alamo, Hertz, Thrifty, D-reizen enz.
Maar omdat wij al eerder gehuurd hadden kregen wij plots van Holiday cars een mail, met een kortingskode die ons 30/35 % zou schelen.
En dat was ook zo!!!
Voor 3 weken een fullsize auto, met alles er op en er aan qua verzekeringen, behalve een GPS want die hebben we zelf, maar wel bijvoorbeeld een extra bestuurder, volle tank enz, betalen we 550 euro!!!
Dat is echt super goedkoop. Ik heb dan ook direct D-reizen gebeld, die de lagste prijsgarantie geven en waar ook onze vlucht is geboekt, maar deze hebben met wat heen er weer gemail en gebel, toch toegegeven dat ze niet mee konden voor die prijs. Die was voor hun niet boekbaar, en dat terwijl ze ook alle autohuurder onderbrengen bij Holiday Cars. Wat een stunt. Viel me toch wel vies tegen van D-reizen.
Ik moest ook alle mailtjes met kortingskode doorsturen naar D-reizen, ze wilde alles checken, maar ze kwamen zelf met een prijs van 800 euro....
Dus als er liefhebbers zijn voor deze kortingsactie, die nu weer even over is, maar zo om de 2 weken weer een weekend actief is, dan hoor ik het graag, misschien kan ik jullie blij maken.
Doei
Danielle
Re: Super autohuur deal!!!!
Fantastisch ! Heel erg bedankt om deze info te delen. Ik breng zo meteen een bezoekje aan hun site.
- Dennis Dr.
- Amerika-ontdekker
Ik heb van 26 feb tot 1 maart een auto gehuurd via http://www.autoeurope.nl maar deze komen beter uit qua prijs.
En ook alles er op en er aan. Incl tank brandstof!
En ook alles er op en er aan. Incl tank brandstof!
Maak je niet druk om het verleden, maar geniet van het heden.
hallo,
ik ben een huurauto aan het zoeken voor 26 sept t.m 9 okt, maar vind het lastig om een auto te vinden die ik in LA op kan halen, dus niet op het vliegveld. en die dan ook GPS heeft.
en ik ben ook wel geInteresseerd in de actie van Holiday cars.
groet,
Femke
ik ben een huurauto aan het zoeken voor 26 sept t.m 9 okt, maar vind het lastig om een auto te vinden die ik in LA op kan halen, dus niet op het vliegveld. en die dan ook GPS heeft.
en ik ben ook wel geInteresseerd in de actie van Holiday cars.
groet,
Femke
- Iris_1982
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 35
- Contacteer:
Maar is usreisen.de dan niet nog goedkoper>
wij hebben daar voor 3 weken een SUV voor 495 euro, ook inclusief volle tank, extra bestuurder etc. etc.
wij hebben daar voor 3 weken een SUV voor 495 euro, ook inclusief volle tank, extra bestuurder etc. etc.
Blog: http://www.eyerisphotography.nl
Reisverslag: http://irisgoesny.waarbenjij.nu" en http://irisgoessanfran.wordpress.com/"
Reisverslag: http://irisgoesny.waarbenjij.nu" en http://irisgoessanfran.wordpress.com/"
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Ook wij hebben afgelopen maandag de Equinox via Alamo bij usareisen.de heel voordelig kunnen boeken. EUR 526 voor 23 dagen. Dan heb je een midsize SUV. Voor ons was dat een super deal!
Ben benieuwd wat jij met je kortingscode kwijt bent voor een midsize SUV bij Holiday Cars.
Roland
Ben benieuwd wat jij met je kortingscode kwijt bent voor een midsize SUV bij Holiday Cars.
Roland
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Wij zijn zelf nog aant kijken voor een Midsize SUV met underage <25 toeslag erbij. Deze is nu nog het goedkoopst bij USAreisen voor 900 euro voor 22 dagen.
http://usa2009.looydesign.nl <- verslag vanaf 27 juni 2009
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 18
Wij hebben geboekt voor een week Phoenix-Las Vegas en een week Orlando in augustus.
Bij usareisen het goedkoopst (€ 160/week voor een SUV incl. extra driver, full tank etc.)
Bij holidaycars kosten zowel een SUV als een fullsize in dezelfde periode vanaf € 204 per week.
Niet echt goedkoop dus.........
MVG
A3
Bij usareisen het goedkoopst (€ 160/week voor een SUV incl. extra driver, full tank etc.)
Bij holidaycars kosten zowel een SUV als een fullsize in dezelfde periode vanaf € 204 per week.
Niet echt goedkoop dus.........
MVG
A3
States visited: All except Alaska & Hawaii. Correction: all !
- MattRob
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 65
- Contacteer:
Maar usareisen.de is ook eigenlijk alleen maar echt heel goedkoop als je een Midsize SUV / Equinox huurt. Ik ben die echt nog nooit ergens anders goedkoper tegengekomen, ondanks dat ik veel mensen met aanbiedingen hier op het forum voorbij zie komen.
Voor alle eventuele andere modellen zijn zij echt niet altijd het goedkoopst. Ik heb zelf al eens bij eautohuur.nl een mooie deal kunnen maken (voor een compact model), daar kon usareisen niet tegenop. En zo zie ik wel vaker andere goedkopere aanbieders. Henkdanielle heeft het ook over een fullsize model; ik kan mij voorstellen dat usareisen daar niet goedkoper voor is, voor hetzelfde model. Maar ja, als je een fullsize kan nemen, of goedkoper een Midsize SUV, dan wist ik het ook wel hoor
!
Voor alle eventuele andere modellen zijn zij echt niet altijd het goedkoopst. Ik heb zelf al eens bij eautohuur.nl een mooie deal kunnen maken (voor een compact model), daar kon usareisen niet tegenop. En zo zie ik wel vaker andere goedkopere aanbieders. Henkdanielle heeft het ook over een fullsize model; ik kan mij voorstellen dat usareisen daar niet goedkoper voor is, voor hetzelfde model. Maar ja, als je een fullsize kan nemen, of goedkoper een Midsize SUV, dan wist ik het ook wel hoor

Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
-
- Amerika-ontdekker
Helaas hadden ze het afgelopen weekend weer zo'n deal, als je dan de Holidaycars pagina opstart, moet je bij in te vullen velden de actiecode WOW invullen,
dan wordt er 30 of 35 % korting afgehaald.
Dit geldt dus voor vaste klanten, want die krijgen zo'n mailtje, en is niet te boeken via de reisbureaus.
Voor ons pakte dit voor een fullsize erg gunstig uit.
Dus af en toe eens proberen, om een offerte aan te vragen en de actiecode WOW in te vullen.
Succes!
Danielle
dan wordt er 30 of 35 % korting afgehaald.
Dit geldt dus voor vaste klanten, want die krijgen zo'n mailtje, en is niet te boeken via de reisbureaus.
Voor ons pakte dit voor een fullsize erg gunstig uit.
Dus af en toe eens proberen, om een offerte aan te vragen en de actiecode WOW in te vullen.
Succes!
Danielle
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Wij hebben vorig jaar ook een keer een auto gehuurd in Kopenhagen via Holiday Cars. Ik zag toen ook WOW staan naast de andere bekende aanbieders (Avis, Hertz,..). Ik wist toen niet wat het inhield en had ze even gemaild:
Wij kregen uiteindelijk een Voucher van Hertz. Was verder prima geregeld. We hadden een Renault Megane (3-deurs) gehuurd maar kregen een Mazda 5 MPV mee.WOW is geen autoverhuurder, maar ons aanbiedingen product. Welke verhuurder hier onder valt is per dag verschillend en kunnen wij pas definitief aangeven op het moment van boeken.
Wenst u een exacte verhuurder, dan kunt u één van de andere tarieven kiezen.
De verhuurders in het WOW tarief hebben altijd locaties op de luchthaven aangezien dit tarief niet is toegestaan voor stadslocaties.
Laatst gewijzigd door Njit op 23 feb 2009, 10:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- LeenG
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 2
wat zit daar dan in van verzekeringen? Ik vind het bij veel sites niet duidelijk wat er allemaal wel of niet inzit.
-
- Amerika-ontdekker
Alles inbegrepen, dit weekend ook weer geldig, bij actiecode moet je WOW invullen.
Geldig tot zondagavond 23.00 uur.
Succes
Geldig tot zondagavond 23.00 uur.
Succes
Ik vind autohuur altijd lastig, gaat mij niet zo zeer om de prijs maar wat ik krijg. Je rijdt er uiteindelijk wel een maand in rond en 10.000 km in een hok is ook niet fijn.
Tegenwoordig bestel ik een full-size en bekijk (of bel) bij de verhuurder wat ze zoals hebben staan. Als we de auto gaan halen lopen we eerst over het parkeerterrein en zoeken een mooi uit, een Pick-up of een Jeep 4x4 of iets anders leuks... vaak hoef je voor een upgrade model niet eens bij te betalen...dat is nog eens service.
Tegenwoordig bestel ik een full-size en bekijk (of bel) bij de verhuurder wat ze zoals hebben staan. Als we de auto gaan halen lopen we eerst over het parkeerterrein en zoeken een mooi uit, een Pick-up of een Jeep 4x4 of iets anders leuks... vaak hoef je voor een upgrade model niet eens bij te betalen...dat is nog eens service.
- Color01
- Amerika-expert
css schreef:Ik vind autohuur altijd lastig, gaat mij niet zo zeer om de prijs maar wat ik krijg. Je rijdt er uiteindelijk wel een maand in rond en 10.000 km in een hok is ook niet fijn.
.
over de 6000 mile rijden in een maand

dan zit je meer in de auto met je vakantie

In welke periode? Wij hebben €980 betaald voor 30 dagen bij Alamo, ophalen op LAX.looydesign schreef:Wij zijn zelf nog aant kijken voor een Midsize SUV met underage <25 toeslag erbij. Deze is nu nog het goedkoopst bij USAreisen voor 900 euro voor 22 dagen.
-
- Amerikafan
- Contacteer:
In de periode van 27 juni t/m 18 juli
http://usa2009.looydesign.nl <- verslag vanaf 27 juni 2009
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht