Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Prijs vliegtickets daalt flink
Re: Prijs vliegtickets daalt flink
Ja goed he?
Als we zondag hadden geboekt was het nog goedkoper geweest ( €733,04 ), maar je hoort ons niet klagen hoor
!
Als we zondag hadden geboekt was het nog goedkoper geweest ( €733,04 ), maar je hoort ons niet klagen hoor

-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 18
Met 2 personen?
Mooie deal!!
A3
Mooie deal!!
A3
States visited: All except Alaska & Hawaii. Correction: all !
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik merk er weinig van.
Ik zoek tickets van Springield Missouri naar amsterdam of dusseldorf vertrek rond memorial day voor een verblijf van 2 a 2 1/2 week in nederland.
$1400 per ticket keer 4 personen vind ik een beetje duur.
Wie heeft de gouden tip?
Ik zoek tickets van Springield Missouri naar amsterdam of dusseldorf vertrek rond memorial day voor een verblijf van 2 a 2 1/2 week in nederland.
$1400 per ticket keer 4 personen vind ik een beetje duur.
Wie heeft de gouden tip?
- Bertorelli
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 14
Zo te zien is vliegen vanuit Europa naar de VS een stuk voordeliger dan andersom.
Heb even vergeleken op connections.be
Een retourtje Springfield, MO - Brussel : prijzen vanaf €1176 ($1575) pp
Een retourtje Brussel - Springfield, MO : prijzen vanaf €710 ($951) pp
Scheelt dus $624 per persoon terwijl je dezelfde vluchten maakt, alleen in omgekeerde volgorde.
Weet niet wat hier achter zit, maar raar is het wel.
Sterkte met zoeken
Bert
Heb even vergeleken op connections.be
Een retourtje Springfield, MO - Brussel : prijzen vanaf €1176 ($1575) pp
Een retourtje Brussel - Springfield, MO : prijzen vanaf €710 ($951) pp
Scheelt dus $624 per persoon terwijl je dezelfde vluchten maakt, alleen in omgekeerde volgorde.
Weet niet wat hier achter zit, maar raar is het wel.
Sterkte met zoeken
Bert
1995 TX/LO/MS/AL/AR
2003 NV/AZ/UT/CA
2007 AZ/NV/UT/CO
2008 FL/GE/SC/TN
2009 CA/NV/ID/WY/UT/AZ
2011 FL/GE/AL/MS/LO/TN/SC
2012 FL
2013 AZ/NV/UT/WY/MN
2015 WA/OR/ID/MN
2016 NY/VT/NH/ME/MA/RI/CT/NJ/MD/VA/WV/OH/IN/MI
2017 CA/OR/NV
2018
2019
2022
2003 NV/AZ/UT/CA
2007 AZ/NV/UT/CO
2008 FL/GE/SC/TN
2009 CA/NV/ID/WY/UT/AZ
2011 FL/GE/AL/MS/LO/TN/SC
2012 FL
2013 AZ/NV/UT/WY/MN
2015 WA/OR/ID/MN
2016 NY/VT/NH/ME/MA/RI/CT/NJ/MD/VA/WV/OH/IN/MI
2017 CA/OR/NV
2018
2019
2022
- Iris_1982
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 35
- Contacteer:
EINDELIJK.......EINDELIJK...heb ik onze tickets geboekt!!
Al maandenlang hou ik als een gek de ticketprijzen elke dag in de gaten maar onze tickets bleven, ondanks alle prijsdalingen overal en geweldige deals op dit forum, gewoon vrolijk op 900 euro staan voor juni (niet eens hoogseizoen)
Net zat ik verveeld weer het hele vluchtschema op Delta.com in te vullen, met weinig hoop op enige verbetering (gisteren waren de tickets 904 euro)....komt er opeens 673 euro uit!!!! WOW, ik vielbijna uit mijn stoel en heb meteen geboekt..met trillende handen van de zenuwen Eindelijk een goeie deal!!
Al maandenlang hou ik als een gek de ticketprijzen elke dag in de gaten maar onze tickets bleven, ondanks alle prijsdalingen overal en geweldige deals op dit forum, gewoon vrolijk op 900 euro staan voor juni (niet eens hoogseizoen)
Net zat ik verveeld weer het hele vluchtschema op Delta.com in te vullen, met weinig hoop op enige verbetering (gisteren waren de tickets 904 euro)....komt er opeens 673 euro uit!!!! WOW, ik vielbijna uit mijn stoel en heb meteen geboekt..met trillende handen van de zenuwen Eindelijk een goeie deal!!
Blog: http://www.eyerisphotography.nl
Reisverslag: http://irisgoesny.waarbenjij.nu" en http://irisgoessanfran.wordpress.com/"
Reisverslag: http://irisgoesny.waarbenjij.nu" en http://irisgoessanfran.wordpress.com/"
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Zo zie je maar Iris, gewoon rustig afwachten en dagelijks even proberen, dit jaar is zeker geen jaar om vroeg te boeken.
- Iris_1982
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 35
- Contacteer:
Je moet ook wel letterlijk ELKE dag checken want vandaag staan de tickets weer op hun oude prijsniveau van 900 euro.
Begrijpt toch niemand iets van??
Ben heel blij dat ik gisteren opgelet heb en voor 673 heb geboekt

Ben heel blij dat ik gisteren opgelet heb en voor 673 heb geboekt

Blog: http://www.eyerisphotography.nl
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Wij hadden dat ook, er kon redelijk wat verschil zitten in de prijs per dag.
Soms had ik al iets van had ik gisteren maar geboekt,omdat de prijs zo was gestegen.
Gelukkig heb ik mijn geduld bewaard en uit eindelijk kunnen boeken voor een leuk prijsje.
Het had nog goedkoper gekund , maar we vonden de vluchttijden niet fijn.
Soms had ik al iets van had ik gisteren maar geboekt,omdat de prijs zo was gestegen.
Gelukkig heb ik mijn geduld bewaard en uit eindelijk kunnen boeken voor een leuk prijsje.
Het had nog goedkoper gekund , maar we vonden de vluchttijden niet fijn.
- RiverCola
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Ik vind het best vreemd hoor, die fluctueringen.
Wij boekten in de eerste week van januari onze tickets voor juli 2009: Amsterdam-NY (via Londen, British Airways) en terug LA-Amsterdam (via Londen), met een binnenlandse vlucht NY-Denver voor 800,- per persoon. Dit was ook nogal een gehaaste actie aangezien de prijs van de internationale vlucht binnen 1 dag alweer met bijna 100 euro pp was gestegen, dus dachten NU OF NOOIT!!
Nu keek ik naar aanleiding van dit topic vandaag weer even naar de vluchtprijzen op diezelfde data, en toen was de prijs van de international vlucht alweer 980,- pp.
Echt ongelooflijk, prijzen stijgen, ze dalen en ze stijgen weer!!! Ik ben blij dat ik een goede prijs heb kunnen krijgen maar het is wel balen voor mensen die nog niet geboekt hebben en niet meer van die koopjes hebben kunnen profiteren. Het begint gewoon een soort sport te worden.
Wij boekten in de eerste week van januari onze tickets voor juli 2009: Amsterdam-NY (via Londen, British Airways) en terug LA-Amsterdam (via Londen), met een binnenlandse vlucht NY-Denver voor 800,- per persoon. Dit was ook nogal een gehaaste actie aangezien de prijs van de internationale vlucht binnen 1 dag alweer met bijna 100 euro pp was gestegen, dus dachten NU OF NOOIT!!
Nu keek ik naar aanleiding van dit topic vandaag weer even naar de vluchtprijzen op diezelfde data, en toen was de prijs van de international vlucht alweer 980,- pp.
Echt ongelooflijk, prijzen stijgen, ze dalen en ze stijgen weer!!! Ik ben blij dat ik een goede prijs heb kunnen krijgen maar het is wel balen voor mensen die nog niet geboekt hebben en niet meer van die koopjes hebben kunnen profiteren. Het begint gewoon een soort sport te worden.
- kangie
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 22
De Klm heeft nu ook actieweken (werelddeals).
Wij kunnen nu eind april voor euro 525 met overstap van Amsterdam naar Denver en terug rechtstreeks vanuit L.A> Ook de tijden zijn heel gunstig
Vanaf Brussel was het in totaal nog geen 25 euro p.p. goedkoper, ongunstige reistijden, extra overstap en net wat te ver rijden vanuit Groningen.
Wij zijn met deze prijs ( de goedkoopste voor ons sinds 2000) ook heel tevreden :dance:
Wij kunnen nu eind april voor euro 525 met overstap van Amsterdam naar Denver en terug rechtstreeks vanuit L.A> Ook de tijden zijn heel gunstig
Vanaf Brussel was het in totaal nog geen 25 euro p.p. goedkoper, ongunstige reistijden, extra overstap en net wat te ver rijden vanuit Groningen.
Wij zijn met deze prijs ( de goedkoopste voor ons sinds 2000) ook heel tevreden :dance:
En ook wij hebben kunnen boeken
!
Dit jaar voor de eerste keer een rondreis Amerika, in het zuidwesten.
We hebben een retourtje LA geboekt bij BA (1 korte overstap dus) voor 710 euro p.p vanaf Amsterdam.
Vleigtijden zijjn ook goed. 10.05 am vertrekken uit AMS landen om 3:05 pm in LA!
Terug om 3:40 pm en landen de volgende dag op AMS om 2:10 pm! Ben er zeer tevreden mee! Goede vluchttijden en nog eens (realtief) goedkoop ook
!

Dit jaar voor de eerste keer een rondreis Amerika, in het zuidwesten.
We hebben een retourtje LA geboekt bij BA (1 korte overstap dus) voor 710 euro p.p vanaf Amsterdam.
Vleigtijden zijjn ook goed. 10.05 am vertrekken uit AMS landen om 3:05 pm in LA!
Terug om 3:40 pm en landen de volgende dag op AMS om 2:10 pm! Ben er zeer tevreden mee! Goede vluchttijden en nog eens (realtief) goedkoop ook

Ik heb gisteren ook weer geboekt voor een rondreis! En ditmaal voor 713 euro voor 2 personen, retourtje Las Vegas!. Het zijn wel ***vliegtijden, maar dat heb ik er voor over! Vorig jaar betaalde ik voor 1 persoon meer dan nu voor 2 personen!
* Note Mod, (Rob)
Beleeft doch zeer dringend verzoek een beetje op het taalgebruik te letten.
Ten eerste staat het niet netjes,
Ten tweede lezen er ook minder goed willende mensen mee wat weer onnodige spam tot gevolg kan hebben.
Ten derde bestaat de mogelijkhied dat verschillende providers de site niet willen openen omdat er aanstootgevende woorden staan.
* Note Mod, (Rob)
Beleeft doch zeer dringend verzoek een beetje op het taalgebruik te letten.
Ten eerste staat het niet netjes,
Ten tweede lezen er ook minder goed willende mensen mee wat weer onnodige spam tot gevolg kan hebben.
Ten derde bestaat de mogelijkhied dat verschillende providers de site niet willen openen omdat er aanstootgevende woorden staan.
Ik heb net 2 tickets geboekt via US Airways voor ruim $1200 samen van Orlando naar Amsterdam :dance: :dance: :dance: .
Via kayak.com de prijzen in de gaten gehouden, gem. was het $1400 pp.via verschillende maatschappijen en vanavond opeens $613 pp.
Ik kon het niet geloven....na 3 jaar dan eindelijk voor een vakantie naar Nederland en dat voor zo'n prijs in het hoogseizoen!
Via kayak.com de prijzen in de gaten gehouden, gem. was het $1400 pp.via verschillende maatschappijen en vanavond opeens $613 pp.
Ik kon het niet geloven....na 3 jaar dan eindelijk voor een vakantie naar Nederland en dat voor zo'n prijs in het hoogseizoen!
Misschien een tip voor degenen die nog iets zoeken voor eind augustus.
Op connections.be vond ik gisteren tickets bru-denver las vegas-bru vertrek op 28/8 en retour 17/9 voor 553,= voor 2 personen!!!
Echt ongelooflijk goedkoop, gewoon 1 overstap en volgens mij met BA.
Ik heb het zelf niet geboekt omdat we dit jaar na veel wikken en wegen toch naar Florida gaan maar 276,= p.p. is echt spotgoedkoop.
Ik heb dus overigens op skybreakers.nl voor onszelf geboekt 29/8 amsterdam-Miami 17/9 Orlando-amsterdam met AA en BA voor 405,= p.p., ook niet duur.
Op connections.be vond ik gisteren tickets bru-denver las vegas-bru vertrek op 28/8 en retour 17/9 voor 553,= voor 2 personen!!!
Echt ongelooflijk goedkoop, gewoon 1 overstap en volgens mij met BA.
Ik heb het zelf niet geboekt omdat we dit jaar na veel wikken en wegen toch naar Florida gaan maar 276,= p.p. is echt spotgoedkoop.
Ik heb dus overigens op skybreakers.nl voor onszelf geboekt 29/8 amsterdam-Miami 17/9 Orlando-amsterdam met AA en BA voor 405,= p.p., ook niet duur.
2005 Ca-Az-Ut-Nv
2006 Ca-Az-Ut-Nv
2008 Or-Wa-Bc-Ab-Mt-Wy-Ut-Nv
2009 Florida + cruise Bahamas
2006 Ca-Az-Ut-Nv
2008 Or-Wa-Bc-Ab-Mt-Wy-Ut-Nv
2009 Florida + cruise Bahamas
- MichelH
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Ik heb van het weekend vliegtickets geboekt voor 475,- euro p.p. via vliegtickets.nl.
Heen Brussel - Londen - LA, terug Phoenix - Chicago - Brussel, perfecte vliegtijden ook nog eens!
Dit scheelt al 225,- euro p.p. aan wat ik had begroot! :dance:
Heen Brussel - Londen - LA, terug Phoenix - Chicago - Brussel, perfecte vliegtijden ook nog eens!
Dit scheelt al 225,- euro p.p. aan wat ik had begroot! :dance:
Ja zeker mooie tarieven allemaal! Zo wordt en vakantie naar de usa wel heel verleidelijk! Fijne vakantie 

Sjoerd
Net geboekt: €785 met BA naar Kansas City, MO. Goedkoper dan ik de afgelopen jaren heb gehad, maar dat komt vooral doordat ik nu 2 keer overstappen heb. 1x overstappen was net zo duur of duurder als vorig jaar.. Ik vlieg blijkbaar niet de goede routes 
Maarja, als nog een nette prijs

Maarja, als nog een nette prijs

Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
Wij hadden een reis gezien op 16-01 naar New York (in de zomervakantie) voor 4 personen in totaal ongeveer 1500 euro! Spotgoedkoop dus! Maar.....onze credit card werkteniet en we hebbeneen nieuwe aan moeten vragen. Nu vandaag weer gekeken en opeens blijkt dezelfde reis 115 euro per persoon duurder te zijn! Niet alleen de ticketkosten zijn gestegen maar ook de taxes zijn ernorm gestegen. Wat is nu verstandig, toch boeken omdat dit alleen maar hoger worden en de goedkope vluchten er anders allemaal uit zijn? Of kunnen de prijzen nog gaan zakken? Ik ben zo bang dat er straks niets meer is en we alleen nog hele dure tickets kunnen boeken. Wie heeft voor mij een goed advies?
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Het blijft koffiedik kijken op dit moment. Ticketprijzen gaan heel erg op en neer tegenwoordig. Je kunt nog eens proberen met de dagen wat de schuiven. Paar dagen eerder/later vertrekken bijvoorbeeld.Henrytje schreef:Wat is nu verstandig, toch boeken omdat dit alleen maar hoger worden en de goedkope vluchten er anders allemaal uit zijn? Of kunnen de prijzen nog gaan zakken? Ik ben zo bang dat er straks niets meer is en we alleen nog hele dure tickets kunnen boeken. Wie heeft voor mij een goed advies?
Wat je ook zou kunnen doen is bellen voor een boeking. Heb je deze prijzen gevonden bij connections.be? Er zijn al veel forumleden die telefonisch vaak een lagere prijs aangeboden kregen bij connections.be dan de online-prijs.
Roland
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 18 Reacties
- 3289 Weergaves
-
Laatste bericht door Jan & Silvia
-