Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Economy Plus van United Airlines

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Marjolijne
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: Economy Plus van United Airlines

Bericht door Marjolijne »

Ik heb begrepen dat je in het vliegtuig "kosjer" moet bestellen.
Dit omdat kosjer etende mensen nogal wat noten op hun zang hebben (aardig kunnen zeuren zeg maar).
Daarom maken ze die maaltijden altijd zeer uitgebreid en lekker.

Mijn collega heeft dit uitgeprobeerd en ja hoor het was echt zo. Ze hadden nog nooit zo lekker gegeten. (in het vliegtuig dan :) )

Gr. Marjolijne
Annie
Amerika-expert
Partner van: Rob
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door Annie »

Enne geen vragen verder?
Ze zullen er dan w.s. vanuit gaan dat je jood bent.
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

Ze vragen er sowieso niet zo enorm na. Ze zullen je wel in bepaalde gevallen even vreemd aankijken. Zo was de FA op een BA vlucht van mij behoorlijk verbaasd dat de persoon naast mij (typisch Engels, uitermate wit met rood haar) een Hindi menu had besteld. Even vreemd, maar klant is koning en het maakt de FA's op zich niet zoveel uit of jij een standaard menu neemt of een speciaal menu.
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Annie
Amerika-expert
Partner van: Rob
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door Annie »

Oké, ik heb altijd gedacht dat dit ook één van de voorzorgsmaatregelen was.
Dat ze extra controleerden op wat de mensen aan eten bestellen in een vliegtuig, omdat de passagierslijsten ook al ruim van de tevoren in Amerika bekend moeten zijn.
Misschien de volgende keer een kosjer maaltijd bestellen.
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

Ik denk dat ze eerder kijken naar Naam en Nationaliteit dan naar wat iemand eet ;) Sowieso zou ik me er geen zorgen om maken bij een kosher maaltijd. Ik denk dat ze eerder vreemd opkijken als je een halal/islamitische maaltijd neemt. De enige reden waarom je die speciale maaltijden altijd een tijd van te voren moet aanvragen is, omdat ze standaard niet aanwezig zijn.
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Elcrack
Amerika-ontdekker

Bericht door Elcrack »

Mrjn schreef:In sommige vliegtuigen zijn er minder economy-plus stoelen, dus als er daar dan teveel mensen ec+ hebben, dan zullen er altijd een paar zijn die buiten de boot vallen.
Maar het klinkt inderdaad raar dat je betaalt voor iets waarvan nog niet zeker is of je het gaat krijgen.

Het is wel fijn, wij hebben ter plaatse geupgrade afgelopen vakantie.
Ik wou even vermelden dat het bij ons omgekeerd was toen wij vorig jaar vanuit Brussel naar Washington gevlogen zijn met United.
Ik had onze tickets 10 maand van voordien geboekt en kon mijn seats ook vastleggen in het Economy-plus gedeelte. Op het moment van de afreis waren er blijkbaar niet genoeg mensen die de economy-plus voor deze reis geboekt hadden, dus mochten we lekker daar blijven zitten, ondanks dat we niet betaald hadden voor Economy-plus. Ook op de terugreis hetzelfde.
Grts
Elcrack
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

Dat vooraf vastleggen gaat idd wel vaker 'fout' (of goed, voor mensen die er niet voor betaald hebben). Ik vloog met Lufthansa naar de VS en op de terugreis zou ik een LH codeshare vliegen, uitgevoerd door United. Toen ik aan het vrouwtje van Lufthansa vroeg of ze me op een aisle seat, zo veel mogelijk voorin zou kunnen zetten, heeft ze me (waarschijnlijk zonder erbij na te denken) gratis op een economy plus stoel gezet :)
Clint's Thoughts
MichelUSA
Amerika-ontdekker

Bericht door MichelUSA »

Afgelopen zomer met 8 personen met United gevlogen van Amsterdam naar Washington; heen en terugvlucht kosteloze upgrade naar Economy+

Uit de reacties hier begrijp ik dat je gewoon veel geluk moet hebben, of komt het vaker voor?

Wij willen in juni naar Florida en vraag me zelf af of ik een upgrade moet bijboeken (kan dit ook per vlucht of alleen per jaar voor $349,00 voor 2 personen??)
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

Je kan het per vlucht doen en dan heb je nog de keuze uit: meteen of later. Als je het later doet heb je de kans dat er geen plekken meer over zijn, maar ook de kans om flinke korting te krijgen als ze plaatsen over hebben :)
Clint's Thoughts
MichelUSA
Amerika-ontdekker

Bericht door MichelUSA »

Bedankt voor je reactie, heb je enig idee wat de kosten hiervoor zijn van bijv. Amsterdam naar Washington?

Alvast bedankt!
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

Het verschilt volgens mij echt per bestemming, dus dat zou je moeten uitzoeken bij United.
Dit staat in ieder geval op hun site:

Sample one-way prices for an Economy Plus seat option*:

* San Francisco to Los Angeles: $14
* Washington (Dulles) to New York (LaGuardia): $14
* Denver to Seattle: $39
* Chicago to London: $89
* Los Angeles to Tokyo: $109
Clint's Thoughts
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Wij waren in 2006 € 70 p/p kwijt voor de vlucht Amsterdam > Chicago
Mrjn
Amerikafan

Bericht door Mrjn »

Het kostte ons 65 euro pp van A'dam naar Chicago. De terugreis was een stuk duurder. Dat was voor de volledige reis iets van 154 dollar pp. (Vlucht Phoenix-Washington en Washington-A'dam)
sachasenne
Amerika-expert
Partner van: syce
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Bericht door sachasenne »

Al bij al vind ik het toch nog veel kosten.
Ik heb het ook overwogen, maar we doen het dan toch maar niet.

Carine
Groetjes,
Carine
Corry
Amerika-expert

Bericht door Corry »

Carine, gaat je reis nu toch door? Heb ik weer eens wat gemist??? :shock: Soms let ik helemaal niet op.
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
sachasenne
Amerika-expert
Partner van: syce
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Bericht door sachasenne »

Nee hoor :(

Maar ten tijde van de boeking hebben we het overwogen.
Volgend weekend moeten we naar Abu Dhabi. Mijn man moet dan op gesprek. Hopelijk weten we dan snel meer. Gelijk hebben wijzelf daar ook de sfeer opgesnoven. Want mss zien wij het zelf niet zitten.
Maar ik begin het er heel moeilijk mee te krijgen dat ik niet verder kan plannen grrr.

Carine
Groetjes,
Carine
Victoria
Amerikafan

Bericht door Victoria »

Het is een "hoop" geld maar als je daardoor die uren we een stuk comfortabeler zit is het wel interessant.

Ik denk dat wij het voor de volgende keer zeker in overweging zullen nemen :)
Corry
Amerika-expert

Bericht door Corry »

Nou dat begrijp ik hoor dat niet kunnen plannen. Dat is toch wat we DOEN!. Heb afgelopen jaar een "gratis" upgrade gekregen via cheaptickets.nl. Ging allemaal niet vanzelf maar we vonden de ruimte extra prettig(Wijbe is nogal lang).
trudy
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Bericht door trudy »

Dit klinkt interessant. Wij hebben voor extra beenruimte (mijn man meet 1.92 m) ook wel extra geld over. Helaas waren wij van dit fenomeen niet op de hoogte en hebben onlangs onze tickets (samen met de camperhuur) door Travelhome laten verzorgen en betaald. Moet ik zo'n eventuele upgrade ook via het reisbureau regelen of kan ik dat op de een of ander manier zelf? En kan dat eigenlijk nog achteraf of hadden we dat van te voren moeten doen? Of heb ik goed begrepen dat ik een bedrag ineens betaal en dan moet zien een upgrade te krijgen?
Ik weet het, het klinkt nog al oenig, vergeleken met alle ervaren zelfdoeners op dit forum maar behalve vluchten naar familie en vrienden binnen Europa, hebben wij vluchten nooit zelf geboekt. Dus wie geeft uitleg? Bedankt alvast,

trudy
Corry
Amerika-expert

Bericht door Corry »

Je kunt je via de website www.united.com aanmelden voor Economy Plus. Kost tegenwoordig iets van $ 329.- maar dat is voor 2 personen en je kunt dan heen en terug er gebruik van maken. Heb je meerdere vluchten met UA(bofkont als dat zo is) dan kan dat ook via deze upgrade. De upgrade is een jaar geldig. Als je terug vliegt met bijvoorbeeld Lufthansa(dat is een partner van UA) dan werkt het weer niet want LH kent het fenomeen Economy Plus niet.
Je kunt ook de gok wagen en wachten tot je vertrekt en dan aan de balie om de upgrade vragen. Voor de US is het meen ik iets van $79.-(of euro-dat weet ik even niet meer) en dat is dan per persoon.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer