Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
campers ophalen voor Moturis
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Re: campers ophalen voor Moturis
Wij vonden het ook al vreemd.
Als je een auto huurt, is het een kwestie 1 met de auto en de ander met de camper er achteraan.
Als je een auto huurt, is het een kwestie 1 met de auto en de ander met de camper er achteraan.
Ook wij hebben interesse om een camper van Moturis te huren.
We hebben een offerte aangevraagd maar ik vermoed dat travelhome de winst wil pakken op de vlucht
Vertrek 13 mei naar Des Moines en retour 3 juni vanaf Las Vegas, prijs 825 euro

Tjonge jonge, zit zijn toch geen prijzen voor de maand mei, als ik op elke andere willekeurige site kijk kosten de tickets tussen de 700 en 750 euro.
Vliegen vanaf Dusseldorf of Brussel mag niet....
Heb wel zin in deze reis maar voel me niet lekker bij deze vluchtprijzen, ga er nog even over nadenken
Oja, ze rekenen trouwens ook 108 EURO, voor een hotelovernachting op de luchthaven van Des Moines, lijkt me ook een beetje aan de hoge kant.
We hebben een offerte aangevraagd maar ik vermoed dat travelhome de winst wil pakken op de vlucht

Vertrek 13 mei naar Des Moines en retour 3 juni vanaf Las Vegas, prijs 825 euro

Tjonge jonge, zit zijn toch geen prijzen voor de maand mei, als ik op elke andere willekeurige site kijk kosten de tickets tussen de 700 en 750 euro.
Heb wel zin in deze reis maar voel me niet lekker bij deze vluchtprijzen, ga er nog even over nadenken

Oja, ze rekenen trouwens ook 108 EURO, voor een hotelovernachting op de luchthaven van Des Moines, lijkt me ook een beetje aan de hoge kant.
2005 Ca-Az-Ut-Nv
2006 Ca-Az-Ut-Nv
2008 Or-Wa-Bc-Ab-Mt-Wy-Ut-Nv
2009 Florida + cruise Bahamas
2006 Ca-Az-Ut-Nv
We hebben reeds geboekt :dance:
Wij gaan in maart vertrekken.
18 dagen rondtoeren en inleveren in Vegas.
Hier willen we nog 2 nachtjes blijven.
Terugvlucht via Chicago naar Schiphol.
Hotelkamer in Des Moines kost ons 80 euro!
Ticket 389,- (ex 335,- tax)
Totaalprijs 1664 euro.
Dit is vergeljkbaar met onze trip met Roadbear in maart van dit jaar.
Daar hadden we 3600 miles (3000 vrij) mee gereden tot aan L.A.
We verwachten volgend jaar aardig uit te komen met de 2500 gratis miles.
Egbert
Wij gaan in maart vertrekken.
18 dagen rondtoeren en inleveren in Vegas.
Hier willen we nog 2 nachtjes blijven.
Terugvlucht via Chicago naar Schiphol.
Hotelkamer in Des Moines kost ons 80 euro!
Ticket 389,- (ex 335,- tax)
Totaalprijs 1664 euro.
Dit is vergeljkbaar met onze trip met Roadbear in maart van dit jaar.
Daar hadden we 3600 miles (3000 vrij) mee gereden tot aan L.A.
We verwachten volgend jaar aardig uit te komen met de 2500 gratis miles.
Egbert
Hoi Egbert,
Welke route gaan jullie rijden naar Las Vegas?
Wij willen als we dit gaan boeken ook inleveren in Las Vegas en rijden via de parken in South Dakota, Yellowstone en Grand Teton NP.
Wij willen als we dit gaan boeken ook inleveren in Las Vegas en rijden via de parken in South Dakota, Yellowstone en Grand Teton NP.
2005 Ca-Az-Ut-Nv
2006 Ca-Az-Ut-Nv
2006 Ca-Az-Ut-Nv
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Ben eigenlijk wel benieuwd met welke airline er gevlogen wordt en welk hotel men dan ondergebracht wordt.
Dit voorjaar konden we (bij Tioga-tours) zelf aangeven welke airline we wilden en ook de vluchten konden we zelf aangeven.
Hotelovernachten konden we zelf boeken als we dat wilden, hebben we ook gedaan en een hotel dichtbij de fabriek gezocht zodat we vroeg konden starten.
Dit voorjaar konden we (bij Tioga-tours) zelf aangeven welke airline we wilden en ook de vluchten konden we zelf aangeven.
Hotelovernachten konden we zelf boeken als we dat wilden, hebben we ook gedaan en een hotel dichtbij de fabriek gezocht zodat we vroeg konden starten.
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Ik vraag me af of het niet verschrikkelijk koud is om zo vroeg in het voorjaar via South Dakota en Yellowstone te gaan. Mei is de laatste kans toch? Sneeuw is natuurlijk geen uitzondering dan ...
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Wij hebben ook geboekt, ik wacht nog op een bevestiging
Wij gaan van 10 Mei tot 31 Mei en we gaan naar Orlando
Ook hebben mijn ouders geboekt alleen gaan die de dezelfde periode richting Vancouver, via de Rockys.
Nu maar hopen dat de bevestiging snel komt.
Gr Marjolijne
@Rob mijn vader had het over best western te des moines volgens google maps is dit nog 2 uur vanaf Forest City.
En we vliegen met United.
Ik had no naar tijden enzo gevraagd, maar daar kreeg ik geen antwoord op.
Wij gaan van 10 Mei tot 31 Mei en we gaan naar Orlando
Ook hebben mijn ouders geboekt alleen gaan die de dezelfde periode richting Vancouver, via de Rockys.
Nu maar hopen dat de bevestiging snel komt.
Gr Marjolijne
@Rob mijn vader had het over best western te des moines volgens google maps is dit nog 2 uur vanaf Forest City.
En we vliegen met United.
Ik had no naar tijden enzo gevraagd, maar daar kreeg ik geen antwoord op.
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Ligt natuurlijk een beetje aan het weer maar je hebt:Ik vraag me af of het niet verschrikkelijk koud is om zo vroeg in het voorjaar via South Dakota en Yellowstone te gaan. Mei is de laatste kans toch? Sneeuw is natuurlijk geen uitzondering dan ...
1. inderdaad nog kans dat er sneeuw ligt.
2. je de watervoorziening van de camper nog niet kan gebruiken ivm mogelijke vorst.
3. er nog maar een beperkt aantal campgrounds open zijn.
We gaan in maart, dus wel koud en sneeuw, maar ook wij zitten te denken aan een route via South Dakota. Met name vanwege de ligging van de fabriek in Forest City en omdat we dit jaar al de Rocky Mountains en Denver hebben gedaan. Moet nog even uitzoeken of Yellowstone voor ons wel handig is, vanwege de overgang tussen besneeuwde wegen (snowmobile of snowcoach) en schone wegen.Des schreef:Hoi Egbert,
- Inge
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
Ik heb in de zomer ook een offerte door Travelhome laten maken (voor juni volgend jaar); toen gaven ze voor een KLM vlucht naar SF EUR 913 p.p. op. Ik denk dus dat dit voor hun een normale prijs is, ongeacht deze aanbieding.Des schreef:Ook wij hebben interesse om een camper van Moturis te huren.
We hebben een offerte aangevraagd maar ik vermoed dat travelhome de winst wil pakken op de vlucht![]()
Vertrek 13 mei naar Des Moines en retour 3 juni vanaf Las Vegas, prijs 825 euro![]()
Heb wel zin in deze reis maar voel me niet lekker bij deze vluchtprijzen, ga er nog even over nadenken![]()
Vond ik ook veel te veel, omdat ik ze zelf elders al een stuk goedkoper had gevonden. De prijs die Tioga Tours toen gaf was wat lager (EUR 843), maar nog altijd hoger dan wat we zelf hadden gevonden.
Niet netjes overigens dat je niet zelf je vertrekpunt mag bepalen...
Groetjes Inge
Onze reisverslagen naar Amerika (en Zweden, Noorwegen en Schotland):
2009: Californië + Crater Lake - met dochter van 2 jaar en camper!
2005: Noord- en Zuidwest
2003: Zuidwest + Yellowstone
- Annie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Als je gaat vergelijken komt Travelhome meestal duurder uit dan b.v. Tioga tours.
De vlucht regelen we ook meestal zelf.
Afgelopen voorjaar hebben we een camper van Road Bear opgehaald en moesten wij ook ons ticket laten regelen door het reisbureau.
We hadden het zelf goedkoper kunnen doen, maar het scheelde niet zo heel veel, ongeveer 75 euro pp
De vlucht regelen we ook meestal zelf.
Afgelopen voorjaar hebben we een camper van Road Bear opgehaald en moesten wij ook ons ticket laten regelen door het reisbureau.
We hadden het zelf goedkoper kunnen doen, maar het scheelde niet zo heel veel, ongeveer 75 euro pp
-
- Amerikafan
Ze willen zelf denk ook wat verdienen op de tickets. Wij gaan nu met zijn 4en en de ticketkosten zijn 125 euro duurder dan bij vliegtarieven.
Dat is dus zo'n 30 euro pp. Valt dus wel mee. Alleen voor het hotel rekenen ze wel meer. Maar ach daarna heb ik ook een camper voor 15 euro per dag incl alles.
@ Inge, vrij logisch dat je zelf niet het vertrekpunt kan bepalen. Dit is namelijk een aanbieding dat je voor een zeer klein bedrag een camper van fabiek naar verhuurstation brengt.
Gr. Marjolijne
Dat is dus zo'n 30 euro pp. Valt dus wel mee. Alleen voor het hotel rekenen ze wel meer. Maar ach daarna heb ik ook een camper voor 15 euro per dag incl alles.
@ Inge, vrij logisch dat je zelf niet het vertrekpunt kan bepalen. Dit is namelijk een aanbieding dat je voor een zeer klein bedrag een camper van fabiek naar verhuurstation brengt.
Gr. Marjolijne
- Annie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Als je toch al van plan was een camper te huren dan kan je het in het totaalplaatje op nemen en zal je goedkoper uitkomenn dan wanneer je gewoon een camper huurt.
Vind het wel vreemd dat ze je niet op St. Paul laten vliegen, is volgens mij dichterbij.
Maar goed het blijft een mooie aanbieding, maar we hebben al een camper gereserveerd voor september, dus hopen we dat het in 2010 ook weer mogelijk is.
Vind het wel vreemd dat ze je niet op St. Paul laten vliegen, is volgens mij dichterbij.
Maar goed het blijft een mooie aanbieding, maar we hebben al een camper gereserveerd voor september, dus hopen we dat het in 2010 ook weer mogelijk is.
-
- Amerikafan
Ik heb het even opgezocht, St. Paul is 3 minuten langer rijden
De vliegtickets zijn ook wat duurder.
Vandaar waarschijnlijk Des Moines.
Gr.Marjolijne

De vliegtickets zijn ook wat duurder.
Vandaar waarschijnlijk Des Moines.
Gr.Marjolijne
- Annie
- Amerika-expert
- Contacteer:

- Inge
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
Dat snap ik, ik bedoelde dan ook als vertrekpunt: Amsterdam, Dusseldorf of BrusselMarjolijne schreef:@ Inge, vrij logisch dat je zelf niet het vertrekpunt kan bepalen. Dit is namelijk een aanbieding dat je voor een zeer klein bedrag een camper van fabiek naar verhuurstation brengt.

Groetjes Inge
In onze offerte stond ook nog dit...
Wij bieden tevens non-stop vluchten / vluchten met stop vanaf Brussel en Düsseldorf (zelf invullen) aan. Indien u hierin interesse heeft verneem ik dit graag van u.
Blijkbaar kun je toch zelf je vertrekpunt bepalen.
Wij bieden tevens non-stop vluchten / vluchten met stop vanaf Brussel en Düsseldorf (zelf invullen) aan. Indien u hierin interesse heeft verneem ik dit graag van u.
Blijkbaar kun je toch zelf je vertrekpunt bepalen.
Dat stond exact hetzelfde in mijn offerte, echter toen ik er op terugkwam en vroeg wat dan de tarieven waren werd er opeens gezegd dat het niet kon
Nog een keer aangedrongen per e-mail omdat het toch echt in mijn eerste offerte stond dat dusseldorf of brussel ook mogelijk is, maar het kon gewoon niet werd er gezegd.

Nog een keer aangedrongen per e-mail omdat het toch echt in mijn eerste offerte stond dat dusseldorf of brussel ook mogelijk is, maar het kon gewoon niet werd er gezegd.
2005 Ca-Az-Ut-Nv
2006 Ca-Az-Ut-Nv
2006 Ca-Az-Ut-Nv
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Camper ophalen bij fabriek
Onze camper tour in juni 2008 is ons zo goed bevallen, dat we weer aan het shoppen zijn gegaan.
Wij hebben een offerte van Travelhome om een Moturis camper op te halen bij de fabriek in Forest City.
Wij kunnen de camper dan 4 weken later inleveren in 1 van de lokaties van Moturis/Campo World. Prijzen zijn all-in, dus erg interessant, als je vroeg in het jaar kunt vertrekken.
Wij wilen van half mei tot half juni gaan.
Onze vraag, heeft iemand ervaring met dit soort aanbiedingen. Problemen te verwachten met de camper enz. enz.
groetjes
Paula en Peter
* Note Mod, (Rob)
deze vraag samengevoegd met het reeds bestaande draadje over de nieuwe campers van Moruris
Wij hebben een offerte van Travelhome om een Moturis camper op te halen bij de fabriek in Forest City.
Wij kunnen de camper dan 4 weken later inleveren in 1 van de lokaties van Moturis/Campo World. Prijzen zijn all-in, dus erg interessant, als je vroeg in het jaar kunt vertrekken.
Wij wilen van half mei tot half juni gaan.
Onze vraag, heeft iemand ervaring met dit soort aanbiedingen. Problemen te verwachten met de camper enz. enz.
groetjes
Paula en Peter
* Note Mod, (Rob)
deze vraag samengevoegd met het reeds bestaande draadje over de nieuwe campers van Moruris
2025- Seattle - Denver
2023 - Chicago - San Francisco
2022 - San Francisco - Las Vegas
2021 - San Francisco - Las Vegas
2013 - Vancouver - Vancouver
2012 - Vancouver via Amerika naar Toronto
2009 - Chicago - Salt Lake City
2008 - San Fransisco - San Fransisco
onze website
onze website
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 7
hoi Marjolijne,Marjolijne schreef: Ook hebben mijn ouders geboekt alleen gaan die de dezelfde periode richting Vancouver, via de Rockys.
Wij proberen voor mei te boeken en willen ook inleveren in Vancouver.
Hebben jouw ouders al gezien dat de inlever lokatie best ver van Vancouver af is.
Volgens ons ligt Burlington nog in de VS (Washington) en moet je vervoer naar Vancouver Airport hebben.
groetjes
Paula en Peter
2025- Seattle - Denver
onze website