Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Welke verhuurmaatschappij???

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie

Wil wel eens weten hoeveel mensen er met welke verhuurmaatschappij in zee gaan om een RV te huren???

Cruise America
3
23%
El Monte
3
23%
RoadBear
7
54%
Moturis
0
Geen stemmen
Apollo
0
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 13

Fly Fort
Amerika-ontdekker

Welke verhuurmaatschappij???

Bericht door Fly Fort »

Hallo allemaal,

Wil wel eens weten bij welke verhuurmaatschappij het meest een RV geboekt word en indien mogelijk ook de pro's en de contra's.
Indien mogelijk ook hoeveel keer jullie met die firma in zee geweest zijn.
Ik weet dat er veel meningen zijn over dit onderwerp, maar wil gewoon eens kijken hoe of wat met de verschillende bedrijven.

Bedankt allemaal
Afbeelding
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Re: Welke verhuurmaatschappij???

Bericht door nieuwenoord »

Wij hebben nu vijf keer een camper gehuurd. De eerste keer bij JC's RV's, maar die doet geen verhuur meer.

De overige vier keer bij Road Bear. Waarom? Omdat zij een erg jonge vloot hebben, met goed afgewerkte campers, goede service en goede waarderingen over het algemeen. Natuurlijk zal er bij hen ook weleens wat zijn, maar wij hebben vooral positieve ervaringen. We zijn gek op grote campers en huurden deze zomer voor de derde keer een A-klasse van Winnebago bij Road Bear. We hebben gebruik gemaakt van hun locaties in Los Angeles, San Francisco, Denver en New York en zijn overal erg netjes behandeld. We hebben twee keer problemen gehad onderweg, een keer een kapotte slide-out en een keer een koelkast die alleen maar vroor. Beide keren is door road-assistence het probleem goed aangepakt en verholpen.

Wij hebben onderweg veel Cruise America-campers gezien en wij zouden er zelf niet mee willen rijden. Vaak toch veel ouder en je hoort veel klachten (uitzonderingen daargelaten). El Monte-campers zien er altijd ook heel netjes uit, maar daar hebben we dus persoonlijk geen ervaring mee.
Gypsygirl1
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9
Contacteer:

Bericht door Gypsygirl1 »

Wij kiezen voor Cruise America/Canada, zeer goed betaalbaar, goede verzekeringen, goede campers, goede inventarissen en wij hadden tot nu toe een goed service onderweg.
Wij gaan volgend jaar waarschijnlijk voor de vierde keer bij hen een C25 huren, dus hebben voldoende ervaring met ze.
Fly Fort
Amerika-ontdekker

Bericht door Fly Fort »

Ik had gehoopt dat ik hier wat meer reacties ging krijgen, maar blijkbaar dus niet.
Spijtig, want dit was volgens mij wel een leuke topic.
Afbeelding
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

Er zijn nogal wat topics geweest over de voor- en nadelen van de verschillende verhuurmaatschappijen. Misschien is dat de reden dat je weinig respons krijgt.
Fly Fort
Amerika-ontdekker

Bericht door Fly Fort »

ze zijn niet verplicht om een reactie te plaatsen hoor, stemmen is voor mij ook al genoeg.
Afbeelding
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 33
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Ik zou graag een stem uitbrengen maar ik heb nog nooit een camper gehuurd. Zou niet helemaal eerlijk zijn, nietwaar? :wink:

Roland
Since 1982: 33 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Wij hebben slechts twee keer een camper gehuurd. Een keer bij El Monte en een keer bij Road Bear.

Ik heb mijn stem nu ook uitgebracht en toch gekozen voor El Monte. Dat is ons zeer goed bevallen. Bij Road Bear hadden we dit jaar een nieuwe camper bij de fabriek opgehaald en eigenlijk ben je dan ook een beetje een testrijder en kom je wat (kleine) mankementen tegen. De vergelijking is dus eigenlijk niet helemaal eerlijk.

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Fly Fort
Amerika-ontdekker

Bericht door Fly Fort »

hekkie schreef:Wij hebben slechts twee keer een camper gehuurd. Een keer bij El Monte en een keer bij Road Bear.

Ik heb mijn stem nu ook uitgebracht en toch gekozen voor El Monte. Dat is ons zeer goed bevallen.
Marjan
Welk voertuig hebben jullie gehuurd bij El Monte, want ben dus ook aan het uitkijken om er daar 6 te huren voor mijn trip volgend jaar oktober.
Ik denk dat ik kies voor de C28 of de CS28 (slide-out).
Afbeelding
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

Persoonlijk zo ik altijd voor een slide-out kiezen, dat geeft zoveel meer leefruimte.
peter verhoeven
Amerika-ontdekker

Bericht door peter verhoeven »

Hoi,

In 2007 een camper van Cruise America gehuurd. Er stond bijna 80.000 mile op de teller.
Motorisch was er niets mis mee; het interieur had echter veel te lijden gehad!
Vorige maand heb ik via Tioga tours voor 2009 een camper bij Road Bear gehuurd. Model 26-28 met slide out en zonnescherm. Wel duurder als CA maar ik verwacht een minder uitgeleefde camper!
Ik heb dus gestemd voor RB.
Annie
Amerika-expert
Partner van: Rob
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door Annie »

Wij hebben 6 keer bij El-Monte gehuurd en 2 keer bij Road Bear.
Mijn voorkeur gaat uit naar El-Monte.
De service zal niet zoveel verschillen.
Maar de indeling van de camper vind ik bij El-Monte fijner, niet dat hoge bed.
Voor volgend jaar hebben we dan ook weer bij El-Monte gehuurd.
betti
Amerika-ontdekker

Bericht door betti »

Vorig jaar camper C25 van CA gehuurd in Newark. Wij hebben geluk gehad. Er stond maar 20.000 m op de teller. Van binnen zag alles er ook nog als nieuw uit. Wij waren de eerste die op die dag een camper kwamen ophalen en mochten kiezen. Behalve deze stond er helaas voor degene die na ons kwam een geheel afgeleefde camper. Voor volgend jaar hebben we voor Road Bear gekozen. Dit omdat door deze ervaring en door alle verhalen niet het risico willen lopen een oude afgeleefde camper te "krijgen".
bbeurden
Amerikakenner

Bericht door bbeurden »

In 2007 de C31 bij Road Bear gehuurd. De pech die we onderweg hadden werd prima opgelost en al met al waren we dus tevreden.
Voor begin 2009 de C26 bij Road Bear gehuurd.
Ook ik ben gecharmeerd van de slide-out en de luifel!
Bauke
Zie voor de links naar alle reizen: http://www.bbeurden.nl/
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer