Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Auto gehuurd? Welke kreeg jij mee ? Deel 1 reviews t/m 2009
Re: Equinox gehuurd in SF ? Welke kreeg jij mee ?
Hoi bjorn,
Blij tezien dat jeweer online bent.
Ik vrees bjorn dat ze je iets eloofd hebben wat je ze niet kunnen inhouden. Bereid je voor op verassingen maar die kunnen ook aangenaam zijn.
In de EQ klasse staan er momentaan in PHX Tyota RAV en highlander, Kia Sorento en Jeep liberty. Het kan evengoed zijn dat je een trailblazer meekrijgt .
Laat je dus maar verrassen en maak je vooral geen zorgen.
Wat little finland betreft heb ik vorige week gehoord dat het eigenlijk een beetje tegenvalt omdat de skulpturen nogal klein zijn. Ik heb het nu geschrapt uit mijn plan en ga daarvoor naar Alstrom Point.
Veel plezier,
Luc
Ik vrees bjorn dat ze je iets eloofd hebben wat je ze niet kunnen inhouden. Bereid je voor op verassingen maar die kunnen ook aangenaam zijn.
In de EQ klasse staan er momentaan in PHX Tyota RAV en highlander, Kia Sorento en Jeep liberty. Het kan evengoed zijn dat je een trailblazer meekrijgt .
Wat little finland betreft heb ik vorige week gehoord dat het eigenlijk een beetje tegenvalt omdat de skulpturen nogal klein zijn. Ik heb het nu geschrapt uit mijn plan en ga daarvoor naar Alstrom Point.
Veel plezier,
Luc
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Ben erg benieuwd waar je dat gehoord hebt, wij zijn er vorig jaar zelf geweest en waren daar zo van onder de indruk dat we dit jaar terug gaan en dan hopen we er veel langer door te brengen omdat we vorig jaar maar een klein stukje gedaan hebben doordat het er zo warm was.Luc schreef: Wat little finland betreft heb ik vorige week gehoord dat het eigenlijk een beetje tegenvalt omdat de skulpturen nogal klein zijn. Ik heb het nu geschrapt uit mijn plan en ga daarvoor naar Alstrom Point.
Veel plezier,
Luc
Ook van ander forumleden die er geweest zijn hoor je alleen maar goed berichten.
Het bijzondere aan dit gebied is juist dat je erg kleine sculpturen tegenkomt maar die zijn dan weer heel mooie en vanuit verschillende hoeken zie je aan 1 sculptuur steeds weer andere schitternde vormen.
Om een indruk te krijgen kan je op onze fotosite kijken daar staan heel wat foto's van Little Finland en daar zitten sculpturen van een paar centimeter groot maar ook van een paar meter groot tussen.
Rob
Waarmee je bevestigt wat ik gehoord hebt op het duitse forum, nl dat de skulpturen nogal klein zijn en daarom bij sommigen wat tegenvallen.
Luc
Luc
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Het is maar wat je er van verwacht.
Maar ons is het zeker niet tegen gevallen.
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Ons ook niet. Integendeel, we hebben met de mond opengestaan vanwege dit mooie unieke stukje natuur. Niet voor niets zijn we over een aantal weken weer te vinden in Little Finland......Annie schreef:Het is maar wat je er van verwacht.
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
-
ndekker
- Amerikakenner
- Contacteer:
Laatste 4 keer bij Alamo/National een Trailblazer gehuurd en ook een Trailblazer meegenomen (konden ook uit andere kiezen, is mooi systeem bij Alamo/National je mag pakken wat je wilt uit bepaalde rij, ideaal. Afgelopen zomer een Trailblazer met alles er op en er aan, super mooie bak was dat!
can't wait to travel again.....
Hallo, ik was inderdaad een kleine twee weken van de wereld door de Diamond Games in Antwerpen ...Luc schreef:Hoi bjorn,
Veel plezier,Luc
Nu back ... alive and kicking én klaar om de puntjes op de i te zetten voor mijn rondreis maar soit.
Over de Equinox ... dus als ik tussen de Tyota RAV en highlander, Kia Sorento en Jeep liberty moet kiezen deze zijn allen gelijk of is er ééntje interessanter?
Wat is gelijkwaardig, of beter, dan de Dodge Magnum?
Voor het offroadwerk lijkt mij de Jeep liberty de beste optie. Om te cruisen is de EQ het leuktste.
Waneer vlieg je? Wij vertrekken op 6 april naar NYC, 4 dagen later naar Orlando en vervolgens naar Phoenix.
Veel plezier,
Luc
Waneer vlieg je? Wij vertrekken op 6 april naar NYC, 4 dagen later naar Orlando en vervolgens naar Phoenix.
Veel plezier,
Luc
- Ta2 Gerrit
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 35
- Contacteer:
Ook wij hebben een paar Equinoxen (or similar) in het verschiet. Over 10 dagen op MCO de eerste, en zou ik hem krijgen ben ik waarschijnlijk de eerste Nederlander die er zo één rijdtRacerke schreef:Over bestelde auto's ... bij autoreisen.de heb ik dus voor in Phoenix een Equinox en voor in SF een Dodge Magnum gereserveerd. Dat die Equinox vervangen zal worden tot daar aan toe (als ik maar in Little Finland geraak) maar die Dodge Magnum daar hebben ze mij eerst een dikke week op laten wachten totdat ze zeker wisten dat er ééntje voor mij in SF klaar zou staan ... .
Of weet je zoiets nooit zeker?
Maar over de Magnum; die hadden wij voor afgelopen Oktober besproken, want ik wilde wel een keer in zo'n beest rijden. Volgens onze Deutsche Freunde zou dat primaprachtig voor elkaar komen, maar de Alamodame op MCO dacht daar duidelijk anders over. Er was geen Magnum
Na een hoop heen en weer gejeremieer, waarbij ik volgens mijn eega opvallend beheerst bleef, met als doel ons een mooie upgrade (tegen beste vergoeding overigens) aan te smeren, ben ik weggelopen met de boodschap dat ik zelf wel wat zou "pakken".
In de Alamogarage heb ik de garagebaas aangesproken om te vragen waar de "onvindbare" Magnums stonden en na een blik in zijn schema en een telefoontje stond de Rode Duivel voor onze neus.
Dus laat je niet afschepen, want het is een wereldauto om in te cruisen.
Bij ons volgende bezoek ga ik eens uitzoeken wie de Dodge Charger verhuurt, om die eens te proberen :doublethumb:
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times. Onze reissite; DILLIGAF

2010 "I've been standing on a corner in Winslow Arizona"

De Charger kan je huren bij Dollar, we hebben hem nu 2 keer gehad en het is een top auto... Ik mis hem nog steedsBij ons volgende bezoek ga ik eens uitzoeken wie de Dodge Charger verhuurt, om die eens te proberen
Laatste keer hebben we de derde auto genomen, de andere 2 vonden we niks, en we konden hem zo omruilen...
Hier staat een fototje...
http://usa2007.web-log.nl/usa2007/2007/ ... a_weg.html
groetjes susanna
http://www.usa2011.web-log.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik had de Charger ook een keer gehuurd, maar helaas was deze niet beschikbaar. Ze hadden er twee op het terrein staan: één die net was binnengekomen, en nog helemaal geserviced moest worden, en één met een lekke band.goldfish schreef:De Charger kan je huren bij Dollar, we hebben hem nu 2 keer gehad en het is een top auto...
Als alternatief kregen we de Jeep Liberty - was ik ook wel tevreden mee...
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
- Ta2 Gerrit
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 35
- Contacteer:
Oké, bedankt. Ik heb hem al gespot bij usareisen.de voor 190 euri's all inkl. voor de week.
Gaan we even in de gaten houden voor Daytona 2009 :dance:
Gaan we even in de gaten houden voor Daytona 2009 :dance:
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times. Onze reissite; DILLIGAF

Ons lijstje ook nog:
2005 - Vancouver - Hertz - Ford Explorer besteld, Ford Explorer gekregen
2006 - Vancouver - Hertz - Jeep Grand Cherokee besteld, Ford Explorer gekregen
2007 - Los Angeles - Avis - Chevrolet Trailblazer besteld, Chevrolet Trailblazer gekregen
2008 - Los Angeles - Hertz - Ford Explorer besteld, Toyota Highlander gekregen
En voor de zomer 2008 in Las Vegas bij Hertz een Ford Explorer besteld. Wat het gaat worden zal me benieuwen
2005 - Vancouver - Hertz - Ford Explorer besteld, Ford Explorer gekregen
2006 - Vancouver - Hertz - Jeep Grand Cherokee besteld, Ford Explorer gekregen
2007 - Los Angeles - Avis - Chevrolet Trailblazer besteld, Chevrolet Trailblazer gekregen
2008 - Los Angeles - Hertz - Ford Explorer besteld, Toyota Highlander gekregen
En voor de zomer 2008 in Las Vegas bij Hertz een Ford Explorer besteld. Wat het gaat worden zal me benieuwen
Verslagen vanuit onze reizen op http://www.ingeborgenerwinopvakantie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
En volg me op Facebook voor near realtime verslag: http://www.facebook.com/ErwinLubbers" onclick="window.open(this.href);return false;
En volg me op Facebook voor near realtime verslag: http://www.facebook.com/ErwinLubbers" onclick="window.open(this.href);return false;
- Bennie
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Type gehuurd: SCAR, Ford Mustang coupe
Verhuurder: Budget
Gereserveerd bij: http://www.ebookers.nl
Opgehaald in:San Francisco
Afgeleverd in:San Francisco
Meegekregen: Chevrolet Impala
Wanneer: september 2006
Achteraf wel blij met de Full-size Impala. Een Mustang was een beetje krap geweest met alle bagage. En het leek wel of heel Californie toen in een Mustang reed.
Achteraf wel blij met de Full-size Impala. Een Mustang was een beetje krap geweest met alle bagage. En het leek wel of heel Californie toen in een Mustang reed.
Bennie,Bennie schreef:Type gehuurd: SCAR, Ford Mustang coupe
Mocht jij je auto zelf uitzoeken uit een rijtje (in jouw geval) 'Full-size Cars', of kreeg je er gewoon een toegewezen en viel er niks meer te kiezen ?
- Bennie
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Er werd er één voor gereden en daar moesten we het mee doen. Maar het was wel downtown en niet op het vliegveld. Een veel kleiner station dus.
De vorige keer hebben we de auto opgehaald in SF, hier mochten we zelf een auto uitkiezen. Weet iemand hoe dat zit bij Alamo Los Angeles LAX??
KIJK, aan dat antwoord heb ik nou wat.....Wendy, thanx a lot !! :dance:
-
Chi Sin X
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Daar mag je ze ook gewoon uitkiezen.wendy1 schreef:De vorige keer hebben we de auto opgehaald in SF, hier mochten we zelf een auto uitkiezen. Weet iemand hoe dat zit bij Alamo Los Angeles LAX??
-
nicodewal
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Voor alle autohuur geldt dat je een bepaalde auto (bijv Toyota Corolla, Ford Taurus) "or similar" krijgt. Tenzij je een erg luxe auto reserveert (Premium car e.d.) kan en zal men je niets garanderen.
Sinds 2004 in de USA
http://emigreren.nicodewal.com - Info en mijn ervaringen
http://www.nicodewal.com - Amerika fotografie
http://emigreren.nicodewal.com - Info en mijn ervaringen
http://www.nicodewal.com - Amerika fotografie
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties