Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Mobile Passport Control
-
d_vdploeg
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Re: Mobile Passport Control
Wellicht zijn ze coulant met kinderen of als een ander lid uit het reisgezelschap wel al MPC gebruikt heeft en al eerder in de VS geweest is op dezelfde ESTA.
Ik heb deze tekst nog nooit zo expliciet zien staan, misschien recent toch aangescherpt.. Het viel me in ieder geval op.
Ik heb deze tekst nog nooit zo expliciet zien staan, misschien recent toch aangescherpt.. Het viel me in ieder geval op.
2018: Rondreis Zuid West
2019: Rondreis Colorado-South Dakota-Wyoming-Montana-Utah
2022: Florida (juni) Rondreis Californië (sep)
2023: Rondreis Arizona,New Mexico,Utah
2024: Californië (juni) Rondreis Texas (sep)
2025: Florida
2026: Huwelijksreis april 2026 Rondreis TN,NC,GA,SC
2019: Rondreis Colorado-South Dakota-Wyoming-Montana-Utah
2022: Florida (juni) Rondreis Californië (sep)
2023: Rondreis Arizona,New Mexico,Utah
2024: Californië (juni) Rondreis Texas (sep)
2025: Florida
2026: Huwelijksreis april 2026 Rondreis TN,NC,GA,SC
-
DireStraits
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Op LAX kon ik vorige week MPC prima gebruiken. Kinderen nooit in US geweest en geen probleem. De rij was overigens net zo kort als de reguliere lijn dus we schoten er weinig mee op. Al met al waren we er erg vlot door!
Ervaring van ons op NYC-jFK:
Had MPC allemaal voorbereid. Selfies gemaakt.
We hadden allebei een nieuwe ESTA, maar vaker in de US geweest. De MPC rij was heel kort, maar moesten toch aansluiten in de normale rij. Dat duurde ruim 2,5 uur. Helaas onze overstap niet kunnen halen omdat de security ook nog eens 25 minuten duurde. Hadden 2;55 overstap…
Maar konden dus alleen aansluiten als we op dezelfde ESTA binnen zouden komen.
Had MPC allemaal voorbereid. Selfies gemaakt.
We hadden allebei een nieuwe ESTA, maar vaker in de US geweest. De MPC rij was heel kort, maar moesten toch aansluiten in de normale rij. Dat duurde ruim 2,5 uur. Helaas onze overstap niet kunnen halen omdat de security ook nog eens 25 minuten duurde. Hadden 2;55 overstap…
Maar konden dus alleen aansluiten als we op dezelfde ESTA binnen zouden komen.
-
nico.q
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Nogmaals ter bevestiging wat eigenlijk al bekend was (ondanks dat via Google nog steeds te vinden is dat het wel kan);
In Las Vegas is geen MPC rij.
Ik hoorde onderweg vanaf het vliegtuig al wat mensen opscheppen dat ze een app hadden waarmee ze de hele rij voorbij zouden gaan. Die mochten gewoon achteraan sluiten.
Wat voor ons overigens wel werkte om snel vooraan te komen: Onze jongste zoon verslikte zich flink in een snoepje en moest daarom heel hard huilen.
We werden uit de rij gehaald en mochten vooraan staan
Weet niet of ik de gok zou nemen om het op die manier te proberen, maar was nu wel mooi geluk bij een ongeluk.
In Las Vegas is geen MPC rij.
Ik hoorde onderweg vanaf het vliegtuig al wat mensen opscheppen dat ze een app hadden waarmee ze de hele rij voorbij zouden gaan. Die mochten gewoon achteraan sluiten.
Wat voor ons overigens wel werkte om snel vooraan te komen: Onze jongste zoon verslikte zich flink in een snoepje en moest daarom heel hard huilen.
We werden uit de rij gehaald en mochten vooraan staan
Weet niet of ik de gok zou nemen om het op die manier te proberen, maar was nu wel mooi geluk bij een ongeluk.
3 weken geleden in Atlanta, ook alles voorbereid om MPC te kunnen doen. Was geen aparte rij voor, 3 man voor me in de reguliere rij. 5 minuten later stond ik buiten, 0 vragen: "You're good to go sir".
@ryan Wij waren een week of 3 geleden ook op JFK maar gewoon naar MPC rij gelopen. Er staat wel zo'n beambte iedereen naar de gewone rij te sturen maar daar zijn we gewoon langs gelopen. Op je app kreeg je ook meteen te horen naar welke "lane" je moest gaan.