Vertrek morgen voor een zakenreis waarbij het (business) reisbureau de huurauto heeft geboekt en vooruit betaald. Mijn Hertz nummer gekoppeld en hopend op Ultimate Choice (ook al ben ik als velen afgelopen maand teruggezet naar Five Star).
Nu krijg ik gisteren bericht van het reisbureau:
Een andere opmerking met betrekking tot de autohuur wat ons onlangs is doorgegeven door Hertz USA.
Wanneer er een loyaliteit nummer in een reservering staat wordt de Full Credit Voucher ter plaatse niet geaccepteerd.
Deze heb ik nu dan ook uit de reservering gehaald. Je kunt deze uiteraard bij het afhalen van de auto alsnog wel tonen.
Ik vrees dat ik nu niet op het bord sta en via de balie naar de gereserveerde auto wordt verwezen. Afwachten of de Ultimate Choice nog toepasbaar is als ik ter plekke met mijn lidmaatschapsnummer aankom.
https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
Die vraag van jou ga ik ook volgen @ONYX666 ...
Niet zozeer vanwege hybride suv ś , maar vooral vanwege San Diego ...
Wil je over Hertz San Diego hier bijna al je info neerpennen aub ??
Hybride SUV ' , s kom ik niet zo veel tegen ...
Hertz heeft wel wat ladingen nieuwe KIA Sportage als basis mid-size suv ...
Maar zoals eerder gemeld : de proof of the pudding is in the eating ....dus laat ons binnenkort alles weten !
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Update,
Omdat mijn Hertz Account niet aan mijn (zakelijke) reservering gekoppeld mocht worden, werd ik geweigerd bij de Gold ballie en moest naar de main desk (ander kantoor). Gelukkig geen rij en direct aan de beurt.
Alle upselling tactieken afgeslagen (ik heb geen 4x4 nodig, CDW en SlLI zijn al inclusief, nee geen road side ssistance, ik tank zelf af)
en vervolgens een Chevrolet Trailblazer toegewezen gekregen. Mooie compacte SUV met werkende Android auto. Helemaal gelukkig.
https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
Tis alweer een hele tijd geleden , maar wat een raar verhaal @Frasi ...
Hertz is in 2011 gestart met hun loyalty programma juist voor huurders als jij.
De zakelijke huurder.
En dan met name de zakelijke huurder die van het bedrijf wel eigen verhuurders keuze heeft , maar maximaal midsize car , de C klasse, mag declareren...
Daar is het programma voor bedoeld en op afgestemd en dat er tegenwoordig vakantiegangers en anderen zijn die dat zakelijke loyalty programma ook gebruiken doet daar niets aan af.
Er was in oorsprong slechts een voorwaarde : je huurt een midsize , classe C , car ...en je neemt mee wat je leuk vind zodat jij bij een volgende zakenreis opnieuw bij ons een auto huurt ...
Je bent door een niet wetende hourly voor de gek gehouden @Frasi ; gelukkig is uit je tekst te lezen dat het je geen trauma heeft opgeleverd...
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Voor onze aankomende zomervakantie (25 juli – 11 augustus) ben ik op zoek naar een one-way rental van Chicago naar Los Angeles. Ik kom telkens uit bij Hertz, omdat zij voor de Intermediate SUV (IFAR) geen one-way fee rekenen op dit traject.
De huidige opties:
1. Hertz.nl: $926,34 (Pay Later) voor een Intermediate SUV met Mastercard kortingscode. Ophalen bij een stadskantoor op 100 meter van ons hotel.
2. AutoEurope : €652,27 voor dezelfde categorie bij Hertz, maar dan met afhaling op de luchthaven (ORD).
Via Hertz.nl kost een auto vanaf de luchthaven 762,84 EUR (betaal nu tarief). 'Betaal later' komt uit op dezelfde prijs als het stadskantoor (926 USD)
Voor alle hogere categorieën of andere verhuurders schieten de prijzen direct boven de €1100 uit (mede door de one-way fee).
Ik ben Gold member, maar heb de afgelopen 5 jaar al eens een status match gedaan, dus ik kom daar nu niet voor in aanmerking.
Mijn dilemma: ik zou dolgraag een grotere SUV rijden aangezien we met 2 volwassenen en 2 tieners reizen, maar het prijsverschil is erg groot. Ik hoop dus op een upgrade of keuze uit meerdere SUV's ter plaatse. Maar hoe maak ik daar de meeste kans op? Misschien toch maar een statusmatch voor mijn man opstarten en onder zijn naam huren? En sowieso vanaf de luchthaven huren?
@Glorious sowieso 2 boekingen op airport, naast je stadskantoor boeking: een intermediate SUV en een group c sedan boeking voor de aisles. Dan kun je op airport sowieso kiezen.
@BahamaOne Thanks! Vraag me alleen af of het de moeite waard is om de reservering van het stadskantoor aan te houden en niet meteen naar de luchthaven te gaan. De wachtrijen bij een stadskantoor kunnen ook lang zijn en over het algemeen is er een beperkte vloot beschikbaar. Kan ik mij en mijn gezin niet beter die moeite besparen? De prijs van een group C sedan op de luchthaven is 830 USD vs 926 USD voor de Midsize SUV (Q4).
De midsize Sedan kost bij Autoeurope vanaf ORD slechts 654,48 EUR. Ik kan helaas niet veel succesverhalen vinden om een broker reservering bij Hertz te linken aan membership.
@Glorious Als je inlogt en via Hertz de landencode op Curacao zet, met Mastercard Gold code 795094,
betaal je voor een klasse D $791 met later betalen en de benodigde verzekeringen Daar de greeter lief aankijken (evt $20) en je rijdt waarschijnlijk met een leuke SUV weg.
@HennyCox Je bent geweldig, mijn prijzen waren constant gelijk en vorig week via Curacao idem. De code is een Mastercard Gold, en deze heb ik dan wel weer niet is mijn prijs 438 dollar voor Small SUV AWD (Group B5) CFDR (B5) Buick Encore GX or similar.
@HennyCox bedankt voor het meedenken.
Vandaag zijn de prijzen omhoog geschoten voor de Q4 categorie op alle landenpagina's van Hertz.
Ik gebruik de standaard mastercard code 795091 en die gaf mij dezelfde korting als de gold code (15%). Ik ga zorgen dat ik nog een D klasse booking maak.
@Glorious let wel even op met de landcode Curacao of je zowel SLI (heet bij Hertz LSI) en CDW (heet bij Hertz LDW) erbij zitten.
Voor mijn locatie (PHX) zit SLI/LSI er niet bij in!
Ook Christmas Island is slim om mee te nemen in de vergelijking. Het rare is dat de 2 tarieven (inclusive en standard) daar vrijwel vergelijkbaar zijn in tegenstelling tot Curacao of Suriname (die ook vaak mooie prijzen opleveren). Wat ik trouwens vreemd vind bij de onderste deal is dat als je de goedkopere prijs kiest je uiteindelijk veel duurder uit bent. Hertz gooit er dan nog allerlei extra kosten bovenop. Gebruikte data "Houston 8-7 tm 1-8". Christmas Island
@BahamaOne ik heb me vergist. Bij Hertz.nl krijg ik dezelfde korting met beide mastercard codes (15%)
Maar op de Curacao pagina krijg ik slechts 5% korting met de standaard mastercard code en 15% met de gold code. En dan zit er bij de gold 1 verzekering niet standaard in maar bij de standaard mastercard code zitten beide verzekeringen er wel in.
Oppassen geblazen.
Was dit overigens een soort van glitch of iets tijdelijks??
Wanneer ik nu nogmaals kijk zie ik 2 rates waarvan de Standard Rate veel duurder is en Inclusive Rate gewoon in de 500 dollar range zit, bij mijn eerste poging was er gewoon 1 rate en de Small SUV AWD is helemaal verdwenen.
@BahamaOne Voor mij maakt 510000 de huur veel duurder, en op dit moment zelfs alle landen eigenlijk. Ik ben erg bij met 438 dollar nu, ben ook Five Star op dit moment met dus Gold Canopy optie.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.