Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Skip the counter (Alamo) voor dummies.
Re: Skip the counter (Alamo) voor dummies.
Hoi Ronald,
Ja dat vind ik juist zo raar, Heb deze boeking al in september gedaan en als ik nu zou boeken komt het bedrag op deze 2 bedragen uit. Heb al betaald en het totaal staat op nul, heb alleen road assistentie uit gevinkt. Dus misschien de refund op het bedrag van nu.
Gr John
Ja dat vind ik juist zo raar, Heb deze boeking al in september gedaan en als ik nu zou boeken komt het bedrag op deze 2 bedragen uit. Heb al betaald en het totaal staat op nul, heb alleen road assistentie uit gevinkt. Dus misschien de refund op het bedrag van nu.
Gr John
-
d_vdploeg
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 8
@john1969 Staan Collision Damage waiver full en Supplemental Liability protection op je bevestiging van skip the counter vermeld?Dat zijn de twee verzekeringen die je in ieder geval moet hebben. Ze staan er waarschijnlijk op als CDW en SLP.
Check dat even dat je die niet per ongeluk heb uitgevinkt tijdens het invullen van skip the counter. Volgens mij kun je die niet eens uitvinken maar ik vind het bedrag wel opeens substantieel lager en heb dit nog nooit zo gezien. Zoals @Coyote ook aangeeft lijkt het erop dat je iets uitgevinkt hebt. Of iets bij het maken van je reservering aangevinkt hebt en weer uitgevinkt bij Skip the counter...
Check dat even dat je die niet per ongeluk heb uitgevinkt tijdens het invullen van skip the counter. Volgens mij kun je die niet eens uitvinken maar ik vind het bedrag wel opeens substantieel lager en heb dit nog nooit zo gezien. Zoals @Coyote ook aangeeft lijkt het erop dat je iets uitgevinkt hebt. Of iets bij het maken van je reservering aangevinkt hebt en weer uitgevinkt bij Skip the counter...
2018: Rondreis Zuid West
2019: Rondreis Colorado-South Dakota-Wyoming-Montana-Utah
2022: Florida (juni) Rondreis Californië (sep)
2023: Rondreis Arizona,New Mexico,Utah
2024: Californië (juni) Rondreis Texas (sep)
2025: Florida
2026: Huwelijksreis april 2026 Rondreis TN,NC,GA,SC
Nee die staan allebei included, zie verder niets raars.
Dus weet ook niet wat de bedoeling ervan is, wacht anders wel even nog met skip the counter, of anders doe ik dat niet en kijk ik daar wel. Zie bij de boeking van USCarhire ook niets anders als anders.
Dus weet ook niet wat de bedoeling ervan is, wacht anders wel even nog met skip the counter, of anders doe ik dat niet en kijk ik daar wel. Zie bij de boeking van USCarhire ook niets anders als anders.
-
JanenLien
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Dag iedereen
Ik heb een reservering gemaakt via ustravel voor mijn autoverhuur deze zomer. Ik heb deze pre pay gedaan maar wil ook skip the counter doen ( ongeveer 3 dagen voor vertrek). Heb al eens gekeken hoe dit moet en ik moet blijkbaar nog eens mijn kredietkaart gegevens nog eens invullen. Dit gaat toch niet opnieuw van mijn rekening dan? Of bij een andere wisselkoers bijvoorbeeld?
mvg
Jan
Ik heb een reservering gemaakt via ustravel voor mijn autoverhuur deze zomer. Ik heb deze pre pay gedaan maar wil ook skip the counter doen ( ongeveer 3 dagen voor vertrek). Heb al eens gekeken hoe dit moet en ik moet blijkbaar nog eens mijn kredietkaart gegevens nog eens invullen. Dit gaat toch niet opnieuw van mijn rekening dan? Of bij een andere wisselkoers bijvoorbeeld?
mvg
Jan
-
DireStraits
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Nee, dit is puur ter verificatie zodat je niet langs de balie hoeft. Let er wel op dat annuleren heel lastig is nadat je skip the counter doet. Beter een paar dagen van te voren tenzij je zeker niet annuleert.
-
JanenLien
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Merci voor de info , was ik al van plan om paar dagen op voorhand skip the counter te doen.
-
nico.q
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Hier wilde ik dus net een bericht over plaatsen. Het is niet alleen heel lastig maar er worden ook nog eens annuleringskosten in rekening gebracht.DireStraits schreef: ↑13 mar 2026, 12:53Nee, dit is puur ter verificatie zodat je niet langs de balie hoeft. Let er wel op dat annuleren heel lastig is nadat je skip the counter doet. Beter een paar dagen van te voren tenzij je zeker niet annuleert.
Goede (af)leer voor de volgende keer, skip the counter zo laat mogelijk regelen. Het heeft mij voor nu doen besluiten een goedkopere aanbieding toch maar niet te nemen.
-
harryh
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 73
Ik heb Skip the counter de laatste keer pas in de garage gedaan toen er een interessante auto stond. Vijf minuten later kunnen uitrijden zonder langs de counter te zijn gegaan.
-
d_vdploeg
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Je moet er inderdaad mee oppassen dat je skip the counter ver voor je vertrek invult (bijv een week van te voren). Dat maakt annuleren lastiger.
Ik weet niet in hoeverre ze het ook zien als een no show en loop je dus kans dat er geen auto meer beschikbaar is tegen de prijs waar je hem voor gehuurd hebt? Stel dat je bijvoorbeeld de volgende dag pas arriveert in worse case scenario?
De laatste reis heb ik hem tijdens onze overstap ingevuld toen ik zeker wist dat we zouden vertrekken die avond. We hadden ruime vertraging.
Ik weet niet in hoeverre ze het ook zien als een no show en loop je dus kans dat er geen auto meer beschikbaar is tegen de prijs waar je hem voor gehuurd hebt? Stel dat je bijvoorbeeld de volgende dag pas arriveert in worse case scenario?
De laatste reis heb ik hem tijdens onze overstap ingevuld toen ik zeker wist dat we zouden vertrekken die avond. We hadden ruime vertraging.
2018: Rondreis Zuid West
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 4356 Weergaves
-
Laatste bericht door bedeve