Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Waar betaalbaar parkeren op Schiphol?

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Trom
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Waar betaalbaar parkeren op Schiphol?

Bericht door Trom »

Coyote schreef:
19 feb 2026, 05:56
Nee, laat mijn auto dan maar lekker in de garage van P3 staan. Super korte en vlotte busverbinding met Schiphol, ong. 5 min, waar je voor de deur uitgezet wordt en een bus die elke 10 minuten vertrekt, 24/7.
Maar soms is de bus mudvol of rijdt hij net weg als je aankomt lopen. Zeker als je midden in de nacht aankomt niet fijn en al 2x meegemaakt. Maar gelukkig kan iedereen de optie kiezen die bij hem/haar past.
Trom
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Trom »

@d_vdploeg
5 Klachten
5.1 De gebruiker dient bij het retour ontvangen van de auto zich ervan te verzekeren dat het
Motorvoertuig in dezelfde staat is als bij het afleveren van het Motorvoertuig. Klachten over het
beheer van het Motorvoertuig dienen direct bij de P6 Valet Parking-balie te worden ingediend,
alvorens het Motovoertuig door de Gebruiker verplaatst is van de plek waar Gebruiker het
Motorvoertuig voor retour van Schiphol Commercial B.V. in ontvangst heeft genomen. Na het
verplaatsten van het Motorvoertuig van de plek waar Gebruiker het Motorvoertuig voor retour van
Schiphol Commercial B.V. in ontvangst is genomen, vervallen alle aansprakelijkheden van Schiphol
Commercial B.V. met betrekking tot het Motorvoertuig, tenzij veroorzaakt door opzettelijk of
bewuste roekeloosheid van Schiphol Commercial B.V.
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 33
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Trom schreef:
19 feb 2026, 19:19
Maar soms is de bus mudvol of rijdt hij net weg als je aankomt lopen. Zeker als je midden in de nacht aankomt niet fijn en al 2x meegemaakt.
Oh zekers, heb het zelf ook meegemaakt dat de shuttlebus tjokvol was en ook wel dat bus net wegreed. Maar om de 10 minuten gaat er een bus dus lang hoef je niet te wachten. Dat zou voor mij nooit een reden zijn voor Valet Parking.

Als het je om de volle bussen te doen is, in Amerika nooit in een volle shuttlebus gezeten (gestaan) naar de autoverhuurder? Daar kunnen ze er ook wat van. :wink:

Roland
Since 1982: 33 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
d_vdploeg
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door d_vdploeg »

@Coyote Ja op Las Vegas airport bijvoorbeeld :wink: :offtopic: Daar sta je overigens als je pech hebt in de bloedhitte buiten te wachten op de shuttlebus.

Qua drukte hangt het denk ik ook heel erg van af van het moment. Wij hebben P3 recent weer gebruikt voor onze Dubai reis. Aankomst op een zaterdagavond laat midden januari, dus niet in de vakantie. De plekken in de bus waren wel bezet, idem voor de koffers, maar om nou te zeggen dat ie mud vol zat...

Andere keer was het de kerstvakantie (27 dec) en ja dat was vroeg, rond 05.45u, maar ook toen niet echt drukte ervaren. Ook op de terugweg (weer half januari) niet.
2018: Rondreis Zuid West
2019: Rondreis Colorado-South Dakota-Wyoming-Montana-Utah
2022: Florida (juni) Rondreis Californië (sep)
2023: Rondreis Arizona,New Mexico,Utah
2024: Californië (juni) Rondreis Texas (sep)
2025: Florida
2026: Huwelijksreis april 2026 Rondreis TN,NC,GA,SC
Resetovic
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door Resetovic »

Voor degenen die een reservering hebben op het parkeerterrein van Schiphol: houd even je e-mail in de gaten. Ik heb zelf een reservering van 16 tot en met 26 april op P3 en kreeg een e-mail met een gratis upgrade van P3 naar P6 Valet Parking. Dit heb ik uiteraard ook gedaan.
ONYX666
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door ONYX666 »

zie een paar reacties terug er waren er meer :)
Resetovic
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door Resetovic »

@ONYX666 Lol, ik zie het nu inderdaad en waarschijnlijk niet veel aanmeldingen in de tussentijd dat ik pas op 24 februari een mail heb ontvangen.
ONYX666
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door ONYX666 »

misschien op basis van reservering datum. Ik had vanaf 21 maart een reservering
dejong89
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13

Bericht door dejong89 »

Mijn P6 ervaring was zeer positief.
Gemakkelijk te vinden, sleutel afgeven en klaar.
Bij terugkomst in Amsterdam werden we vriendelijk geholpen en stond de auto weer netjes voor ons klaar in het lege parkeervak 324... :lol:
Bleek dat ze de 2 en de 4 hadden omgedraaid. Het had 342 moeten zijn. Was 1 rij verder, ik dacht onze auto al te herkennen dus hoefde ook niet verder te zoeken of terug langs de balie.
https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer