Vreemd, ik heb even gekeken en zie de categorie nu ook niet staan.
Geen idee verder, misschien te lastig met reserveren en daadwerkelijk alle auto’s op de goeie plek krijgen of zo?
Dan maar weerbterug haar de pick-up trucks.
Heeft er iemand ervaring met het huren van categorie LS bij Sunnycars? Dit zou BMW X7 of gelijkwaardig moeten zijn wat momenteel goedkoper is dan type JS (Chevy Tahoe) wat me vreemd lijkt?
Heeft iemand ervaring met hybride SUV's in Amerika? Heb in Vegas bij Hertz een klasse B8 gehuurd, hybrid small suv. Alleen geen idee of dit een plug-in hybride of niet is. Vraag het uiteraard bij het ophalen maar als ik het vooraf kan achterhalen nog beter natuurlijk!
Hybrid is vaak HEV en geen PHEV, is in nederland ook. Plug-in moet er echt bij staan.
Wat ik zo snel lees is dat Plugin in je huurvoorwaarden moet staan (bij Avis en Hertz)
2010 Florida | 2012 W DC | 2013 LV | 2014 California + LV | 2015 NYC + W DC | 2016 Florida + LV | 2018 California + LV | 2019 Florida + NYC | 2022 Florida | 2023 Florida | Dec 2024 NYC | MRT 2025 W DC | 2026 Florida | 2026 California
Heeft er iemand ervaring met het huren van categorie LS bij Sunnycars? Dit zou BMW X7 of gelijkwaardig moeten zijn wat momenteel goedkoper is dan type JS (Chevy Tahoe) wat me vreemd lijkt?
Ik zou eerst eens achterhalen waar Sunnycars deze auto voor je boekt, ik gok Sixt? Wellicht kan het rechtstreeks (veel) goedkoper zijn en interessanter. Sunnycars is in mijn ogen voor Amerika altijd te duur.
Hybrid is vaak HEV en geen PHEV, is in nederland ook. Plug-in moet er echt bij staan.
Wat ik zo snel lees is dat Plugin in je huurvoorwaarden moet staan (bij Avis en Hertz)
De hubride Jeep die ik had was wel degelijk een phev, maar het laadsnoer was er niet bij, dus alleen regenereren. Einde van de ongeveer 2600 kilometer lange rit had ik toch 450 km elektrisch gereden, scheelt een tank benzine.
Voor een reis naar Dallas aan het kijken voor een huurauto. Omdat het tijdens het WK is snel iets vastgelegd via sunnycars, maar kom erachter dat die helemaal niet gunstig geprijsd zijn (had ik moeten weten). Gelukkig kan ik kosteloos annuleren.
Ik zag op uscarhire.com een betere deal en dan 200 euro goedkoper, maar zit daar nog een addertje onder het gras qua verzekeringen? Lijkt compleet met CDW (Collision Damage Waiver) en $300k Liability Cover (SLI / LIS). Mis ik iets?
WA, NY, NJ, PA, MD, VA, FL, TX, MN, HI + Puerto Rico - nog 40 te gaan
Via Hertz.nl (en dan landinstellingen wijzigen naar Christmas Island) kom ik voor jouw data op 457dollar bij een medium sedan die in aanmerking komt voor de President Circle. Niet helemaal wat je zoekt misschien maar nog wel goedkoper in ieder geval.
Mooie prijs! Maar wil liever de midsize SUV en vind het niet erg om wat meer te betalen, tot nu toe is uscarhire het meest voordelig. De vraag is alleen of daar dus alle verzekeringen bij zitten.. volgensmij wel, toch?
WA, NY, NJ, PA, MD, VA, FL, TX, MN, HI + Puerto Rico - nog 40 te gaan
@RNA Waarom zou er een addertje onder het gras zitten? Zoals je zelf ook al aangeeft zitten LDW en SLI/LIS erbij. Dat zijn de 2 belangrijkste verzekeringen om erbij te hebben. In 'What's included?' staat precies wat inbegrepen is.
Ik heb al meerdere keren via uscarhire.com gehuurd. Niks mis mee als organisatie en vlot geholpen (via email) bij vragen. Waar ik nog wel naar zou kijken wat de verhuurder is. Persoonlijk huur ik liever niet bij Thrifty en Budget.
Zowel mijn broer als ik hebben het afgelopen jaar bij Thrifty en Budget gehuurd en wij vonden beide dat de medewerker aan de balie vrij stellig en aanhoudend was qua te nemen extra's/verzekeringen. Gelukkig wisten wij wel beter en niks extra's afgesloten. Mede hierdoor duurde het proces aan de balie onnodig lang.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.