Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Mobile Passport Control

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
nrewillemsen
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Mobile Passport Control

Bericht door nrewillemsen »

HennyCox schreef:
16 jun 2025, 13:48
@nrewillemsen LAS staat er altijd tussen, maar in praktijk hebben ze het gewoonweg nog niet ingevoerd. Ik heb zelfs het vliegveld gemaild in april en antwoord gekregen dat ze het NIET hebben op Harry Reid.
Dat wist ik niet, helaas. Ik was net van plan dat zelf in te vullen. (Kan app weer van de telefoon af)
Bianca B
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door Bianca B »

IngridUSA schreef:
20 mei 2025, 16:19
Klopt, dus terwijl je in Seattle op je koffers staat te wachten heb je mooi de gelegenheid om je app bij te werken en je selfie te maken en daarna race je zo naar buiten :thumbup:
Helaas niet! Eerst koffer ophalen en dan doorlopen naar Border Control. Gisteren rond half12 in Seattle geland. Megarij bij passport control en ik zo slim geweest om geen MPC in te vullen :(! Een uur in de rij gestaan om vervolgens een halve minuut te mogen praten met de customs officer.
Foto’s gemaakt van ons allebei en de volgende vragen gekregen: wat kom je doen, hoelang ben je hier en hoeveel cash heb je bij. Daarna zei hij: you good to go! Nog nooit zo snel door border security geweest, maar dit blijft altijd een moment opname denk ik.
We zagen trouwens overal borden met advies om van tevoren MPC in te vullen!
IngridUSA
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door IngridUSA »

Oei, daar wordt je niet vrolijk van. Een volgende keer beter dan maar!
Almere vak V
Amerika-expert

Bericht door Almere vak V »

Gisteren op Seattle geen wachttijd bij GE en MPC. Alleen handbagage bij. Vanuit het vliegtuig naar onze auto binnen een kwartier. Aan de andere kant een uurtje of anderhalf in de rij. MPC kost niks. Het is een kleine moeite. En het scheelt je een hoop gedoe!
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer