Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ervaringen met Hertz Ultimate Choice
- dejong89
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice
Bij je 1e huur moet je altijd langs de balie.
Maar, er zijn verhalen van leden die dit hebben weten om te zetten naar gold canopy door Hertz te mailen via het alpha email adres.
Lukt dit niet? Geen probleem.
Bij aankomst ga je gewoon naar de gold, five star of PC aisle (afhankelijk van je status) je kiest je auto uit, laat je reisgenoten even bij de auto wachten en loopt zelf even langs de gold desk IN de garage. Dus niet de standaard counter.. Ze willen alleen je rijbewijs en cc valideren.
Maar, er zijn verhalen van leden die dit hebben weten om te zetten naar gold canopy door Hertz te mailen via het alpha email adres.
Lukt dit niet? Geen probleem.
Bij aankomst ga je gewoon naar de gold, five star of PC aisle (afhankelijk van je status) je kiest je auto uit, laat je reisgenoten even bij de auto wachten en loopt zelf even langs de gold desk IN de garage. Dus niet de standaard counter.. Ze willen alleen je rijbewijs en cc valideren.
https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Bedankt @dejong89!
Heb ondertussen Hertz ook al een mail gestuurd. Misschien dat dat nog wat oplevert en anders weten we wat te doen met jouw duidelijke uitleg!
Heb ondertussen Hertz ook al een mail gestuurd. Misschien dat dat nog wat oplevert en anders weten we wat te doen met jouw duidelijke uitleg!
@dejong89 op Hertz NL met de code AMEX PLATINUM (die kaart heb ik ook)
- bedeve
- Amerika-expert
Die opmerking over standaard counter maar negeren @Dagmarvangeffen ....
Je zou gezien je loyalty status ook nooit bij een standard counter terechtkomen....
Ik zie dat je met gebruikmaking van de optimale CDP en PC gehuurd hebt op de Nederlandse Hertz website....
Als je nou eens daar die van Costa Rica of Suriname gaat op welke huurbedrag kom je dan uit ......?
Je zou gezien je loyalty status ook nooit bij een standard counter terechtkomen....
Ik zie dat je met gebruikmaking van de optimale CDP en PC gehuurd hebt op de Nederlandse Hertz website....
Als je nou eens daar die van Costa Rica of Suriname gaat op welke huurbedrag kom je dan uit ......?
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
- asv60
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
@dejong89 Ik heb denk ik niet goed opgelet , maar ik heb die Gold desk nooit gezien. Zit die dan naast de standaard desk?
Balen dat ik dit niet wist, anders was ik er wel ff heen gegaan. Vorige maand op MCO stond er een rij bij de balie in de garage(zagen we van een afstandje) Geen zin om in een lange rij te gaan. Er stonden bijna geen auto's, uiteindelijk maar 1 gepakt die we eigenlijk niet wilden. Er waren een aantal rijen met "reserved" kan me eigenlijk niet herinneren of ik dit andere jaren ook gezien heb, of is dit nieuw?
Balen dat ik dit niet wist, anders was ik er wel ff heen gegaan. Vorige maand op MCO stond er een rij bij de balie in de garage(zagen we van een afstandje) Geen zin om in een lange rij te gaan. Er stonden bijna geen auto's, uiteindelijk maar 1 gepakt die we eigenlijk niet wilden. Er waren een aantal rijen met "reserved" kan me eigenlijk niet herinneren of ik dit andere jaren ook gezien heb, of is dit nieuw?
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
- dejong89
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
@asv60
Deze zit (meestal) in de garage.
In San Francisco heb ik er (tot grote frustratie..) nog enige tijd gestaan. Zelfs in Europa kom ik ze zo nu en dan tegen.
Deze zit (meestal) in de garage.
In San Francisco heb ik er (tot grote frustratie..) nog enige tijd gestaan. Zelfs in Europa kom ik ze zo nu en dan tegen.
https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
ik heb nu een lang geleden reservering voor een cat c met code 510000
van 24-07 tot 17-08 ophalen las vegas retour portland voor 1369 usd
bij de (included) drop fee staat 200 usd
Op dit moment is de goedkoopste die ik vind op met amex platiunum code op zuid korea site voor 1480 usd voor een midsize suv
alleen staat er nu op drop off fee 350 usd
Als ik de cat c neem en er staat in de PC een midsize suv moet ik dan alsnog de 150 usd drop fee extra betalen ?
van 24-07 tot 17-08 ophalen las vegas retour portland voor 1369 usd
bij de (included) drop fee staat 200 usd
Op dit moment is de goedkoopste die ik vind op met amex platiunum code op zuid korea site voor 1480 usd voor een midsize suv
alleen staat er nu op drop off fee 350 usd
Als ik de cat c neem en er staat in de PC een midsize suv moet ik dan alsnog de 150 usd drop fee extra betalen ?
- Frasi
- Amerika-expert
- Partner van: mezelf
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
@ONYX666 Nee. Je betaald de one-way fee van je reservering.

https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
ok ik dacht dat het wellicht an het type auto kon liggen wat je kiest uit de rij
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
De NL boeking is alweer geannuleerd. Heb nu een reservering staan 'vanuit' Curacao.
Dat leverde inderdaad een heel mooi tarief op, met hogere klasse auto!
Vanavond nog eens wat andere landen uitproberen

Ik ben wel van plan om de AMEX kaart ook daadwerkelijk aan te schaffen.
Lees dat het niet gecontroleerd wordt, maar vind het de €20,- (cc p.m.) niet waard om hier toch een risico mee te lopen (hoe klein ook).
- asv60
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
@dejong89 Bedankt, zal volgende keer beter opletten!
Weet iemand of de rijen met "reserved" nieuw zijn?
Weet iemand of de rijen met "reserved" nieuw zijn?
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Ik heb sinds twee weken, dat er niet meer wordt vermeld dat er een gratis bestuurder bij zit.
Dat was in het verleden wel zo, ik ben wel van presidents circle naar Five Star gegaan, maar volgens mij zit daar ook jouw vriendin/vrouw als gratis bestuurder bij
Dat was in het verleden wel zo, ik ben wel van presidents circle naar Five Star gegaan, maar volgens mij zit daar ook jouw vriendin/vrouw als gratis bestuurder bij
Ik heb een boeking staan voor juli in Washington DC (Dulles of Ronald Reagan) via PC op mijn naam. Als er nu niets in PC zit, zie ik dat de rates van een Standard SUV niet heel veel hoger liggen. Alleen kan ik die niet ook op mijn naam boeken (gezien Hertz geen 2 boekingen toestaat voor zelfde locatie/datum) Ik zou op m'n wederhelft z'n naam een account kunnen aanmaken en 'm zo boeken. Maar kan ik dan ook uit een rij van allemaal standard SUV's kiezen? Of krijgen we dan een specifieke auto toegewezen? (of moet ik 'm dan ook eerst lid laten worden van gold rewards programma?)
Ik heb ook nog een backup boeking bij National staan op mijn naam maar ondertussen wordt het prijsverschil wel erg groot tussen Hertz en National (+$300) dat ik toch eerder opteer voor Hertz.
Ik heb ook nog een backup boeking bij National staan op mijn naam maar ondertussen wordt het prijsverschil wel erg groot tussen Hertz en National (+$300) dat ik toch eerder opteer voor Hertz.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 21
Ik heb een reservering voor een C-klasse voor van de zomer, en kan kiezen uit Five Star. Nu zie ik dat een D-klasse 200 dollar goedkoper is. Is een D-klasse hoger dan een C en kan ik daarme nog steeds kiezen uit de rij? Stomme vraag misschien maar in de vehicle guide wordt het me niet helemaal helder, aangezien daar E voor de D vermeld staat.
- Frasi
- Amerika-expert
- Contacteer:
Mijn ervaring met Hertz: je mag óf uit de PC rij kiezen (met status) of je krijgt een auto toegewezen. Dus als je een standaard SUV reserveert, krijg je er een toegewezen. Of je moet in de PC rij een betere/mooiere vinden. Maar dat is mij afgelopen 2 keren niet gebeurt: de PC heeft vooral veel sedan's en een paar kleinere SUVs (max mid-size). Dus eigenlijk alleen interessant als je een klasse c hebt geboekt en een grotere sedan wil uitzoeken.
(ik had afgelopen keer in LV een mid-size SUV geboekt. Geen naam op het bord dus mezelf gemeld in het kantoortje. De dame noemde de parkeerplek waar mijn auto stond. Toen ik vroeg of ik dan alsnog van de PC rij mocht kiezen mocht me deze toegewezen auto niet aanstaan, kreeg ik het smalende antwoord dat ik al een mid-size SUV had gereserveerd en er niet op moest rekenen dat er in de PC rij een betere/grotere auto zou staan).
(ik had afgelopen keer in LV een mid-size SUV geboekt. Geen naam op het bord dus mezelf gemeld in het kantoortje. De dame noemde de parkeerplek waar mijn auto stond. Toen ik vroeg of ik dan alsnog van de PC rij mocht kiezen mocht me deze toegewezen auto niet aanstaan, kreeg ik het smalende antwoord dat ik al een mid-size SUV had gereserveerd en er niet op moest rekenen dat er in de PC rij een betere/grotere auto zou staan).

Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
- Frasi
- Amerika-expert
- Contacteer:
@Elizabeth Henry Ja. De klasses bij Hertz werken op alfabetische volgorde. Dus ook met een class d reservering zou je uit de 5* rij mogen kiezen. Mijn ervaring is dat Hertz vooral veel sedans in de PC/5* heeft staan. Dus boek de goedkoopste (vanaf class c) en kijk dan of de 5* rij iets beters bied dan de auto die Hertz voor je heeft gereserveerd.

-
- Amerikafan
Fijne reactie van de medewerker
Ik ben altijd gewoon naar de PC rij gelopen, ook als mijn naam niet op het bord stond. Het aanbod in de PC wil nog weleens grote verschillen hebben, ik heb er grote SUV's weggehaald maar ook eens alleen maar kleine sedans zien staan.
Fijn dat het oploopt, dan ga ik de D boeken!

Ik ben altijd gewoon naar de PC rij gelopen, ook als mijn naam niet op het bord stond. Het aanbod in de PC wil nog weleens grote verschillen hebben, ik heb er grote SUV's weggehaald maar ook eens alleen maar kleine sedans zien staan.
Fijn dat het oploopt, dan ga ik de D boeken!
Dus bij reguliere boeking (geen PC) bij Hertz werkt het niet zoals bij Alamo, waar je uit een hele rij van Standard SUV's mag kiezen? (als je die klasse boekt uiteraard) Je krijgt dan gewoon 1 specifieke auto toegewezen?
-
- Amerikafan
Het is misschien locatie afhankelijk, maar tot nog toe bij Hertz altijd de keuze uit een rijtje auto's op de grote vliegvelden.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 8
@MartijnL Volgens mij is er niet op jouw vraag geantwoord:
Huur je toevallig in Californie of Nevada? Daar zit meen ik de gratis bestuurder automatisch bij in. Ik heb recent met de 510.000 code een reservering staan voor volgend jaar Florida (MIA). We hebben gold status bij Hertz maar de extra bestuurder staat bij mij wel op de reservering.
Huur je toevallig in Californie of Nevada? Daar zit meen ik de gratis bestuurder automatisch bij in. Ik heb recent met de 510.000 code een reservering staan voor volgend jaar Florida (MIA). We hebben gold status bij Hertz maar de extra bestuurder staat bij mij wel op de reservering.
2018: Rondreis Zuid West-SF
2019: Rondreis Colorado-South Dakota-Wyoming-Montana-Utah
2022: Florida (juni) Rondreis Californië (september)
2023: Rondreis Arizona,New Mexico,Utah
2024: Californië (juni 2024) Rondreis Texas (sep 2024)
2025: Florida
2026: Hawaii (in de planning)
2019: Rondreis Colorado-South Dakota-Wyoming-Montana-Utah
2022: Florida (juni) Rondreis Californië (september)
2023: Rondreis Arizona,New Mexico,Utah
2024: Californië (juni 2024) Rondreis Texas (sep 2024)
2025: Florida
2026: Hawaii (in de planning)
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 2546 Weergaves
-
Laatste bericht door HennyCox