Hallo vanuit de States
Ik zit met de volgende vraag:
Wij hebben via auto Europe een standaard elite suv (Ford explorer) gehuurd bij budget. Voor de periode van 25 maart tot en met 2 mei. De huur heb ik vooraf betaald aan autoeurope.
Nu komt het volgende de dame aan de Bali wilde ons maar 1 formuliertje van budget (rental agreement) meegeven en zeiden dat we later weer langs moesten komen om de andere te halen. Haar collega zei bellen is ook prima. Gelukkig maar want even 1100km terug rijden is geen doen. 3 jaar geleden kregen we er gelijk 3 mee voor bijna 3 maanden huur, maar nee dat kon niet zei ze. (Ook bij budget).
Op de huidige rentalagreement staat van 25 maart tot 22 april. Dus wij waren vandaag in knoxville en rijden langs de budget locatie daar en de beste man kon helaas weinig voor ons betekenen. Hij liet mij nog even bellen naar de jfk balie, maar ik kreeg een callcenter medewerker te pakken in het Caribisch gebied, die mij zei dat ik jfk moest bellen tijdens hun openingstijden. Wat ik dus deed… maar goed dan maar straks weer proberen in het hotel. De man van budget zei dat ik gewoon kon doorrijden en mij geen zorgen hoefde te maken. Opzich een fijn idee.
In de hotelkamer weer naar jfk gebeld en na de talloze opties doorgelopen te hebben weer doorgeschakeld naar een medewerker, ditmaals van een callcenter in Mexico stad. Deze gaf ook hetzelfde aan als de dame eerder, jfk bellen tijdens hun openingstijden. Wat ik dus deed.
Al bij al lijkt het lastig om ze te pakken te krijgen en ga ik het morgen nog eens proberen en anders zien ze mij op 2 mei verschijnen. Heel irritant allemaal.
Nu is de vraag hebben mensen hier dit eerder meegemaakt en wat heb je toen gedaan? Ik heb de bevestiging van autoeurope gewoon in de mail staan.
Alvast bedankt
Ps.
Ondertussen autoeurope gemaild en via x budget aangeschreven.