Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Delta vraagt om gegevens aan te vullen?
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Delta vraagt om gegevens aan te vullen?
Wij vliegen komende week naar Tampa met Delta. Als ik nu online bij My Trip kijk staat er dat er twee stappen voltooid moeten worden, scan uw paspoort en government forms. Delta Fly Ready staat erbij en "this needs attention". Als ik dan naar de volgende stap ga gaat het over Esta en MPC. Maar Esta hebben wij uiteraard al geregeld en de MPC-app staat ook klaar. Online inchecken kan pas 24 uur van tevoren. Moet ik nu iets doen of gewoon wachten op het online inchecken? Ik ben een beetje bang dat ik iets dubbel aanvraag als ik die Delta-site volg... maar duidelijk is het mij niet.
Re: Delta vraagt om gegevens aan te vullen?
Je dient vooraf de gegevens aan te leveren, wanneer je dit niet doet moet het voor je vlucht alsnog en ook kun je dan niet vooraf dus niet inchecken.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Okee dank je. Maar het is dus niet zo dat je via die Delta-site de Esta opnieuw aanvraagt? Want daar lijkt het een beetje op.
Nee zeker niet. Gewoon paspoort gegevens, eerste hotel, maar geen idee wat se verder vragen bij Delta.
Bij KLM is het ook weer anders, United Airlines moest ik geloof ook meer doen dan bij KLM.
Bij KLM is het ook weer anders, United Airlines moest ik geloof ook meer doen dan bij KLM.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Dit is de zogenaamde API informatie. Eigenlijk is het APIS (Advanced Passenger information Systems). Inderdaad paspoortgegevens en je verblijfplaats. Als je een roadtrip maakt gewoon je eerste hotel invullen.
Is niks spannends, standaardprocedure, kan per maatschappij wat verschillen.
Is niks spannends, standaardprocedure, kan per maatschappij wat verschillen.
2018: Rondreis Zuid West-SF
2019: Rondreis Colorado-South Dakota-Wyoming-Montana-Utah
2022: Florida (juni) Rondreis Californië (september)
2023: Rondreis Arizona,New Mexico,Utah
2024: Californië (juni 2024) Rondreis Texas (sep 2024)
2025: Florida
2026: Hawaii (in de planning)
2019: Rondreis Colorado-South Dakota-Wyoming-Montana-Utah
2022: Florida (juni) Rondreis Californië (september)
2023: Rondreis Arizona,New Mexico,Utah
2024: Californië (juni 2024) Rondreis Texas (sep 2024)
2025: Florida
2026: Hawaii (in de planning)
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 38 Reacties
- 3076 Weergaves
-
Laatste bericht door Reny