Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Status matchen autoverhuur - stappenplan.

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Droopy4u
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Status matchen autoverhuur - stappenplan.

Bericht door Droopy4u »

Ok, ik heb ondertussen ook van het NL Gold adres van Hertz een antwoord retour dat ze me niet meer kunnen upgraden naar President circle. :x

Ik heb dus het volgende geprobeerd tot nu toe:
Normale statusmatch aangevraagd met mijn National Executive Elite status richting het emailadres van Hertz statusmatch. Die werdt in eerste instantie geaccepteerd maar een paar dagen later was ik toch teruggezet. Mijn vraag om dit te herstellen
werdt geweigerd omdat dit maar eens in de 5 jaar kan (ik heb het voor het laatst gematcht op 19 juli 2019 dat is al meer dan 5 jaar geleden :blink: , maar wellicht hebben ze die status elk jaar zelf bij hertz verlengd).

Toen een mail naar Veerle gestuurd (alpha_nl) mailadres, daar kwam na ongeveer een week een antwoord op terug vanuit de Ierse vestiging dat het niet kan en dat ik het verzoek moet neerleggen bij het gold_nl emailadres.

Dat laatste dus gedaan (met weinig verwachtingen) en vanochtend daar een Engelse reactie op gekregen dat ik geen recht heb op President circle.

Op mijn huidige account heb ik het echt geprobeerd, maar lijkt het spel bij Hertz voor mij uitgespeeld. Ik ga nog proberen met een nieuw emailadres zoals @Poohbear mij eerder had voorgesteld. We gaan het zien... :sadcry:
dennis112
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door dennis112 »

Ook ik vang helaas bot bij Hertz. Heb hetzelfde traject gevolgd ik kreeg vandaag van dat gold-nl adres niet de melding die jij kreeg maar de melding dat hun alleen "post rent issues" behandelen. Had een link voor een live chat gekregen maar die doet het niet dan kom ik gewoon op hun support pagina.

Ik geef het maar op helaas, hopen dat five start ook beetje goede auto's zijn dan maar. Weet iemand of het dan nog steeds voldoende is om gewoon een medium sedan te boeken?
MichaelJohnson
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door MichaelJohnson »

Ik had dit ook net als @Droopy4u en @dennis112 - ik kies ervoor om niet te gaan klojo-en nu met een tweede mail adres of op naam van mijn partner dit circus ook weer te gaan doen.

Ik heb de Hertz auto gewoon uit de selectie gehaald van boekingen die ik klaar heb gezet voor onze trip dit jaar.
2000 NYC & Toronto | 2010 NYC | 2014 WA OR CA NV AZ | 2022 ME NH VT MA RI CT NY NJ PA DC DE MD VA WV | 2023 IL MO AK TN KY VA NC GA | 2025 TX NM | 27/50
dennis112
Amerikafan

Bericht door dennis112 »

Heeft iemand een link voor status match bij Avis van stap 4 op de eerste pagina. Met de link die er staat krijg ik al een hele tijd dat er maintenace is en de link niet beschikbaar is namelijk
Resetovic
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door Resetovic »

@dennis112

Emailen naar database.zone2@abg.com

Indicatie voor wat ze willen zien en je direct een volledige email toestuurt.

Thank you for your e-mail regarding our Status Match Program with Hertz. Please go to Hertz.com, sign into your account, go to My Profile, Profile Summary and send us a screen shot of Section 1 being sure to include the top of the page with your name and loyalty level. We are unable to accept a screen shot of your membership card or other page on the site or app. For your security, when you e-mail us back, please make sure you use the e-mail address on your Avis Preferred Account. Thank you and we look forward to assisting you with your request.
Droopy4u
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door Droopy4u »

dennis112 schreef:
27 feb 2025, 18:05
Ook ik vang helaas bot bij Hertz.
@dennis112 het is mij met dank aan asv60 alsnog gelukt terug te matchen naar President circle. Waar de route via email een dood spoor was, was het invullen van onderstaande voor mij genoeg om binnen paar uur weer PC te zijn. 8)
asv60 schreef:
15 mar 2025, 18:35
Op deze site de statusmatch gedaan: https://pub.emails.hertz.com/Hertz_Status_Match
...
dennis112
Amerikafan

Bericht door dennis112 »

Thnx ik had het inderdaad al gezien in Hertz topic en al gestuurd. Toevallig net de bevestiging gehad dat het toegekend is dus ook ik ben weer PC status bij Hertz :thumbup:
MartijnL
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door MartijnL »

Stond er nog in bevestiging voor hoe lang de statusmatch geldt?
Ik kreeg namelijk voor hotel dat je binnen zes maanden aan bepaalde eisen moest voldoen, dat je anders weer teruggezet wordt.
dmoorc
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door dmoorc »

dennis112 schreef:
20 mar 2025, 23:56
Thnx ik had het inderdaad al gezien in Hertz topic en al gestuurd. Toevallig net de bevestiging gehad dat het toegekend is dus ook ik ben weer PC status bij Hertz :thumbup:
Ik kreeg de mail waarin vermeld werd dat je maar ééns in de 5 jaar kan statusmatchen bij Hertz. De antwoorden van Hertz zijn dus blijkbaar willekeurig (zal er van af hangen wie van dienst is) :cry:
2025: to do Nevada, Arizona, Utah, Californië
2023: Florida
2001: Arizona, Utah, Nevada, New Mexico, Texas
1995: Florida
1990: Boston
dennis112
Amerikafan

Bericht door dennis112 »

dmoorc schreef:
21 mar 2025, 09:04
Ik kreeg de mail waarin vermeld werd dat je maar ééns in de 5 jaar kan statusmatchen bij Hertz. De antwoorden van Hertz zijn dus blijkbaar willekeurig (zal er van af hangen wie van dienst is) :cry:
Die kreeg ik eerst ook toen ik het mailadres gebruikte die bij stap 5 staat van het stappenplan maar met de link https://pub.emails.hertz.com/Hertz_Status_Match lukte het mij en meerdere andere wel, en ook ik heb voor het laatste gematched in 2023 dus dat is ook geen 5 jaar geleden. Dus als ik jou was zal ik bovenstaande link ook nog even proberen.
dmoorc
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door dmoorc »

Het was met die link dat ik recent geprobeerd had. Ik dus pech dat ze even gingen kijken hoe kan het geleden was die laatste statusmatch…
2025: to do Nevada, Arizona, Utah, Californië
2023: Florida
2001: Arizona, Utah, Nevada, New Mexico, Texas
1995: Florida
1990: Boston
Ikverzinnogweliets
Amerikafan

Bericht door Ikverzinnogweliets »

Het is mij zojuist gelukt om binnen 5 jaar, twee keer een status te laten matchen bij Hertz.

Even wat meer info.

Een jaar geleden heb ik het stappenplan gevolgd om de status te matchen bij Hertz. Verder dan Five Stars kwam ik toen niet omdat bij de twee keer te horen kreeg dat ik binnen 5 jaar al een keer mijn status heb gematcht.

Vorig jaar september was de laatste keer dat ik een auto had gehuurd met status Five Stars. Begin dit jaar was ik teruggezet naar Gold. Dus ik ben nooit een President Circle member geweest.

Ben van plan om binnenkort weer een auto te huren dus ben hier weer beland in de hoop dat er wat is veranderd, maar ik las nog steeds zelfde melding. Helaas, je bent al een keer gematcht binnen 5 jaar.

Ik toch maar geprobeerd, ook al had ik 0 verwachtingen dat ik zou worden gematcht naar President Circle (vanaf Gold).
Ik gebruikte mijn Avis President's Club als match.

Tot mijn grote verbazing en vreugde kreeg ik zojuist een mail met de bevestiging dat ik nu PC ben. Gecheckt op mijn account zelf en daar is het ook aangepast.

Heb geen boeking op dit moment staan en heb altijd zelfde e-mailadres gebruikt. En heb de link gebruikt van een paar post hierboven.
Op zoek naar een Amex referral link? PB mij.
Tokheim
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Tokheim »

Hallo, gisteren begonnen met dit plan, 1 en 2 zijn al gelukt. Maar nu zie al bij de Avis statusmatch site dat ik een AVIS Preferred 6 digit customer number nodig heb om te kunnen matchen. Mijn Avis.nl account heeft helemaal geen nummer. Heeft iemand hier een oplossing voor?

mvg.
Theo
Ikverzinnogweliets
Amerikafan

Bericht door Ikverzinnogweliets »

@Tokheim
Naar mijn weten zijn Avis.nl en Avis Preferred twee verschillende dingen.
Probeer deze link https://secure.avis.nl/
En dan rechtsboven op Avis Preferred klikken. Daar account aanmaken of inloggen.
Op zoek naar een Amex referral link? PB mij.
Tokheim
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Tokheim »

Bedankt @Ikverzinnogweliets

Zojuist gedaan, nu nog 48 uur wachten voordat ik met stap 3 verder kan...

mvg.
Theo
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer