Wij reizen met soortgelijk gezelschap

Ja, dat dus. Het is en blijft een gamble en zeker in de zomer. Vind het wel lastig. Wil toch een "vorm" van zekerheid.Tantelotje schreef: ↑17 mar 2025, 18:52Tsja, het is heel persoonlijk.
Maar er is zo ongeveer geen scenario dat ik met 4 mensen 3 weken in een standaard SUV zou willen rondreizen.
Als je het treft zoals wij in 2023 en er staat alleen een Ford Edge is dat een superfijne auto. Voor ons 2 ook ruim genoeg. Maar voor 3 personen bagage plus je koelbox, boodschappen etcetera zou ik ge klein vinden. Tetris is niet m'n hobby![]()
Dat ding is 3 weken je 'huis'. Ik vind dat er een groot verschil is tussen 'het past' en 'het reist comfortabel'.
Ik zou dus zonder twijfel voor de Large gaan.
Dan hebben ze pech bij Alamo
Welke periode zit jij te kijken hiervoor ? Ik betaal bij Avis met de code zo’n 1500 euro via .nopaul-s83 schreef: ↑17 mar 2025, 23:11Dan hebben ze pech bij Alamo.
Zag vorige week bij Alamo een prijs staan van 865 euri om voor 14 dagen een Premium Crossover te reserveren op TPA, dus die wilde ik gaan vastleggen. Maar zie nu dat Avis.no een veel betere aanbieding heeft voor een 7-zits SUV icm AWD W819200. Daar komt de prijs neer op nog geen 740 piek![]()
Ik heb helaas ook geen ervaring met Autoeurope, maar anderen op het forum wel. Ik zou even de zoekfunctie gebruiken. Het lijkt er inderdaad op dat je tot 48u gratis kunt annuleren en dat je de laatste 48u nog kunt bijverzekeren. Het enige wat je even bij AutoEurope zou kunnen navragen is de hoogte van de wettelijke aansprakelijkheid (sli). Daar was een paar pagina's terug wat onduidelijkheid over. Ik vermoed dat dit 500.000 betreft, net zoals bij 'moederbedrijf' van Budget, Avis. Dat is op de site van autoeurope niet te vinden. Drive-usa.de werkt tegenwoordig echter samen met auto europe en daar is de auto ook te boeken (zelfde vanafprijs, minder korting). Daar staat het wel bij, dus ik vermoed dat dit hetzelfde is, maar voor peace of mind kun je het even checken.dhelios schreef: ↑17 mar 2025, 23:21Trouwens @Belenos, ik zie de Ford Explorer staan nu voor de genoemde prijs. Nog nooit bij Autoeurope geboekt en er dient vooraf betaald te worden. En dan nog de tarieven met extra dekkingen, lariekoek denk ik, zou dan gewoon voor de standaard prijs gaan. Kom je idd uit op 1657 euro. Hebben jullie (en anderen hier) ervaringen met deze partij? Annuleren kan kosteloos tot 48u voor de huurtermijn begrijp ik? Hoe zit met 2e bestuurder, mijn vrouw namelijk. Meestal is spouse gratis elders, hier onduidelijk.
Wat minder van kwaliteit nog nooit wat van gemerkt, soms een gloednieuwe, soms een gebruikte , maar nooit super oud of vies.hanneke_vv schreef: ↑18 mar 2025, 10:00
Ik begreep dat de auto's bij Hertz wat minder van kwaliteit zijn? Is dat ook echt zo, of valt het eigenlijk wel mee? Wat is jullie ervaring? Ben een beetje bang dat we dan bij Hertz aankomen en dat ze deze klasse niet hebben staan...
Zo'n hele grote SUV lijkt ons ook wel eens tof. Maar ik twijfel inderdaad welke het meest comfortabel zal zijn. We reizen met 4 (2 volwassenen en 2 tieners), en hebben wel de nodige spullen bij ons (stoeltjes, koelbox, koffers). Onze dochters willen heel graag eens pilot seats achter.Martin & Marianne schreef: ↑18 mar 2025, 12:44@hanneke_vv Waarom niet de minivan als die zoveel goedkoper is?
Marianne
@jerkarjerkar schreef: ↑18 mar 2025, 06:02Welke periode zit jij te kijken hiervoor ? Ik betaal bij Avis met de code zo’n 1500 euro via .nopaul-s83 schreef: ↑17 mar 2025, 23:11Dan hebben ze pech bij Alamo.
Zag vorige week bij Alamo een prijs staan van 865 euri om voor 14 dagen een Premium Crossover te reserveren op TPA, dus die wilde ik gaan vastleggen. Maar zie nu dat Avis.no een veel betere aanbieding heeft voor een 7-zits SUV icm AWD W819200. Daar komt de prijs neer op nog geen 740 piek![]()
Almere vak V schreef: ↑18 mar 2025, 19:35Heb voor een vriend een auto nodig in Portland (PDX) van as. donderdagavond tot maandagochtend. Iemand nog tips, tricks of codes die werken??/quote]
Via autoeurope deze, is incl een volle tank![]()