Vorig jaar hebben wij ook een minivan gehuurd in Florida. Dit was inderdaad een fijne auto. Alleen liggen de prijzen aanzienlijk hoger in Californië voor het huren can een minivan, en zijn we bijna het dubbele kwijt dat vind ik wel heel erg ver geld voor een autohuur van 18 dagen.Glorious schreef: ↑12 mar 2025, 21:20Ik had vorig jaar via Alamo.de een standaard SUV geboekt. We waren met 2 volwassenen en 2 kinderen.
Vanwege skip de counter naar de garage gegaan en getracht om 3 grote koffers in verschillende types standaard SUV's te krijgen maar het was superkrap en bomvol in de kofferruimte. In dezelfde rij stond een Chrysler 7 seater (minivan). Met de wetenschap dat we ook nog een koelbox gingen kopen hebben we die gepakt (zonder extra kosten). We hebben er absoluut geen moment spijt van gehad. De zee van ruimte en losse stoelen waren geweldig voor de 2 kinderen achterin. Evanals de schuifdeuren. Uiteindelijk 2 kleinere koelboxen gekocht die gemakkelijk tussen de bestuurder en bijrijder geplaatst kondenworden.
En de auto reed gewoon prima in alle omstandigheden (van de stad tot Death Valley en de bergen).
Alhoewel een minivan vaker duurder is in de verhuur heb ik ze al vaker tussen de standaard suv's zien staan.
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)
Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)
- Frasi
- Amerika-expert
- Partner van: mezelf
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Waar zijn de tijden gebleven dat bij Alamo alle mini-vans, mid-size en standaard SUV's bij elkaar stonden. Je reserveerde een mid-size en kon zo met een minivan of grotere SUV wegrijden. Nu heeft Alamo 18 categorieën SUV....

https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
- pumi1000
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Het viel mij op, op LAX, dat ze ook apart in een rij staan met bordjes erbij welke klasse. Of je echt zomaar een grotere kan pakken weet ik niet of je moet het vriendelijk vragen.
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 - west usa
2013 - oost usa
2014 - noordwest usa
2015 - ronde NY
2016 - west usa
2017 - Florida
2018 - west usa
2019 - west usa
2022 - noordwest usa
2023 - oost + zuid usa
2024 - west usa
2025 - midwest
2012 - west usa
2013 - oost usa
2014 - noordwest usa
2015 - ronde NY
2016 - west usa
2017 - Florida
2018 - west usa
2019 - west usa
2022 - noordwest usa
2023 - oost + zuid usa
2024 - west usa
2025 - midwest
Wij konden vorig jaar juli vanuit SFO zonder extra kosten de minivan ipv standaard SUV nemen bij Alamo. Zoals ik al zei stonden we te morren om die 3 koffers in een SUV te duwen en toen heb ik de medewerker gezegd dat ik liever de Chrysler had (stond in dezelfde rij). Prima zei ze. En weg waren we.
Ik heb nu een middenklasse SUV reservering bij Budget vanuit Boston. Geen idee wat daar mogelijk is.
Ik heb nu een middenklasse SUV reservering bij Budget vanuit Boston. Geen idee wat daar mogelijk is.
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Je kunt wel een grotere auto pakken maar of je dan langs de exit-booth komt is de vraag.

Overigens, ik vraag me af op basis waarvan ze huurders tegenhouden die een te grote/luxe auto meenemen. Uiteraard op basis van je huurcontract die de medewerker natuurlijk kan zien op zijn scherm.
Echter, in 2023 had ik een mid-size SUV gehuurd bij Alamo in Denver en reed weg in een Ford Mustang Cabrio. Dit naar aanleiding van een leuk praatje met een medewerker van Alamo die mij zag twijfelen bij de mid-size SUV's. Toen ik brutaal naar een Dodge Charger wees en zei dat een Mustang Cabrio ook prima was, ging ze even haar kantoortje binnen en kwam terug met de mededeling dat ik een Mustang Cabrio, die even verderop stond, mocht pakken. Ik had geen gegevens van mij aan haar gegeven en reed dus zo met een auto die enkele klassen duurder was, naar buiten. Bij de exit-booth werd nergens naar gevraagd (weet even niet meer of ik zelf aangaf dat ik de Cabrio naar aanleiding van gesprek met medewerker had meegekregen). Op het huurcontract stond later keurig welke auto ik in eerste instantie had gehuurd en welke ik meegekregen had (zonder extra kosten).
Roland
- wbtje
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 24
\Belenos schreef: ↑14 mar 2025, 12:00Voor die rij met Premium Crossovers in Tampa stuurde de Alamo-medewerker ons vorig jaar naar Enterprise (zelfde garage, 50 meter verderop). Daar kon ik kiezen uit een auto of negen, maar in mijn geval waren het wel 8 Dodge Durango's;). Dat was overigens helemaal geen straf. Zie ook mijn post van 8 mei 2024 in het 'Auto gehuurd, welke kreeg jij mee?'-draadje. De kans op een Ford Expedition in die rij lijkt me klein. Dat is een andere klasse.
in 2023 hetzelfde ik merkte wel op dat enterprise veel meer autos had staan! dit jaar weer een Premium Crossover geboekt maar dan op tampa op tampa. ik ben benieuwd!
USA? Bin there Done that and i definitely will go back!!
Wij hadden afgelopen meivakantie bij Hertz een elektrische auto meegepakt die in de normale Gold-vakken stond. Maar daar kwamen we de exit niet mee door

2005: NYC/Las Vegas, 2008: NYC/Las Vegas, 2009: Orlando/Naples, 2011: San Diego, 2013: Orlando, 2020: Orlando, 2023: Orlando, 2024: Orlando, 2026: Orlando
- pumi1000
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Wij hebben ook wel eerder een grotere klasse SUV meegekregen, maar toen stonden ze ook meer bij elkaar, nu staan ze echt in aparte rijen met bordjes erbij (alamo). Heb ook een keer gehad dat van de fullsize SUV die we mochten pakken de sleutel er niet in zat, die werd gehaald. Bij Budget heb ik eerder altijd de klasse gehuurd die we zeker wilden, omdat je daar niet mag kiezen.
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 - west usa
2013 - oost usa
2014 - noordwest usa
2015 - ronde NY
2016 - west usa
2017 - Florida
2018 - west usa
2019 - west usa
2022 - noordwest usa
2023 - oost + zuid usa
2024 - west usa
2025 - midwest
2012 - west usa
2013 - oost usa
2014 - noordwest usa
2015 - ronde NY
2016 - west usa
2017 - Florida
2018 - west usa
2019 - west usa
2022 - noordwest usa
2023 - oost + zuid usa
2024 - west usa
2025 - midwest
Ik heb op dit moment een reservering voor een Premium SUV bij Alamo.de.
De premium SUV is maar circa $5 per dag duurder dan een Full size SUV op dit moment.
Wij zijn maar met 4 personen. 2 volwassenen en 2 lange tieners.
De ruimte is dus niet direct noodzakelijk.
De vraag is of een Premium SUV enkel groter is dan een Full size SUV of ook meer premium bij Alamo?
Ik heb 1x een full option Suburban gereden en 1x een Expedition Max, die waren erg luxe. De meeste ervaring heb ik met Standard SUV (Ford Explorer), maar naar mijn weten heb ik dus nog nooit een Full size SUV gehad (of wat tegenwoordig in full size SUV klasse zit). Is dat evenveel luxe?
De premium SUV is maar circa $5 per dag duurder dan een Full size SUV op dit moment.
Wij zijn maar met 4 personen. 2 volwassenen en 2 lange tieners.
De ruimte is dus niet direct noodzakelijk.
De vraag is of een Premium SUV enkel groter is dan een Full size SUV of ook meer premium bij Alamo?
Ik heb 1x een full option Suburban gereden en 1x een Expedition Max, die waren erg luxe. De meeste ervaring heb ik met Standard SUV (Ford Explorer), maar naar mijn weten heb ik dus nog nooit een Full size SUV gehad (of wat tegenwoordig in full size SUV klasse zit). Is dat evenveel luxe?
10-07 t/m 03-08 vliegen we heen en terug op San Francisco Airport. Heb al in oktober een auto gehuurd bij Avis (preferred member) met kortingscode W819200 (dank!). De prijzen lagen dusdanig dichtbij elkaar dat ik de stoute schoenen aantrok en maar een Tahoe klasse heb gehuurd. Totaal omgerekend naar euro's kwam ik uit op +/- 1800 euro.
Nu ben ik al paar weken aan het kijken maar de prijzen worden alleen maar hoger en hoger. Zou het niet erg vinden om een lagere klasse te rijden (maar wel groot en SUV) als het bijv 300-400 euro zou schelen maar er komt niks bijzonders voorbij. Vorig jaar hadden we een minivan 7p via Hertz Gold (500 euro, 17 dagen en vliegen op Miami in april - telt niet is buiten seizoen) en dat beviel enorm maar dat is om te janken in California.. we zijn met zn viertjes en nemen 3 grote koffers mee en wat handbagage. Wil ook geen bak die prop en propvol zit altijd en daarom ook geen sedan. Alternatief? Ben overal preferred/gold/eite enz. member overigens maar dat breng tot nu toe niet zoveel voordelen op als code W819200 icm Avis. Heb ook gekeken bij Alamo.de met code THPPS15 maar deze prijzen zijn ook niet mals. Zag een premium elite SUV (Audi Q5 klasse staat er?) voor pak 'm beet 1564 euro, of Standard SUV AWD zelfde prijs of Standard SUV voor 1400 euro. Maar als ik verder kijk (en zoek op dit forum) kijk dan denk ik dat je een kleinere klasse krijgt dan aangeboden. Dus ben ook benieuwd wat @Droopy4u dan krijgt
Beetje lastig parket.. wat denken/adviseren jullie? Normaliter kom ik er altijd wel uit maar heb nu toch wel mijn twijfels
Merci!
Nu ben ik al paar weken aan het kijken maar de prijzen worden alleen maar hoger en hoger. Zou het niet erg vinden om een lagere klasse te rijden (maar wel groot en SUV) als het bijv 300-400 euro zou schelen maar er komt niks bijzonders voorbij. Vorig jaar hadden we een minivan 7p via Hertz Gold (500 euro, 17 dagen en vliegen op Miami in april - telt niet is buiten seizoen) en dat beviel enorm maar dat is om te janken in California.. we zijn met zn viertjes en nemen 3 grote koffers mee en wat handbagage. Wil ook geen bak die prop en propvol zit altijd en daarom ook geen sedan. Alternatief? Ben overal preferred/gold/eite enz. member overigens maar dat breng tot nu toe niet zoveel voordelen op als code W819200 icm Avis. Heb ook gekeken bij Alamo.de met code THPPS15 maar deze prijzen zijn ook niet mals. Zag een premium elite SUV (Audi Q5 klasse staat er?) voor pak 'm beet 1564 euro, of Standard SUV AWD zelfde prijs of Standard SUV voor 1400 euro. Maar als ik verder kijk (en zoek op dit forum) kijk dan denk ik dat je een kleinere klasse krijgt dan aangeboden. Dus ben ook benieuwd wat @Droopy4u dan krijgt

Beetje lastig parket.. wat denken/adviseren jullie? Normaliter kom ik er altijd wel uit maar heb nu toch wel mijn twijfels

Merci!
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Audi q5 klasse zou ik niet nemen. Heb zelf een x3 en die is net zo groot als een q5. En om daar nou 3/4 weken met 4 personen en 3 koffers rond te rijden zou ik persoonlijk niet zien zitten.
@Doron en @The_Realest ik heb het in mijn post over de verwachte luxe van "Premium suv" daar spreken ze bij alamo over bijvoorbeeld een Ford Expedition max of Jeep wagoneer L. Er is ook nog een "Premium Elite suv" dat is dus een Audi Q5 bijvoorbeeld.
Ik vindt die namen erg verwarrend en ik ben dus benieuwd of tov de "Full size SUV" (Tahoe of Ford Expedition (zonder L)) de "Premium suv" vooral groter is of ook meer "Premium" in opties.
Als ik enkel een grotere auto krijg dan hoeft dat voor mij niet, maar als hij ook luxer is dan vind ik dat die $5 per dag wel waard.
Ik vindt die namen erg verwarrend en ik ben dus benieuwd of tov de "Full size SUV" (Tahoe of Ford Expedition (zonder L)) de "Premium suv" vooral groter is of ook meer "Premium" in opties.
Als ik enkel een grotere auto krijg dan hoeft dat voor mij niet, maar als hij ook luxer is dan vind ik dat die $5 per dag wel waard.
- Frasi
- Amerika-expert
- Contacteer:
Bij Alamo (en ik denk bij de meeste verhuurders) is een Premium SUV de grootste SUV uit het assortiment: de Suburban, Expedition Max, Denali XL.
Dus vooral groot, niet persé luxe. Een Full-size is net een maat kleiner: doorgaans is de kofferruimte een halve meter korter. Dus Tahoe, Expedition, etc. Niet persé luxer maar minder laadruimte.
Met alle andere SUV classificaties (Elite, Luxe, crossover) wordt het een beetje fuzzy: Een Premium SUV is dus ruim groter dan een Premium Elite SUV. En een Standard Elite SUV lijkt een maat kleiner dan een Standaard SUV. Elite slaat dan volgens mij meer op het merk en de uitvoering (BMW, Audi, Mercedes, zijn luxe-auto's in de VS).
De voorbeelden op Alamo.de kunnen helpen: 18 verschillende types SUV om uit te kiezen
.
Dus vooral groot, niet persé luxe. Een Full-size is net een maat kleiner: doorgaans is de kofferruimte een halve meter korter. Dus Tahoe, Expedition, etc. Niet persé luxer maar minder laadruimte.
Met alle andere SUV classificaties (Elite, Luxe, crossover) wordt het een beetje fuzzy: Een Premium SUV is dus ruim groter dan een Premium Elite SUV. En een Standard Elite SUV lijkt een maat kleiner dan een Standaard SUV. Elite slaat dan volgens mij meer op het merk en de uitvoering (BMW, Audi, Mercedes, zijn luxe-auto's in de VS).
De voorbeelden op Alamo.de kunnen helpen: 18 verschillende types SUV om uit te kiezen

Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
- HennyCox
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Ja, maar al die AWD suv's die ze aanbieden staan ter plekke echt niet apart hoor.
Dus het ligt niet aan mij, lekker complex allemaal weer! Ik heb Alamo een mail gestuurd met de vraag wat voor auto's ze op locatie SFO bieden bij de verschillende segmenten. Als ik bericht heb zal ik dat hier posten, wellicht dat het anderen ook van dienst kan zijn.
Ik heb geen bezwaar om (Amerikaans) groot te rijden maar ik wil wel luxe, dus ben het zeker met je eens @Droopy4u. @The_Realest Q5 doet alleen maar "groot" voordoen inderdaad maar is eigenlijk geen grote auto en ook niet fijn voor zoveel dagen. Heb nog steeds een Tahoe klasse staan bij Avis, daar niet van. Maar als ik bij Alamo voor 1400 euro ipv 1900 euro dezelfde auto kan rijden.. tja.. ik blijf een Hollander hé
Op het internet ook even lopen struinen en bij Miami krijg je een X7/Range Rover Sport/enz. best bijzonder. Ben benieuwd wat voor reactie ik krijg op mijn vragen. Hou jullie op de hoogte!
Ik heb geen bezwaar om (Amerikaans) groot te rijden maar ik wil wel luxe, dus ben het zeker met je eens @Droopy4u. @The_Realest Q5 doet alleen maar "groot" voordoen inderdaad maar is eigenlijk geen grote auto en ook niet fijn voor zoveel dagen. Heb nog steeds een Tahoe klasse staan bij Avis, daar niet van. Maar als ik bij Alamo voor 1400 euro ipv 1900 euro dezelfde auto kan rijden.. tja.. ik blijf een Hollander hé

Op het internet ook even lopen struinen en bij Miami krijg je een X7/Range Rover Sport/enz. best bijzonder. Ben benieuwd wat voor reactie ik krijg op mijn vragen. Hou jullie op de hoogte!
- Frasi
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik vrees dat Alamo je niets specifiek gaat kunnen antwoorden. Ze verwijzen naar de voorbeelden die (op hun website) bij de verschillende categorieën horen. Huurauto's verhuizen regelmatig van locatie (one-way huur) en door walk-in klanten); ze weten eigenlijk echt pas wat ze hebben als ze zelf in de garage gaan kijken. Dus kansloos dat ze weken vooraf kunnen aangeven welke auto's ze precies hebben.
Youtuber "Adventures on the Road" post regelmatig wat er bij de verhuurders zoal staat: https://www.youtube.com/watch?v=CRNLHKViXSc
Het aanbod op SFO zal niet wezenlijk anders zijn dan LAX of LAS. heb je een idee van de merken en modellen.
Vraag is wat je verstaat onder luxe. Hoe groter de auto, hoe meer kans dat deze ook extra features heeft.
Een airco hebben ze allemaal maar volledig geregeld op temperatuur is luxe, achteruitrijcamera's hebben de meesten ook maar een elektrische achterklep is luxe. Cruise-control is standaard maar afstandsgeregelde cruise-control en blinde-hoek indicatoren zijn luxe. En zo verder.
Youtuber "Adventures on the Road" post regelmatig wat er bij de verhuurders zoal staat: https://www.youtube.com/watch?v=CRNLHKViXSc
Het aanbod op SFO zal niet wezenlijk anders zijn dan LAX of LAS. heb je een idee van de merken en modellen.
Vraag is wat je verstaat onder luxe. Hoe groter de auto, hoe meer kans dat deze ook extra features heeft.
Een airco hebben ze allemaal maar volledig geregeld op temperatuur is luxe, achteruitrijcamera's hebben de meesten ook maar een elektrische achterklep is luxe. Cruise-control is standaard maar afstandsgeregelde cruise-control en blinde-hoek indicatoren zijn luxe. En zo verder.

Snap ik. Adaptieve cruise en CarPlay zou wel lekker zijn, rest is prima
wil alleen duidelijk weten welke autoklasse we dan krijgen want ik wil niet in een Q5 zitten en elke dag alles er weer uit en in proppen.. Liefst stuk ruimer. Vandaar de vraag, welk segment boeken.. zo onoverzichtelijk (vind ik).

- Belenos
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Met een Premium Elite SUV-reservering krijg je in principe iets uit de klasse Q5, X3 of een Cadillac XT5 (de luxe counterpart van de standaard SUV-categorie). De X7 en de Range Rover Sport zijn twee categorien hoger. (de klasse van de Q7 zit daar nog tussen). De kans is wel wat groter dan in de standaard categorien op een upgrade want verhuurbedrijven zullen waarschijnlijk niet uit elke luxe categorie auto's hebben staan.
Je hebt nu een fullsize SUV gereserveerd. Ik zou persoonlijk een categorie kleiner, de Premium Crossover (bv Durango) of Standaard Crossover (bv Explorer) ook nog wel ok vinden aangezien je met 3e rij omlaag nog wel de nodige bagageruimte hebt. Wellicht kun je daar iets besparen. Is in ieder geval groter dan een premium elite suv. Deze 7-zitter Crossovers zitten tegenwoordig in een andere categorie dan de standaard SUV's. Dat maakt die klasse een stuk minder interessant om te boeken. Bij Avis noemen ze deze klasse volgens mij Standard Elite 7-Seater. Daar is de Premium Crossover dan weer een luxe wagen;)
Ik verwacht dat je in al deze categorien gewoon Carplay en Climate Control hebt. ACC is de vraag.
Je hebt nu een fullsize SUV gereserveerd. Ik zou persoonlijk een categorie kleiner, de Premium Crossover (bv Durango) of Standaard Crossover (bv Explorer) ook nog wel ok vinden aangezien je met 3e rij omlaag nog wel de nodige bagageruimte hebt. Wellicht kun je daar iets besparen. Is in ieder geval groter dan een premium elite suv. Deze 7-zitter Crossovers zitten tegenwoordig in een andere categorie dan de standaard SUV's. Dat maakt die klasse een stuk minder interessant om te boeken. Bij Avis noemen ze deze klasse volgens mij Standard Elite 7-Seater. Daar is de Premium Crossover dan weer een luxe wagen;)
Ik verwacht dat je in al deze categorien gewoon Carplay en Climate Control hebt. ACC is de vraag.
Ik kan kiezen bij Alamo.de SFO uit:
- premium crossover (Durango bijv.) : 3000 euro - veel te duur - 7 zitter & 3 koffers
- premium elite SUV (Q5 bijv) : 1560 - heb ik nu (dus te klein eigenlijk) - 5 zitter & 4 koffers
- standard SUV AWD (Ford Edge AWD bijv.) - 1540 euro - 5 zitter & 5 koffers
- intermediate SUV AWD (Nissan Rogue bijv.) - 1450 euro - 5 zitter & 4 koffers
- standard SUV (Chevrolet Equinox bijv.) - 1400 euro - 5 zitter & 5 koffers
En heb bij Avis in de reservering staan:
- LARGE Ford Expedition Or similar group Z car - 1890 euro omgerekend +/- vanuit ISK
Ruime 5 zitter is gewoon prima met genoeg ruimte voor 3 koffers en handbagage (en boodschappen enz.) 7 zitter is absoluut geen pré. Luxe, comfort en kofferbak wel
dus als ik naar het lijstje kijk is de Standard SUV goed? Maar Equinox is niet echt een grote auto. Kom je weer bij de Q3-Q5 verhaal.
Dus... hoe luidt het advies?
- premium crossover (Durango bijv.) : 3000 euro - veel te duur - 7 zitter & 3 koffers
- premium elite SUV (Q5 bijv) : 1560 - heb ik nu (dus te klein eigenlijk) - 5 zitter & 4 koffers
- standard SUV AWD (Ford Edge AWD bijv.) - 1540 euro - 5 zitter & 5 koffers
- intermediate SUV AWD (Nissan Rogue bijv.) - 1450 euro - 5 zitter & 4 koffers
- standard SUV (Chevrolet Equinox bijv.) - 1400 euro - 5 zitter & 5 koffers
En heb bij Avis in de reservering staan:
- LARGE Ford Expedition Or similar group Z car - 1890 euro omgerekend +/- vanuit ISK
Ruime 5 zitter is gewoon prima met genoeg ruimte voor 3 koffers en handbagage (en boodschappen enz.) 7 zitter is absoluut geen pré. Luxe, comfort en kofferbak wel

Dus... hoe luidt het advies?
Laatst gewijzigd door dhelios op 17 mar 2025, 17:30, 1 keer totaal gewijzigd.
- Belenos
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Jammer dat de prijs van Crossover zo uit verhouding is. Ik snap dat een 7-zitter geen pré is, maar het gaat dan ook meer om de ruimte die een Traverse, Durango, Explorer biedt tov een Edge of Equinox dan om de zitplaatsen. Met vier man klap je die laatste rij om. Maar goed, veel te duur, dus geen optie. (Bij Autoeurope is er wel een 7-zitter type Explorer voor 1657 voor jouw data zie ik (Budget)) In je rijtje staat verder nog een intermediate suv. Die kun je buiten beschouwing laten want is een maat kleiner dan de standaard suv.
Ik heb even gemist wat je gezelschap precies is. Ik reis zelf ook met vier, waarvan twee jonge kinderen (8 en 10). Ik zou persoonlijk met mijn gezelschap de € 490 in mijn zak houden en de Standaard SUV kiezen. Denk bij een Standaard SUV ook aan de Hyundai Santa Fé en de Kia Sorento die je hier regelmatig ziet rondrijden. Voor ons zou dat ok zijn. Met vier volwassenen zou ik een andere afweging maken denk ik en de reservering bij Avis laten staan, maar het is een twijfelgeval.
Ik heb even gemist wat je gezelschap precies is. Ik reis zelf ook met vier, waarvan twee jonge kinderen (8 en 10). Ik zou persoonlijk met mijn gezelschap de € 490 in mijn zak houden en de Standaard SUV kiezen. Denk bij een Standaard SUV ook aan de Hyundai Santa Fé en de Kia Sorento die je hier regelmatig ziet rondrijden. Voor ons zou dat ok zijn. Met vier volwassenen zou ik een andere afweging maken denk ik en de reservering bij Avis laten staan, maar het is een twijfelgeval.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 12451 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 15 Reacties