Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
KLM rij achter economy comfort wel/niet?
KLM rij achter economy comfort wel/niet?
We vliegen over 3 weken naar Miami met een a330-300. Nu zitten we in rij 16 omdat ik dacht dat deze rij (1ste rij achter economy comfort) meer beenruimte had om de extra recline van ec te compenseren. Maar ik begin hier nu toch over te twijfelen en kan nu nog een paar rijen naar achter. Weet iemand of deze extra ruimte hebben?
- JeroenB
- Amerikakenner
- Contacteer:
Re: Klm rij achter economy comfort wel/niet
nope, jouw ruimte is minder omdat die stoelen meer naar achtere kunnen.
Property Manager voor vakantie woningen in de Kissimmee area
Kijk eens op SeatGuru.
Wat bedoel je precies met het ‘echte’ Amerika en een ‘gewone’ Amerikaan?
ik heb op seatguru gekeken maar daar staat maar 1 review en die is 10 jaar oud dus weet niet of dat nog klopt.
dit staat er
" This is the first seat row behind Economy Premium. It had the same pitch as Economy Premium, lots of legroom."
dit staat er
" This is the first seat row behind Economy Premium. It had the same pitch as Economy Premium, lots of legroom."
- dejong89
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Re: KLM rij achter economy comfort wel/niet?
https://xr.klm.com/klm/?type=Airbus&aircraft=A330-300
Lijkt of rij 16 toch echt wat minder beenruimte heeft.
Uit eigen ervaring vond ik het in de praktijk wel meevallen... Maar dit was met de 787, een nieuwer toestel
Wat wel lekker is is dat de stoelindeling 2-4-2 is. Je hebt dus iets meer privacy dan in een rij van 3.
En, volgens mij heeft de A330 geen premium economy.
Lijkt of rij 16 toch echt wat minder beenruimte heeft.
Uit eigen ervaring vond ik het in de praktijk wel meevallen... Maar dit was met de 787, een nieuwer toestel
Wat wel lekker is is dat de stoelindeling 2-4-2 is. Je hebt dus iets meer privacy dan in een rij van 3.
En, volgens mij heeft de A330 geen premium economy.
https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
hier had ik ook al mee zitten spelen, ook met de meettools
alleen je kunt niet bij rij 16 stil staan dus als je schuin van voren of achter kijkt vertekend het heel erg
alleen je kunt niet bij rij 16 stil staan dus als je schuin van voren of achter kijkt vertekend het heel erg

Afgelopen januari in rij 16 (rij van 2 stoelen) gezeten vanuit Miami in de KLM Airbus 330-300.
Geen probleem of krapte ondervonden m.b.t. been of zitruimte, ik had het gevoel dat het toch ietsje ruimer was.
Was nog wel het oude interieur en het oude entertainment systeem (bediening geen touchscreen maar via een bedrade controller).
Ik las dat de stoelen vanaf maart alsnog worden vervangen door nieuwe stoelen, inclusief entertainment/tv schermen alsmede een nieuw tapijt.
Nog een tip bij aankomst in Maimi, gebruik de MPC app, dat scheelt veel tijd bij de paspoortcontrole.
Voor u vertrekt downloaden en kan u het gedeeltelijk invullen.
Na de landing wordt er gevraagd een actuele foto van u en uw reisgezelschap te maken en in de app toe te voegen.
Ik deed dit tijdens het taxiën via een prepaid mobiel internet esim op mijn telefoon.
Verder invullen en daarna krijg je de bevestiging om in de MPC rij te melden (gelijk naar links bij de paspoortcontrole).
In ons geval waren we 10 minuten later, na check bij de beambte, bij de bagageband.
Ik wens u een fijne reis toe.
Geen probleem of krapte ondervonden m.b.t. been of zitruimte, ik had het gevoel dat het toch ietsje ruimer was.
Was nog wel het oude interieur en het oude entertainment systeem (bediening geen touchscreen maar via een bedrade controller).
Ik las dat de stoelen vanaf maart alsnog worden vervangen door nieuwe stoelen, inclusief entertainment/tv schermen alsmede een nieuw tapijt.
Nog een tip bij aankomst in Maimi, gebruik de MPC app, dat scheelt veel tijd bij de paspoortcontrole.
Voor u vertrekt downloaden en kan u het gedeeltelijk invullen.
Na de landing wordt er gevraagd een actuele foto van u en uw reisgezelschap te maken en in de app toe te voegen.
Ik deed dit tijdens het taxiën via een prepaid mobiel internet esim op mijn telefoon.
Verder invullen en daarna krijg je de bevestiging om in de MPC rij te melden (gelijk naar links bij de paspoortcontrole).
In ons geval waren we 10 minuten later, na check bij de beambte, bij de bagageband.
Ik wens u een fijne reis toe.
dank je, de MPC app gaan we zeker gebruiken
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 26 Reacties
- 5401 Weergaves
-
Laatste bericht door Timothy555
-