Voor het moment een nette prijs .
Bij welke Avis heb je die gevonden ?
Voor het moment een nette prijs .
Ah wat fijn! En qua SLI is dat dan tot 1 miljoen? Ik kan dat nergens vinden op die site.Felicitas schreef: ↑29 dec 2024, 14:29@jvans1979 Wij hebben al een paar keer via autoeurope.nl geboekt. Tot nu toe naar tevredenheid. De website is overzichtelijk en als je een boeking hebt gemaakt kan je je bestaande boeking online zeer gemakkelijk wijzigen als je een goedkopere aanbieding ziet. Het verschil krijg je snel weer terug op je rekening. Voor onze komende vakantie heb ik onze boeking al meer dan vijf keer gewijzigd. Ik check bijna iedere dag de prijzen. Op dit moment is het weer wat hoger, maar het kan goed zijn dat het in januari weer wat zakt.
Bij Avis.nl met code W819200. Avis.be etc waren voor vandaag wat duurder.
Is dat ook altijd een prijs incl 2e bestuurder?Felicitas schreef: ↑29 dec 2024, 14:29@jvans1979 Wij hebben al een paar keer via autoeurope.nl geboekt. Tot nu toe naar tevredenheid. De website is overzichtelijk en als je een boeking hebt gemaakt kan je je bestaande boeking online zeer gemakkelijk wijzigen als je een goedkopere aanbieding ziet. Het verschil krijg je snel weer terug op je rekening. Voor onze komende vakantie heb ik onze boeking al meer dan vijf keer gewijzigd. Ik check bijna iedere dag de prijzen. Op dit moment is het weer wat hoger, maar het kan goed zijn dat het in januari weer wat zakt.
Dank! Had niet gezien dat er een topic was maar ga ik dus doen.Martin & Marianne schreef: ↑29 dec 2024, 16:49@Markd1973 Je kunt dit soort informatie beter in het routetopic van JWTS plaatsen. Zie hier. Te vinden door op de forumnaam te klikken.![]()
Marianne
Ah kan idd een oud artikel zijn. Die $300.000,- had ik ook al gezien op de site van Sixth. Maar de vraag is natuurlijk nu, is dat wel voldoende?Felicitas schreef: ↑29 dec 2024, 16:07Het artikel waar je naar verwijst kan van een oudere datum zijn? In de FAQ van autoeurope staat het volgende:
Wanneer u via een autohuurbemiddelaar huurt, wordt de verzekering verzord door de autoverhuurder waar u de huurauto in ontvangst neemt. Auto Europe geeft u een overzicht van de belangrijkste voorwaarden op uw voucher.
Ik ga er zelf daarom vanuit dat de regels van de autoverhuurder gelden. Autoeurope is gewoon een broker. Bij een aantal autoverhuurders is de dekking van SLI omlaag gegaan van 1 miljoen naar $300.000,-