Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Canada - Verenigde Staten
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Canada - Verenigde Staten
Beste allen,
Is het mogelijk om op Toronto te vliegen, daar een auto te huren en dan de grens met de Verenigde Staten over te steken en richting Washington te rijden en daar terug richting Europa te vliegen?
Ik vermoed dat vliegen wel mogelijk is mits het in orde brengen van de nodige documenten maar ik vind online niet onmiddellijk een auto verhuurfirma die ons kan helpen...
Is het mogelijk om op Toronto te vliegen, daar een auto te huren en dan de grens met de Verenigde Staten over te steken en richting Washington te rijden en daar terug richting Europa te vliegen?
Ik vermoed dat vliegen wel mogelijk is mits het in orde brengen van de nodige documenten maar ik vind online niet onmiddellijk een auto verhuurfirma die ons kan helpen...
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Canada - Verenigde Staten
Vliegen is geen enkel probleem maar een auto huren in Canada en inleveren in de VS kan niet. En als er toch een verhuurder zou zijn die het aanbiedt dan betaal je waarschijnlijk de hoofdprijs.
Je zou wellicht met de bus van Toronto naar Buffalo kunnen gaan en dan daar een auto huren.
Je had dit ook in je routetopic kunnen vragen. Als je aangeeft wat de precieze plannen zijn en waarom je voor deze constructie zou kiezen dan kunnen we beter meedenken.
Marianne
Je zou wellicht met de bus van Toronto naar Buffalo kunnen gaan en dan daar een auto huren.
Je had dit ook in je routetopic kunnen vragen. Als je aangeeft wat de precieze plannen zijn en waarom je voor deze constructie zou kiezen dan kunnen we beter meedenken.
Marianne
- jojostravelusa
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Met een auto de grens over is ook geen probleem, maar inleveren in een ander land kan inderdaad niet. Is 2 auto's huren een optie met een vlucht er tussenin? Dat je eerst Toronto en omgeving bekijkt, dan van Toronto naar Washington vliegt, daar de omgeving bekijkt met een andere auto en dan naar huis vliegt? Of inderdaad, als je het tussenliggende stuk ook wilt zien, met de bus de grens over.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Even laten weten dat we via Alamo een auto kunnen huren in Toronto voor één dag, met die wagen naar Buffalo (USA) kunnen rijden en de auto daar inwisselen voor een auto waar we dan mee verderrijden naar Washington... De prijs valt op zich heel goed mee, is zelfs goedkoper dan een auto huren voor eenzelfde periode binnen de US met Connections...
Huur tussen Canada en de US is inderdaad soms wel mogelijk, maar alleen tussen specifieke locaties.
Vancouver-Seattle en Toronto-Buffalo zijn de bekende combinaties (of andersom).
Vancouver-Seattle en Toronto-Buffalo zijn de bekende combinaties (of andersom).
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 7
National staat ook een pickup tussen Toronto en dropoff in Boston of Washington toe.
Zullen vast nog een aantal locaties zijn die ze toestaan tegen een dropoff fee.
Zullen vast nog een aantal locaties zijn die ze toestaan tegen een dropoff fee.
Reisgeschiedenis:
https://my.flightradar24.com/peterd87
Op zoek naar een Amex referral link voor reguliere of FB kaart? PB mij.
https://my.flightradar24.com/peterd87
Op zoek naar een Amex referral link voor reguliere of FB kaart? PB mij.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 9 Reacties
- 1428 Weergaves
-
Laatste bericht door Oranjeboom
-
- 5 Reacties