Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Heeft Brussel Airport zoiets als Schiphol Taxi?

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
Roning
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5

Heeft Brussel Airport zoiets als Schiphol Taxi?

Bericht door Roning »

Wij vliegen van en naar Brussel. Ik zit liever niet nog 2 uur in de auto voor en nadat we vliegen, bovendien zijn we een gezin van 8 dus moeten we dan sowieso met 2 auto's en dus 2 x parkeerkosten voor 2 weken. Als we vanaf AMS vliegen nemen we graag een Schiphol taxibus. Ideaal. Heeft het vliegveld van Brussel ook zoiets? Iemand die dat weet toevallig?
Als ik Google vind ik niet echt iets dat bij de luchthaven hoort volgens mij, maar allemaal "gewone" taxibedrijven.
En als dat er niet is, heeft er dan iemand goede ervaringen met een Brussels taxi bedrijf?
Op de website van de luchthaven staan wel wat taxibedrijven waar ze mee samenwerken, maar dat zijn of limousines en dus duur, of rijden niet naar Nederland.
paulr
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 17

Re: heeft Brussel airport zoiets als Schiphol taxi?

Bericht door paulr »

Waar komen jullie vandaan en hoe laat vliegen jullie? Het is namelijk prima te bereiken per trein (station onder de vertrekhal). En als je heel vroeg vliegt kan een fly & sleep arrangement met gratis auto parkeren ook interessant zijn….
Bussen ken ik niet, geen ervaring mee.
JeroenB
Amerikakenner
Contacteer:

Re: heeft Brussel airport zoiets als Schiphol taxi?

Bericht door JeroenB »

Inderdaad gewoon met de IC Brussel vanuit Nederland en uitstappen onder het vliegveld.

Lekker relaxen in de trein.
Property Manager voor vakantie woningen in de Kissimmee area
Roning
Amerikafan

Re: Heeft Brussel Airport zoiets als Schiphol Taxi?

Bericht door Roning »

oke goed om te weten dat dat een goede optie is. Nu wonen wij op een plaats waar het openbaar vervoer dramatisch is maar dan kunnen we misschien door familie opgehaald worden op een groter station.
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

De IC Brussel is vanaf 15 december voltooid verleden tijd. Brussel Luchthaven is dan vanaf Nederland te bereiken met een Eurocity die van/naar Rotterdam gaat en ook in Breda stopt. Overigens zijn die treinen berucht om vertraging en soms uitval. En als je pech hebt moet je staan.
Roning
Amerikafan

Bericht door Roning »

Oh dat klinkt niet erg aantrekkelijk :lol:
bedeve
Amerika-expert

Bericht door bedeve »

Roning schreef:
26 nov 2024, 23:13
Wij vliegen van en naar Brussel. Ik zit liever niet nog 2 uur in de auto voor en nadat we vliegen,

https://sneleentaxi.nl/luchthavens/taxi ... rNEALw_wcB
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Roning
Amerikafan

Bericht door Roning »

Dank je! ik bewaar hem voor de volgende keer! Door een annulering hebben we onze vlucht net om kunnen boeken naar. Amsterdam :thumbup:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer