Goedenavond! Wij zijn van plan om volgend jaar mei/juni een onze eerste Amerika reis te maken waarbij het idee is om te starten in Salt Lake City, via Yellowstone, Zion, Las Vegas, Yosemite uiteindelijk te eindigen in San Francisco.
Bekijk hier ons hele reisplan.
We willen op 18 mei in het vliegtuig naar Salt Lake City stappen en op 10 juni terug vanuit San Francisco. We zoeken dus een huurauto voor 22 dagen (18/5 tot en met 8/6). Ik heb de laatste 20 pagina's teruggekeken en inmiddels bij vele aanbieders gekeken i.c.m. kortingscodes, maar man, wat schrikken wij van de prijs. Ergens tussen de 1.500 - 2.200 euro zijn bedragen die we veel tegenkomen. Nu snap ik dat het one-way stuk de prijs flink opdrijft, maar is dit een realistisch bedrag of doe ik iets niet goed? Dit is de eerste keer dat we een auto huren, dus weinig ervaring.
Alamo.de lijkt verreweg de goedkoopste te zijn. Avis, Hertz en Sunnycars liggen structureel een 300-500 euro duurder als ik kijk.
Alamo.de met code THPPS15
Middenklasse SUV +- 1.580
Standaard SUV 1.750
F-150 1.950 (Is dit aan te raden voor 2 personen? Lijkt mij ook wel een ervaring)
Zijn dit realistische bedragen of hebben jullie tips voor betere aanbiedingen buiten degene die ik al gelezen heb?