Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)
Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)
Voor een domestic partner hoef je niets te doen. Ook geen rijbewijs toe te voegen. Dit wijst zichtzelf in het Skip-the-counter proces van Alamo. Als je daar het vinkje aanvinkt "domestic partner" verdwijnen de invoerveldjes en krijg je de melding dat je haar niet hoeft op te geven.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Ik twijfel om te wachten op black friday om te gaan boeken. Het is voor mei.
Of kan ik beter via een Japanse site een goede deal maken?
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Gewoon boeken met gratis annuleren. Daarna de prijzen in de gaten blijven houden.Happystormchaser schreef: ↑05 sep 2024, 21:12Ik twijfel om te wachten op black friday om te gaan boeken. Het is voor mei.
Hallo,
Over een kleine twee weken gaan wij een road trip in the deep south maken (20/09 - 17-10). Nu hebben wij in het verleden altijd via een broker een auto gehuurd. Maar doordat ik op dit forum stuitte wil ik het dit jaar anders doen. Ik lees al een tijdje mee en heb door de trucjes hier bij alle verhuurders de hoogste loyalty status bereikt.
Nu heb ik via avis.be met code W819200 voor die 27 dagen een medium suv (toyota rav4 of soortgelijk) voor EUR 969 en een iets groter slag medium suv (ford edge) voor EUR 1152 geboekt. Ik ben dus lid van Avis presidents club. Weet iemand wat het verschil in deze categorieën medium is? Is de laatste eigenlijk een standard SUV?
Ik kom bij geen enkele andere verhuurder met de verschillende landinstellingen op een vergelijkbare prijs uit (Hertz Alamo etc.). Doe ik dan iets verkeerd of is de prijs van Avis gewoon al heel netjes? Iemand nog tips voor een backup boeking?
Bedankt!
Over een kleine twee weken gaan wij een road trip in the deep south maken (20/09 - 17-10). Nu hebben wij in het verleden altijd via een broker een auto gehuurd. Maar doordat ik op dit forum stuitte wil ik het dit jaar anders doen. Ik lees al een tijdje mee en heb door de trucjes hier bij alle verhuurders de hoogste loyalty status bereikt.
Nu heb ik via avis.be met code W819200 voor die 27 dagen een medium suv (toyota rav4 of soortgelijk) voor EUR 969 en een iets groter slag medium suv (ford edge) voor EUR 1152 geboekt. Ik ben dus lid van Avis presidents club. Weet iemand wat het verschil in deze categorieën medium is? Is de laatste eigenlijk een standard SUV?
Ik kom bij geen enkele andere verhuurder met de verschillende landinstellingen op een vergelijkbare prijs uit (Hertz Alamo etc.). Doe ik dan iets verkeerd of is de prijs van Avis gewoon al heel netjes? Iemand nog tips voor een backup boeking?
Bedankt!
- bedeve
- Amerika-expert
Het is een tarieftechnische omschrijving @horsten ..
Gezien de tekst van jouw posting zou jij het een "trucje " noemen..
Daarnaast zeg je dat je een Preferred status hebt...
Dan is niets dat jou let om de midsize suv te huren om in een standard weg te rijden.
Die upgrade heb je immers verdiend....
Je hebt bij .be geboekt met AWD W819200...
Heb je met die awd ook bij Avis.is/en naar de prijs gekeken ?
Gezien de tekst van jouw posting zou jij het een "trucje " noemen..
Daarnaast zeg je dat je een Preferred status hebt...
Dan is niets dat jou let om de midsize suv te huren om in een standard weg te rijden.
Die upgrade heb je immers verdiend....
Je hebt bij .be geboekt met AWD W819200...
Heb je met die awd ook bij Avis.is/en naar de prijs gekeken ?
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
Ook met president circle heb je geen recht op een upgrade als je reis langer duurt dan 14 dagen. (zie voorwaarden Avis.com) Natuurlijk wel proberen om die upgrade binnen te harken.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Goedemiddag,
Via KLM Real Deal dagen een mooie reis geboekt naar JFK volgende maand. JFK schijnt het meest prijzige vliegveld te zijn qua autohuur dus hierbij de vraag of er iemand tips heeft? De reis duurt van 16-10 t/m 30-10.
We gaan eerst richting het noorden dus ik zat zelf ook te denken aan de trein te nemen naar New Haven of zoiets dus ben aan het kijken hoe ingewikkeld dat is qua overstappen e.d. maar dat is natuurlijk sowieso ook niet gratis.
We hebben AMEX dus met codes ie wellicht nog wel wat voordeel te halen, ben persoonlijk altijd erg tevreden met Alamo dus daar kijk ik zeker naar met THPPS codes (voor een Standard SUV).
Alvast bedankt voor tips en suggesties.
Via KLM Real Deal dagen een mooie reis geboekt naar JFK volgende maand. JFK schijnt het meest prijzige vliegveld te zijn qua autohuur dus hierbij de vraag of er iemand tips heeft? De reis duurt van 16-10 t/m 30-10.
We gaan eerst richting het noorden dus ik zat zelf ook te denken aan de trein te nemen naar New Haven of zoiets dus ben aan het kijken hoe ingewikkeld dat is qua overstappen e.d. maar dat is natuurlijk sowieso ook niet gratis.
We hebben AMEX dus met codes ie wellicht nog wel wat voordeel te halen, ben persoonlijk altijd erg tevreden met Alamo dus daar kijk ik zeker naar met THPPS codes (voor een Standard SUV).
Alvast bedankt voor tips en suggesties.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Voor m’n reservering afgelopen zomer in LAS uiteindelijk 6 keer herboekt bij Hertz omdat ‘mijn’ auto goedkoper geworden was. Volgende maand heb ik weer een huurauto staan en die prijzen bewegen maar niet, ongeacht de code die ik gebruik. Grappig eigenlijk wel…
- dejong89
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
@Markd1973 Of lees de laatste 2 paginas nog een keer door (wie weet wat je tegen gaat komen bij Avis.is/be of Hertz '' korea/japan) OF haal je auto buiten de stad op.
Vrienden van mij deden het laatste. Een half uurtje in de taxi en het scheelde een paar honderd euro. Ik weet niet exact meer welke locatie het was maar het was bij Hertz.
Vrienden van mij deden het laatste. Een half uurtje in de taxi en het scheelde een paar honderd euro. Ik weet niet exact meer welke locatie het was maar het was bij Hertz.
https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
-
- Amerika-ontdekker
Dank je @dejong89 ! Ik ga eens kijken wat dat oplevert en waar die locaties zich bevinden in de buurt van JFK. Inmiddels wel gevonden dat een trein richting het noorden via New York (Brooklyn of Manhattan) moet wat dus veel tijd zal kosten.dejong89 schreef: ↑07 sep 2024, 20:27@Markd1973 Of lees de laatste 2 paginas nog een keer door (wie weet wat je tegen gaat komen bij Avis.is/be of Hertz '' korea/japan) OF haal je auto buiten de stad op.
@bedeve ja zeker, bij avis.is had ik aanvankelijk een boeking gemaakt maar alweer geannuleerd omdat .be een betere prijs gaf.
Zelf nog een korting van 20% bij Alamo via de Franse website tegengekomen https://www.alamo.fr/fr/offres-location ... emise.html
Ik vind hiermee een betere prijs dan via Alamo.de met de THPPS15 code.
Zelf nog een korting van 20% bij Alamo via de Franse website tegengekomen https://www.alamo.fr/fr/offres-location ... emise.html
Ik vind hiermee een betere prijs dan via Alamo.de met de THPPS15 code.
- bedeve
- Amerika-expert
Une belle trouvaille ; bedankt voor het delen @horsten
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
-
- Amerika-ontdekker
Voor 15 dagen Standard SUV vanaf JFK bleek Avis.is de goedkoopste. Net over 600 euro is geen slechte deal. Elders was het vaak 200 euro of meer duurder. De Alamo.fr suggestie deed weinig voor JFK als locatie wat ik wel jammer vind want heb goede ervaringen met Alamo. Met Avis heb ik wel dankzij dit forum President's Circle en dus maar even uitzoeken hoe het daar werkt met uitkiezen van een auto (of toewijzing) en skip the counter.
PS gek genoeg was een normaal vrij prijzige Chrysler Pacifica categorie wel voordelig bij Alamo voor deze locatie tov alle andere modellen.
PS gek genoeg was een normaal vrij prijzige Chrysler Pacifica categorie wel voordelig bij Alamo voor deze locatie tov alle andere modellen.
17 dagen voor april 2025 - SFO ophalen en inleveren voor 860 euro een intermediate SUV bij Alamo.de incl skip de line optie. Tot nu toe het beste aanbod, ik ga het nog wel in de gaten houden, maar hier ben ik al blij mee.
- nwolf
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Misschien een rare vraag.. Maar als ik bij Avis.de/DK/IS/etc. boek, maar ik heb wel president circle op mijn Avis.com account heeft dat nog invloed op wanneer ik de auto ophaal in de US, mag ik dan alsnog uitzoeken ofzo?
2010 Florida | 2012 W DC | 2013 LV | 2014 California + LV | 2015 NYC + W DC | 2016 Florida + LV | 2018 California + LV | 2019 Florida + NYC | 2022 Florida | 2023 Florida | Dec 2024 NYC | MRT 2025 W DC | 2026 Florida
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
- Contacteer:
Valt een Toyota rav4 nu onder een midsize of standaard suv of is dat per verhuurder anders?
Wegbrengcamper 2018 http://deepsouthusa2018.wordpress.com
Denver2017 http://vakantieusa2017.blogspot.nl/
LV2016 http://usnov2016.blogspot.nl
Seattle 2016 http://rondjeseattle2016.wordpress.com/
Denver2017 http://vakantieusa2017.blogspot.nl/
LV2016 http://usnov2016.blogspot.nl
Seattle 2016 http://rondjeseattle2016.wordpress.com/
Mooie prijs inderdaad. Heb je daar nog een code bij gebruikt (en zo ja, welke?)
2025 Philadelphia - New York (Cruise Bahamas) - Washington
2023 Florida
2013 Florida
2012 Las Vegas
2012 Denver - SF - LA
2011 Nevada
2011 New York & Florida
2010 Florida
2009 New York
2004/1996/1995
2023 Florida
2013 Florida
2012 Las Vegas
2012 Denver - SF - LA
2011 Nevada
2011 New York & Florida
2010 Florida
2009 New York
2004/1996/1995
- bedeve
- Amerika-expert
Anders dan bijvoorbeeld de Ford Explorer is de RAV nooit van categorie veranderd : Mid Size SUV.
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
Ik sta op het punt om een auto te boeken voor onze 2025 reis maar loop tegen een praktische vraag en dacht ga hem hier toch even stellen (en niet gelijk afstraffen, het is puur ter info dat ik dit vraag).
Onze vlucht landt in de VS rond 13.15. Dat zou in mijn optiek betekenen huurauto inplannen voor afhalen om 14.00 uur. Onze terugvlucht vertrekt om 19.00 uur wat betekent om 16.00 uur huurauto inleveren. Dat betekent 1 dag extra huur. Nou kan ik natuurlijk wat spelen met ophaal en inlevertijd maar mijn vraag is hoe zat het ook al weer met de speling die bedrijven bieden? Was dat 30 minuten te laat inleveren mag kosteloos? En hoe zit het dan met eerder ophalen? Wordt daar ook strak opgelet? Huren van ophaaldag 15.00 uur tot inlevering 15.00 scheelt toch 1 dag huur. Ik kijk nu naar Hertz en Alamo als aanbieders.
Onze vlucht landt in de VS rond 13.15. Dat zou in mijn optiek betekenen huurauto inplannen voor afhalen om 14.00 uur. Onze terugvlucht vertrekt om 19.00 uur wat betekent om 16.00 uur huurauto inleveren. Dat betekent 1 dag extra huur. Nou kan ik natuurlijk wat spelen met ophaal en inlevertijd maar mijn vraag is hoe zat het ook al weer met de speling die bedrijven bieden? Was dat 30 minuten te laat inleveren mag kosteloos? En hoe zit het dan met eerder ophalen? Wordt daar ook strak opgelet? Huren van ophaaldag 15.00 uur tot inlevering 15.00 scheelt toch 1 dag huur. Ik kijk nu naar Hertz en Alamo als aanbieders.
2025 Philadelphia - New York (Cruise Bahamas) - Washington
2023 Florida
2013 Florida
2012 Las Vegas
2012 Denver - SF - LA
2011 Nevada
2011 New York & Florida
2010 Florida
2009 New York
2004/1996/1995
2023 Florida
2013 Florida
2012 Las Vegas
2012 Denver - SF - LA
2011 Nevada
2011 New York & Florida
2010 Florida
2009 New York
2004/1996/1995
Weet niet welke luchthaven maar als ik 1315 land zou ik auto reserveren vanaf 1500
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 12450 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 15 Reacties