Met koffers in openbaar vervoer zou ik inderdaad ook niet doen. Het is hier thuis altijd al een gehannes van Schiphol met de trein naar huis. De keren dat onze koffers niet meegekomen waren, waren een stuk handiger

Er zijn honderden hotels in de regio, als je even zoekt vind je wel iets op max 15 minuten waar je gratis kan parkeren.Ikverzinnogweliets schreef: ↑27 aug 2024, 12:03Dit bestaat niet. Je zult de keuze moeten maken tussen of betalen voor een parkeerplek of een stuk rijden van LAX.
Als deze er wel is dan houd ik mij graag aanbevolen.
Palm Springs is in normale omstandigheden (zonder file) een twee uur van LAX verwijderd !!!
Zonder info wat het mag kosten een aartsmoeilijk te beantwoorden vraag, net zoals het aspect "niet te ver". Definieer de zaken wat duidelijker.
Er staat toch ook nergens dat Kurt denkt dat Palm Springs 20 minuten rijden is?Marcopstal schreef: ↑30 aug 2024, 15:26Palm Springs is in normale omstandigheden (zonder file) een twee uur van LAX verwijderd !!!
Zo hebben wij het in het verleden ook twee keer opgelost, na aankomst met de Shuttlebus naar het Holiday Inn (nu geheel verbouwd las ik ergens), in de buurt ergens wat kleins gegeten en heerlijk geslapen in een (op verzoek) kamer met uitzicht op LAX-banen. Volgende ochtend na het ontbijt zonder bagage de auto bij Alamo (20min lopen) opgehaald. Bij Alamo was het heerlijk rustig en via de Express-balie een fijne auto uitgezocht. Daarna de bagage opgehaald en we konden uitgerust op pad.roelb schreef: ↑05 sep 2024, 12:24Mwa, dat lijkt me ineffecient.
Als de OP gewoon een van de airport hotels pakt ten westen van de 405, aan Century blvd, dan is het een wandeling van minder dan 1 mijl naar de verhuurders. Lijkt mij juist een heerlijke ochtendwandeling.
Bagage vast inpakken, eventueel even bij de bell staff achterlaten of gewoon in de kamer klaarzetten en met de net opgehaalde auto even langs het hotel rijden, waar je over het algemeen prima even kunt staan om je bagage in te laden, en door..
Geen gedoe met auto ophalen terwijl je eigenlijk gewoon wilt douchen en slapen, geen gedoe en kosten voor parkeren, en 's ochtends is er vaak ook nog meer keuze bij de verhuurders dan einde middag/begin avond. En, afhankelijk van de inlevertijd die de OP gepland had, misschien ook nog wel een besparing op de autohuur.