Ik lees dat het kwartje niet valt...
Vandaar dat ik ook even op avis.be aan t struinen ben gegaan.
Met gebruikmaking van AWD W819200 zie ik dat .be prima prijzen heeft maar niet op het .is niveau
Ik lees dat het kwartje niet valt...
dejong89 schreef: ↑12 aug 2024, 11:20@ClaireVHaut Ja , het gaat om San Jose Costa Rica
Niet te verwarren met San Jose Californië. Toen wij onze auto ophaalde hadden wij een stel naast ons die deze fout hadden gemaakt.. Daar sta je dan.
Destijds huurde we bij Sixt en dit beviel ons uitstekend. https://www.sixt.co.cr/
Tsja ; die codes doen helemaal nix meer in de USA.
Ik kreeg op .is/en geen goedkopere prijs voor 16 dagen (5/9 - 21/9), MCO, Categorie L/Suburban (namelijk 934 tov 915 op .be)
Ik moet huren in Costa Rica. Nu bij Hertz iets geboekt maar daar mis ik volgens mij TPL in
@bedeve Avis.is vind ik lastig want mijn IJslands is nog niet zo best. Hoe krijg je avis.is in de Engelse taal (behalve dan een omweg via google translate die dan weer niet werkt in de pop up/pull down menus) & en EURO currency?
Na opnieuw inloggen, omzetten naar JP en toeveoegen van 1 code (51K) dan ontbreekt bij "standard" rate de LIS verzkering.dejong89 schreef: ↑12 aug 2024, 10:04@ClaireVHaut
CDW= collision damage waiver
SLI= supplemental liability insurance
Wat doet Nationalcar.com/de/ie voor je? Met code 8572130 ( Flying Blue ) of de 8572158 (Visa Canada)
Wel even de juiste verzekeringen selecteren.. met CDW+ Diefstal en SLI kom je dan uit op 2524 USD voor een standaard SUV.
Een maatje kleiner, Suzuki Vitara , is 2353 USD. Iets meer dan wat je nu betaald, maar dan heb je wel de benodigde verzekeringen inbegrepen.
@goose00 Ik neem aan dat je de SLI bedoeld?
Je mist dan een belangrijke verzekering! Wel goed dat je het controleert.
Mijn tip is : Log je in op je account en haal bij rate code de term '' best '' weg en probeer het dan nog een keer.
Let wel even op dat wanneer je je inlogt, Hertz je automatisch terugzet naar .NL, dus je moet je landinstellingen na het inloggen weer even aanpassen.
Ondanks de warmte even bij de les blijven @goose00
Totdat het uiteindelijk in euro's van je creditcard wordt afgeschreven.Zoals eerder gemeld heb je immers met Euro's nix van doen..
En UStravel is toch een soort van derde partij.Please Note: When booking via a third party; the relationship is with the Tour Operator and not Alamo directly. As a result; Alamo Insiders benefits will not apply.
Jammer dat je geen gold pakket kunt krijgen met deze code