Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Tesla huren bij Hertz

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Rdyksman
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Tesla huren bij Hertz

Bericht door Rdyksman »

Een paar weken geleden ook voor 10 dagen een tesla gehuurd in Amerika. Gestart in New York op JFK. Accu was 100% geladen. In nederland heb ik ook een electrische auto, dus wist min of meer waar ik aan begon ( geen tesla).
De auto rijdt prima, akelig snel maar zeer doordacht en soepel. Nadeel aan de model 3 is de lage zit/instap.
Het laden gaat prima in Amerika. We zijn van New York naar Orlando gereden en heb geen enkele keer laadstress gehad of moeten wachten voordat we kon laden bij een supercharger. In veel gevallen staan de superchargers bij een winkelcentrum en/of eetgelegenheid in de buurt.
Het laden gaat erg snel en we waren gemiddeld 30 minuten kwijt om tot 100 % te laden ( je hebt dan ongeveer 400 km bereik). als je dus even ergens gaat winkelen of eten is de auto vol als je terug komt. Als je de tesla-app op je telefoon zet kan je de auto hier mee bedienen (airco aan starten en nog een hele hoop andere functies) Je kan ook zien hoever je bent met laden op je telefoon. Laadkosten van de supercharger loopt via Hertz, rekenen niets extra's. Je kunt na het laden precies zien wat de kosten zijn. Dus alleen kwestie van stekker inprikken en de rest gaat vanzelf.
Doordat de huur een stuk voordeliger was dan een vergelijkbare benzine auto heb ik de tesla gekozen.
De volgende keer kies ik zeker weer een tesla maar hoop dat er een model Y beschikbaar is omdat de instap hoger is
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer