Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Roadtrip, rijden met auto van local -> Wat is beste manier om te verzekeren?
-
- Amerika-newbie
Roadtrip, rijden met auto van local -> Wat is beste manier om te verzekeren?
Ik ga binnenkort op een roadtrip van een paar weken, van Texas tot Florida, samen met een local.
Ik zal daarbij ook af en toe rijden, met haar auto. Wat is dan wijsheid qua verzekeringen op orde hebben?
Zij heeft een goede autoverzekering, maar vraag me af of er van mijn kant nog iets verstandig is om extra af te sluiten.
(Ik kom er niet helemaal uit als ik dit google.)
Heeft iemand hier ervaring mee? Thanks!
Ik zal daarbij ook af en toe rijden, met haar auto. Wat is dan wijsheid qua verzekeringen op orde hebben?
Zij heeft een goede autoverzekering, maar vraag me af of er van mijn kant nog iets verstandig is om extra af te sluiten.
(Ik kom er niet helemaal uit als ik dit google.)
Heeft iemand hier ervaring mee? Thanks!
Re: Roadtrip, rijden met auto van local -> Wat is beste manier om te verzekeren?
Zij moet bij haar verzekering navragen of jij verzekerd bent als je in de auto rijdt. Is vaak wel het geval. Mijn schoonzus rijdt ook gewoon in onze auto's als ze bij ons op bezoek is, onze verzekering geldt dan gewoon.
Terug in Texas!
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Roadtrip, rijden met auto van local -> Wat is beste manier om te verzekeren?
Zou gewoon op haar verzekering moeten kunnen, maar laat ze het vooral even controleren.
Wij gebruiken vaak auto’s van familie en vrienden, geen enkel probleem, mits de verzekering het dekt dus.
Wij gebruiken vaak auto’s van familie en vrienden, geen enkel probleem, mits de verzekering het dekt dus.
Vorige reis mei/juni 2023 reden we gewoon met de wagen van onze zoon rond
en op zijn verzekering. Je moet wel voordien een kopij van je rijbewijs bezorgen.
Vermits je local 'een goede verzekering' heeft, geldt mogelijks dezelfde procedure.
(roadtrip Texas - Florida, wel max!)
en op zijn verzekering. Je moet wel voordien een kopij van je rijbewijs bezorgen.
Vermits je local 'een goede verzekering' heeft, geldt mogelijks dezelfde procedure.
(roadtrip Texas - Florida, wel max!)
Groeten,
Martin
Martin
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Zorg wel dat je een bewijs zwart-op-wit hebt, dat jij verzekert bent op haar verzekering. Neem geen risico.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 2613 Weergaves
-
Laatste bericht door noobie123
-
- 14 Reacties