Ja, zie het nu ook. Had de slaap denk ik nog niet uit.
Roland
Ja, zie het nu ook. Had de slaap denk ik nog niet uit.
Dat is in mijn geval meestal een Ford Explorer, 6/7 seater, een hele ruime auto, wij hebben daar zelfs al 2 kayaks in vervoerd met de rechter voorstoel op de platste stand. En ook in juli
Trip.com is een Aziatische reisgigant en (oa) het moederbedrijf van Skyscanner lees ik. (Google is je beste vriendJeroenenTineke schreef: ↑07 feb 2024, 21:17Heb ik een leuke car rental deal gevonden?, 12 dagen suv 5 pers. different drop of full insurance €728,- ? Van Bend Oregon - Salt Lake city.
Had me er nog niet echt in verdiept, dus geen idee of dit een scherpe deal is. Dit is een deal via skyscanner , trip.com. Ik ken het niet, maar trustpilot lijkt ok. Wat vinden jullie ervan?
Ik kom nog even terug op het gebruik van de code op Alamo.de.Stan.Gobien schreef: ↑06 feb 2024, 22:30Ik heb mij ingeschreven op de website van GermanWho (website met gratis info en nieuwsbrief).
Via hun website kan je bij Alamo.de huren, voor mij komt het voordelig uit.
Ik zie niet direct welke code zij gebruiken maar de beschrijving van het contract is "ALAMO.DE AFF PL FULLY"
EDIT: Mijn prijs opnieuw bekeken via GermanWho (boeking was enkele weken oud) en komt nu op 1020€ (pay later)
Dat scheelt 200€ tegenover de huidige prijs op alamo.de zonder codes
En scheelt 148€ tegen de TH... code waar ik mijn twijfels bij heb of deze vrij te gebruiken is.
Helpdesk medewerkers hebben in het verleden ook al foute informatie gegeven, daarom ben ik sceptisch. Zeker omdat ik las dat anderen ook beweerden dat die code enkel voor medewerkers van de reisbranche is.
Bij Sunnycars betaal je structureel te veel. Dus die zijn altijd duur.
Dank je kevin
Heb duidelijk een andere mening....