Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ervaringen met Hertz Ultimate Choice
Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice
@dejong89 Of ze is al tegen de 100 en heeft er genoeg van om elke week maar weer al die zeurpieten met al die bij elkaar geknutselde presidents circles te voorzien van gold canopy.
- Coyote Buttes
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
@SvenV
Jij hebt laatst een reserved auto meengenomen op Seattle i.p.v. de door jou geboekte cat C (president's circle). Bij de exit booth ben je toen daarop geattendeerd. Toch heb je de auto meegekregen.
Jij hebt laatst een reserved auto meengenomen op Seattle i.p.v. de door jou geboekte cat C (president's circle). Bij de exit booth ben je toen daarop geattendeerd. Toch heb je de auto meegekregen.
Wat voor argumenten heb je dan tegen zo'n Hertz medewerker? Wat vertel je die dan?Maar na een kort praatje kreeg ik ‘m mee.
Het was erg druk op SeaTac, dus de Hertz garage stond bomvol auto's die allemaal na mij aan de exit booth stonden om weg te kunnen rijden. Veel overtuigingskracht heb ik niet aan de dag moeten leggen. De dame aan de booth heeft de auto op mijn huur gezet en weg was ik. Timothy zal een andere auto gekregen hebben 
Leuk weetje nog: de huurovereenkomst van de vorige huurder zat nog in het handschoenkastje. 350 dollar voor 3 dagen huur. Dan heb ik 'm "iets" goedkoper gehuurd, 950 dollar voor 3 weken

Leuk weetje nog: de huurovereenkomst van de vorige huurder zat nog in het handschoenkastje. 350 dollar voor 3 dagen huur. Dan heb ik 'm "iets" goedkoper gehuurd, 950 dollar voor 3 weken

2016 - Rondje LA
2017 - Rondje Denver
2018 - Rondje Oregon vanuit SF
2023 - Rondje Seattle
2024 - Weekje CA-NV
2017 - Rondje Denver
2023 - Rondje Seattle
2024 - Weekje CA-NV
Is ook mijn ervaring.
Zag in de PC een gloednieuwe Dodge Durango net voor mijn neus weggekaapt worden. Gelukkig stond er nog 1 in de reserved sectie, even naar de balie gelopen en netjes gevraagd of ik deze mee mocht nemen. Was geen probleem en ook bij de exit balie geen vragen...
Zag in de PC een gloednieuwe Dodge Durango net voor mijn neus weggekaapt worden. Gelukkig stond er nog 1 in de reserved sectie, even naar de balie gelopen en netjes gevraagd of ik deze mee mocht nemen. Was geen probleem en ook bij de exit balie geen vragen...
Vraagje, hoe bewijzen jullie dat jullie President's Circle status zijn bij het ophalen van de huurauto?
dat staat automatisch in je boekingsgegevens
- dejong89
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
En anders staat op je digitale pasje van Hertz
1. Ga naar Hertz.nl
2. Log in
3. Ga rechtsboven in je scherm naar je account en tik op het drop down menu
4. Klik op print lidmaatschapskaart en sla deze op, bijvoorbeeld op je telefoon.
Ik heb dit overigens nog nooit nodig gehad.
1. Ga naar Hertz.nl
2. Log in
4. Klik op print lidmaatschapskaart en sla deze op, bijvoorbeeld op je telefoon.
https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
- HennyCox
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Je gaat me toch niet vertellen dat jij dit ook ooit zou doen he...geen: ikke, ikke ....foei!!Coyote Buttes schreef: ↑02 aug 2023, 08:37Wat voor argumenten heb je dan tegen zo'n Hertz medewerker? Wat vertel je die dan?
Op 12 juni maakte je je ook al zo druk hierom

Waar zou dat moeten staan? Ik kan het bij mijn boekingsgegevens niet vinden…
Dank! Heb deze voor de zekerheid uitgeprint!dejong89 schreef: ↑02 aug 2023, 20:19En anders staat op je digitale pasje van Hertz
1. Ga naar Hertz.nl
2. Log in

-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 68
Staat ook op de homepage van de app na inloggen. Heb het nog nooit nodig gehad.
-
- Amerika-expert
Dus jullie denken dat ik ook bij de eerste huur gewoon mag kiezen uit de aisles gezien in PC heb?
Nee inderdaad, ze weten echt alles via je rijbewijs. Ik kan me herinneren van National dat ik ook mijn credit card afgaf aan de exit booth. Ik wou dat bij Hertz ook doen, en de dame zei "Wil je nog een keer betalen misschien?"

2016 - Rondje LA
2017 - Rondje Denver
2023 - Rondje Seattle
2024 - Weekje CA-NV
2017 - Rondje Denver
2023 - Rondje Seattle
2024 - Weekje CA-NV
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Tuurlijk… (tenzij ze plots heel het loyaliteitsprogramma gaan omgooien voor jij erkent)Timothy555 schreef: ↑03 aug 2023, 08:08Dus jullie denken dat ik ook bij de eerste huur gewoon mag kiezen uit de aisles gezien in PC heb?
1992: Florida, 2004: LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston, 2024: 9d Vegas, 2024: WAS+NY
Let op als je een reservering hebt bij Hertz. Ik heb een boeking op 5 aug vanaf mco en krijg vandaag een email om in te checken. Het bedrag staat opeens 300 dollar hoger dus nu in conclaaf met Hertz hierover. Via de chat wordt gezegd met je reservering naar de balie te gaan en dat ze het dan voor het bedrag doen wat er op de confirmatie staat. Let dus goed op
-
- Amerika-expert
Ik heb niet ingecheckt, dat is niet nodig en weet ook niet waarom ik dat zou doen voor UC. Bij mijn rental in Florida vorige week is er een reservering op mijn CC van $200 extra gemaakt, maar ik zie duidelijk op de huurovereenkomst die ik meekreeg dat ik die $200 extra niet ga betalen, huurbedrag is/blijft zoals geboekt.
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Dat ga je ook niet. Is gewoon een extra bedrag aan borg bij Hertz. Dat was ook zo bij mij vorig jaar met Hertz. Als je straks de auto weer inlevert wordt het overeengekomen bedrag gewoon van je creditcard geïncasseerd.
Roland
-
- Amerika-expert
@Coyote I know, was in reactie op alle vragen hier 

- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Oké, dan had ik het verkeerd begrepen. Had zo'n vraag ook niet van jou verwacht.
Roland

Roland
- dejong89
- Amerika-expert
Mijn oog valt op een code die Hertz zelf promoot. 15% op een EV wanneer je voor 3 september boekt, met uiterlijke reisdatum 30 september.
Voor mij niet interessant want ik ga in oktober maar wanneer ik de datum op september zet dan is deze code goedkoper dan de 51k, scheelt 200 euro voor een categorie L (medium SUV). Ik heb alleen even gestoeid met LAX en Boston. Maar wie weet heeft iemand er wat aan.
CDP 907005 (CDP Name: : EXTEND YOUR SUMMER,CDP Rate:Uw tarief is met 15 % korting,RQ BEST)
Voor mij niet interessant want ik ga in oktober maar wanneer ik de datum op september zet dan is deze code goedkoper dan de 51k, scheelt 200 euro voor een categorie L (medium SUV). Ik heb alleen even gestoeid met LAX en Boston. Maar wie weet heeft iemand er wat aan.
CDP 907005 (CDP Name: : EXTEND YOUR SUMMER,CDP Rate:Uw tarief is met 15 % korting,RQ BEST)
https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 2023 Weergaves
-
Laatste bericht door Robv85
-
- 24 Reacties