Ervaringen met een coupé en een kinderzitje

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
bartus1989
Amerika-ontdekker
Berichten: 13
Lid geworden op: 22 nov 2018, 19:29
Aantal x V.S. bezocht: 0

Ervaringen met een coupé en een kinderzitje

Bericht door bartus1989 »

Hoi!

Na 4 jaar geleden het bekende rondje in het westen gedaan te hebben is het dit jaar tijd voor het bekende rondje in Florida. Echter, dit jaar met tegen die tijd (November) een dochter van 1,5 erbij. Aangezien het Amerika is en ik in NL al in een truttenschutter rij wil ik daar graag wat lomps, is immers de halve lol daar.

In eerste instantie vanwege de spullen (2x grote koffer, 1x klein en een buggy) gedacht aan een GMC Yukon, hier kan makkelijk een kindertje in..
Echter het is wel echt een enorm lomp hok en nog aardig aan de prijs en dan gaat toch een 2 deurs weer jeuken..

Heeft er iemand ervaring met een Mustang GT, niet de cabrio versie en een kinderzitje en nog wat koffers? Ik heb het er wel 2 weken voor over om haar vast te zetten, zit meer met de ruimte. Op internet ziet het er best positief en heeft de coupé versie best een grote koffer.

Ben benieuwd naar jullie ervaringen!
Wouterkaas
Amerikafan
Berichten: 106
Lid geworden op: 04 apr 2022, 16:01
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Ervaringen met een coupé en een kinderzitje

Bericht door Wouterkaas »

Het lijkt mij wel erg krap. Wellicht krijg je het erin, maar kan me zeker met een kleine voorstellen dat je dan nog eens onverwachts wat uit een koffer nodig gaat hebben. Moet je dan en plein public de hele handel gaan lopen uitladen omdat alles er als tetris in gezet is?
tanteto
Amerikafan
Berichten: 242
Lid geworden op: 07 aug 2019, 20:51
Locatie: Bull City

Re: Ervaringen met een coupé en een kinderzitje

Bericht door tanteto »

Van een Yukon naar een Mustang GT is wel een heel grote stap. Ik zou voor een 4 deurs sedan gaan, keuze genoeg. Of eventueel een minivan als je wat meer ruimte denkt nodig te hebben.
Wat bedoel je precies met het ‘echte’ Amerika en een ‘gewone’ Amerikaan?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer