Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Overstap op Philadelphia PHL
Overstap op Philadelphia PHL
Ik vlieg binnenkort via PHL naar MCO en heb een overstaptijd van 3 uur. Zijn hier mensen die hier ervaring mee hebben op PHL?
Mijn Esta is al bekend in de US vanwege mijn reis vorig jaar en zie op hun website dat ze van die snelkiosken hebben.
Werkt dat ook een beetje of kan je beter gewoon aansluiten bij de meute?
Ik weet dat ik mijn koffer weer op moet halen en weer inleveren voor de volgende vlucht, dus dat kost ook nog tijd.
Ik vlieg beide vluchten met AA vanaf AMS.
Mijn Esta is al bekend in de US vanwege mijn reis vorig jaar en zie op hun website dat ze van die snelkiosken hebben.
Werkt dat ook een beetje of kan je beter gewoon aansluiten bij de meute?
Ik weet dat ik mijn koffer weer op moet halen en weer inleveren voor de volgende vlucht, dus dat kost ook nog tijd.
Ik vlieg beide vluchten met AA vanaf AMS.
Re: overstap op Philadelphia PHL
Relatief kleine luchthaven en zeer ruime overstaptijd. Ik zou me niet al teveel zorgen maken.
- Tipsy_1
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 20
Re: overstap op Philadelphia PHL
wij wonen vlak bij PHL. het is een hele aangename luchthaven, draait goed. Ik zou me geen zorgen maken.
- dejong89
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Re: Overstap op Philadelphia PHL
3 uur, tijd zat.
Al hadden wij in 2019 2 uur de tijd. Dat hebben we echt net aan gehaald. Door de Government shutdown.... Er was maar 1 hokje open. Gezeik en gedoe, maar onder normale omstandigheden hebben jullie niets om je druk over te maken.
Al hadden wij in 2019 2 uur de tijd. Dat hebben we echt net aan gehaald. Door de Government shutdown.... Er was maar 1 hokje open. Gezeik en gedoe, maar onder normale omstandigheden hebben jullie niets om je druk over te maken.
https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
-
Carolien1234
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Wij hebben de afgelopen maanden verschillende keren via Philadelphia gevlogen. De overstap op Philadelphia is onder normale omstandigheden binnen die tijd prima te doen.
Over het ophalen en weer inleveren van je koffer hoef je je geen zorgen te maken. Dat kost nauwelijks extra tijd.
Over het ophalen en weer inleveren van je koffer hoef je je geen zorgen te maken. Dat kost nauwelijks extra tijd.
- Almere vak V
- Amerika-expert
Niks mis met PHL. Relatief gezien een klein vliegveld en overzichtelijk. Je kan altijd even aan een officer vragen waar je met een returning ESTA moet gaan staan. Koffer ophalen bij de band. Stukkie doorlopen en weer neerleggen op de volgende band en klaar. Zonder gekkigheid heb je meer dan tijd genoeg!
- Astatic
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Ik vind PHL wel een fijn vliegveld!
Ik kon tijdens mijn tussenstops altijd even naar buiten lopen, wat wel erg fijn is. Ik was altijd weer zo binnen via Terminal A.
Ik heb ook een keer een tussenstop van 9 uren gehad, na wat werk heb ik een Uber gepakt en ben ik de stad in gegaan om wat te zien.
Mocht je van Sushi houden, in Terminal A zit Gachi sushi & noodles, de pokebowls daar zijn meesterlijk!
Ik kon tijdens mijn tussenstops altijd even naar buiten lopen, wat wel erg fijn is. Ik was altijd weer zo binnen via Terminal A.
Ik heb ook een keer een tussenstop van 9 uren gehad, na wat werk heb ik een Uber gepakt en ben ik de stad in gegaan om wat te zien.
Mocht je van Sushi houden, in Terminal A zit Gachi sushi & noodles, de pokebowls daar zijn meesterlijk!
2011: Zuid-West Amerika
2012: Orlando
2014: ATL Denver Omaha
2015: Orlando Tampa Ft.Meyers Keys Ft.Lau Miami
2017: Malibu Vegas Los Angeles
2018: NYC Omaha Philly
2022: Orlando
2023: NYC Orlando
2024: Miami Orlando
2025: Zuid-West Amerika
2012: Orlando
2014: ATL Denver Omaha